PDA

View Full Version : all along the watchtower "play-along"



Powerslider
11 augustus 2004, 20:10
hey, ik had vandaag nix te doen en d8, laat ik eens kijken of ik wat kan opnemen door mn boss gt3 door te lussen naar de pc .

hier een amateuristische meespeelaktie op een van de beste songs die ik ken :) (soms uit ritme enzo .. :cool: )

mzzls :razz:

all along the watchtower (http://home.planet.nl/~burge251/watchtower2.mp3)

RRRobin
11 augustus 2004, 22:23
kvin t best c00l klinke hoor :D

Powerslider
11 augustus 2004, 23:24
thanx :wink:

eigenlijk een beetje heiligschennis om Hendrix zn songs zo te manipuleren :D

mja, k denk niet dat hij het erg vind :P

soup
17 augustus 2004, 23:56
link werkt niet meer en ik ben er eigenlijk erg benieuwd naar

Sicky61
18 augustus 2004, 00:03
ik krijg dit:
http://www.planet.nl/upload/193767_340_1052135858610-pagina-niet..gif

Powerslider
18 augustus 2004, 17:28
sorry ik had mn webspace ff leeggemaakt :D

hij staat er weer op .. laat me weten wat je er van vind :razz:

in deze opname stond mn hoge E snaar te laag op de toets dus bij oprekken boven de 12e fret ging hij rammelen en had ik amper sustain, k heb het nog ff veranderd :)

Sicky61
18 augustus 2004, 21:24
er is maar 1 hendrix....das wel duidelijk.
Zelfs met zo'n opgepompte sound niet in de buurt komen van de meester waar het op sustain en feedback aankomt .....en over je timing zullen we het maar helemaal niet hebben.
Ik word sowieso een beetje ziek van gitaristen die andermans nummers verkrachten.
Het voegt niet echt wat toe......VIND IK!

Bleak
18 augustus 2004, 21:36
das jouwn probleem! dit forum zit er vol mee, dus kan je beter gelijk oprotten!

soup
18 augustus 2004, 21:50
iedereen mag proberen he sicky, en doe jij het dan als je het op nix vind lijken
ik heb deze vakantie geprobeerd dit lied te leren spellen en ik moet zeggen dat het ergggg moeilijk is

Snow
18 augustus 2004, 22:32
Welke versie is dit?

Van welke cd?

Prachtige versie

Moet serieus wat tijd ingenomen hebben om dit na te spelen, erg moeilijk

Laat ook eens wat eigen werk horen, ben benieuwd. Ik weet hoe moeilijk het is om Hendrix z'n stijl te spelen
Velen keuren noot voor noot naspelen af maar ik moet eerlijk zijn en zeggen dat dit de enige manier is om hendrix z'n spel te begrijpen

anyway, keep it up amigo ;)

Sicky61
18 augustus 2004, 22:54
das jouwn probleem! dit forum zit er vol mee, dus kan je beter gelijk oprotten!
Nou.....d'r zijn gelukkig nog genoeg MP3's die de moeite waard zijn om te beluisteren hoor.
Ik geef trouwens m'n mening,zoals gevraagd.
Vind jij het geluid mooi dan....of de timing lekker?
Nou dan.
En zeg me niet op te rotten...dat maakt de moderator wel uit lijkt mij.

Sicky61
18 augustus 2004, 22:56
iedereen mag proberen he sicky, en doe jij het dan als je het op nix vind lijken
ik heb deze vakantie geprobeerd dit lied te leren spellen en ik moet zeggen dat het ergggg moeilijk is
Ik kijk wel uit.

Powerslider
19 augustus 2004, 02:18
ok ik zal het meteen weghalen.. ik had dit nummertje zitten spelen en d8 laat ik eens voor de gein opnemen, en ja ik weet dat het af en toe niet klopt.. mja fuck it , het kan me toch geen reet schelen als je het slecht vind...

LATERRR

en ik had het niet gepost omdat ik het zo goed vond of omdat ik vond dat het een aanvulling was. in tegendeel, het is het verkloten van een nummer dat vet gaaf gespeeld is door jimi, maar daar stoor ik me niet aan.. want ik heb het gemaakt omdat ik het ZELF leuk vond

:evil: