PDA

View Full Version : Burns Brian May te koop



Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 16:43
Ik weet niet als het toegestaan is om hier een gitaar aan te bieden. Als het dan ook niet mag, moet de admin. dit bericht verwijderen.

Ik heb een Burns Brian May te koop. cherry, bouwjaar 2000, serienr. 547 (één van de eerste serie), ohsc, nieuwstaat, wordt niet meer gemaakt.

Ik verkoop 'm omdat ik een ander gitaar wil kopen. Snappu?! Hoe moet 800 Euri kosten. Ik heb er destijds 1200 Euri voor betaald.


http://groups.msn.com/_Secure/0RADdAr4U487cpbcKbBPTuduUtztViG!Op3Z83x3s!AuVQQvZM dof9bTrX4sOKQmtEvwz6b3rivgZafzYghewHAoe5drmRaifCs7 vKol3IEc/burbm1.jpg?dc=4675484400067767563

Ik heb het model ook al in de Gitaarmarkt aangeboden, maar mischien dat het hier sneller gaat.

Admin. als het niet toegestaan is om hier een gitaar aan te bieden, moet je het bericht verwijderen!!!!!!!

Raffel
11 augustus 2004, 16:45
mja ik ben blij dat je het zelf al zegt, anders ga ik hier ook ff mijn kutpedaaltjes verslijten :D :D

ieme
11 augustus 2004, 16:45
Jeroen, niet doen! ik heb je ook al gemailt over de gitaar, mailtje niet gehad?

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 16:47
Nee, nix gehad! Hoezo?!

ieme
11 augustus 2004, 16:47
jeroen wat je wel kan doen is je signature (die onder de berichten komt) daar te zetten : TE KOOP KOREAANS BRIAN MAY MODEL VAN BURNS

ieme
11 augustus 2004, 16:49
Ik weet dat er een hoop mensen een pesthekel aan dit model gitaar hebben maar ik vind em ERG mooi, misschien juist omdat ik brian may fan ben :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:

ieme
11 augustus 2004, 16:53
Ik heb een Burns Brian May te koop. cherry, bouwjaar 2000, serienr. 547 (één van de eerste serie), ohsc, nieuwstaat, wordt niet meer gemaakt.

Ik verkoop 'm omdat ik een ander gitaar wil kopen. Snappu?! Hoe moet 800 Euri kosten. Ik heb er destijds 1200 Euri voor betaald.


1200 euro? man dan ben je flink afgezet! hij kost nu nieuw 929 inc case

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 16:53
Thanx Ieme! Heb je bericht gekregen. Ik zal het op die manier doen! Helemaal nog niet aan gedacht!

Admin. zet dit onderwerp maar op slot! Sorry voor de overlast...! :wink:

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 16:57
Ik heb een Burns Brian May te koop. cherry, bouwjaar 2000, serienr. 547 (één van de eerste serie), ohsc, nieuwstaat, wordt niet meer gemaakt.

Ik verkoop 'm omdat ik een ander gitaar wil kopen. Snappu?! Hoe moet 800 Euri kosten. Ik heb er destijds 1200 Euri voor betaald.


1200 euro? man dan ben je flink afgezet! hij kost nu nieuw 929 inc case

Daty was toen, in 2000. Ik was de eerste in E'de die er één had.

ieme
11 augustus 2004, 16:58
Ik heb een Burns Brian May te koop. cherry, bouwjaar 2000, serienr. 547 (één van de eerste serie), ohsc, nieuwstaat, wordt niet meer gemaakt.

Ik verkoop 'm omdat ik een ander gitaar wil kopen. Snappu?! Hoe moet 800 Euri kosten. Ik heb er destijds 1200 Euri voor betaald.


1200 euro? man dan ben je flink afgezet! hij kost nu nieuw 929 inc case

Daty was toen, in 2000. Ik was de eerste in E'de die er één had.

Ik was de eerste in nederland ik had serienummer 107, die had een klotetremolo, daarna had ik een in de 7** met een los fretboard en toen 15** waar ALLES mis mee was!

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 17:04
Een losse toets?!?!?! Whaaaaaah!!!! Niet normaal!!!!

Quink
11 augustus 2004, 17:04
1200 euro? man dan ben je flink afgezet! hij kost nu nieuw 929 inc case


Ik was de eerste in nederland ik had serienummer 107, die had een klotetremolo, daarna had ik een in de 7** met een los fretboard en toen 15** waar ALLES mis mee was!


Hey Ieme, als je niet wil dat hij die gitaar verkoopt mag je dat ook zo wel zeggen hoor! :-D :-D

ieme
11 augustus 2004, 17:08
1200 euro? man dan ben je flink afgezet! hij kost nu nieuw 929 inc case


Ik was de eerste in nederland ik had serienummer 107, die had een klotetremolo, daarna had ik een in de 7** met een los fretboard en toen 15** waar ALLES mis mee was!


Hey Ieme, als je niet wil dat hij die gitaar verkoopt mag je dat ook zo wel zeggen hoor! :-D :-D

Nou ik heb wel interesse in die van S&B maar het moet wel een goeie zijn! en er zijn veel slechte burns brian mays in omloop

ieme
11 augustus 2004, 17:10
de hals was zo krom als een hoepel en niet met de trustrod bij te stellen
de temolo stond bij de dikke e 7 mm uit de body en bij de dunne e 2 mm
De actie was daardoor bij de dikke snaren een stuk hoger dan de dunne snaren! wat een dramading was dat zeg!

Quink
11 augustus 2004, 17:11
Nou ik heb wel interesse in die van S&B maar het moet wel een goeie zijn! en er zijn veel slechte burns brian mays in omloop

Ach so, het is dus meer het verschrikken van de eventuele concurrentie. :D

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 17:17
Hij is weer heerlijk Coby! Jongens! Dit onderwerp moet op slot! Ik heb gezondigd... :razz: :wink:

Anavrin
11 augustus 2004, 17:22
ik laat er wel een keer 1 bouwen, maar dan 1 met het goede tremolo-systeem, ipv deze verbouwde strat-brug

ieme
11 augustus 2004, 17:23
ja.... ooit....

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 17:34
ik laat er wel een keer 1 bouwen, maar dan 1 met het goede tremolo-systeem, ipv deze verbouwde strat-brug

Koop dan een Guyton, KZ of Sei! Of bouw er zelf één! Heb ik ook gedaan. Wel zonder trem dan, maar als ik het kan, kan jij het mischien ook! (makkelijker gezegd dan gedaan...)

Anavrin
11 augustus 2004, 20:15
ik laat er wel een keer 1 bouwen, maar dan 1 met het goede tremolo-systeem, ipv deze verbouwde strat-brug

Koop dan een Guyton, KZ of Sei! Of bouw er zelf één! Heb ik ook gedaan. Wel zonder trem dan, maar als ik het kan, kan jij het mischien ook! (makkelijker gezegd dan gedaan...)
is dat het trem-systeem, of zijn dat gitaarmerken?

Anavrin
11 augustus 2004, 20:24
heb je trouwens ook foto's van die zelfgebouwde? Lijkt me wel vet.

ieme
11 augustus 2004, 20:32
ik laat er wel een keer 1 bouwen, maar dan 1 met het goede tremolo-systeem, ipv deze verbouwde strat-brug

Koop dan een Guyton, KZ of Sei! Of bouw er zelf één! Heb ik ook gedaan. Wel zonder trem dan, maar als ik het kan, kan jij het mischien ook! (makkelijker gezegd dan gedaan...)
is dat het trem-systeem, of zijn dat gitaarmerken?
Dat zijn customshops die ze bouwen:

Guyton:
15.000 euro
Exacte replica

Fryer guitars
6000 euro

K'z guitars:
4500 euro
www.kzguitarworks.com

Sei:
4500 euro
gelijk aan de kz's

Rs guitars
www.rsguitars.com
2500 euro

En dan heb je ze nog van

Guild
1984 model dimarzio's en kahler trem nu zo'n 1800 euro waard
1993 model nu zo'n 2200 euro waard

Burns
2002 model meeste modellen zijn teruggehaald door de fabriek wegens TE SLECHTE fabricage!

Guyton:
http://www.brianmayworld.com/Guyton_C.jpg

Fryer:
http://www.brianmayworld.com/image5.jpg

Kz's:
http://www.brianmayworld.com/image9b.jpg

RS:
http://www.brianmayworld.com/image9.jpg

Burns:
http://www.brianmayworld.com/image7.jpg

Guild 84
http://www.brianmayworld.com/image3.jpg

Guild 93
http://www.brianmayworld.com/image4a.jpg

en het orgineel uit 1963:
http://www.brianmayworld.com/image2.jpg

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 20:47
heb je trouwens ook foto's van die zelfgebouwde? Lijkt me wel vet.

Hier hej d'r een paar!

http://groups.msn.com/_Secure/0SgAAANcUGuCPFp!ntzFoGyhIQ0Qn9F8N8ItOi8c8F9RUHMQEU 6GGVe7GKY3J1Ed5PZBm*WFhfTZM3otVskmQOOYysqak!6ZWvOw U0QTf*5y2mfex7e8dNg/100-0008_IMG.JPG?dc=4675484422861138323

http://groups.msn.com/_Secure/0SgAAANoU4eCPFp!ntzFoG5JXpF1sts4pIveUQaxX!l8C23Ham Z4DbjvhxqD!I4GN3F9wMI4vpfR3KPkHTg1rPHKqlSHA3xvN8rx HVUCXTMAHLZ2ujdEiVA/100-0047_IMG.JPG?dc=4675484422871525781

http://groups.msn.com/_Secure/0SgDVAtIU196PFp!ntzFoG3SPZiiAqXTTkNyZRswaPESCWGF1F 647AhCd!dTVp2!h9VGIWKZHTXXyY3umxLxE7soVr0g4ZuHVhHi 9cT!aHgu5L8NDeSP*Pg/100-0021_IMG.JPG?dc=4675484422866355913

http://groups.msn.com/_Secure/0SgDhAtQUXN!PFp!ntzFoGzJE*xfZ!DGfnthl4hFMdJuzdYip* idIaWOcKZ5dOoVyZHQpgyCUWGeRKnN96luiZae3HAHSuVg8u8r !QkfDpaudh0TBA9w6qw/100-0050_IMG.JPG?dc=4675484422876547711

Hals en body zijn beiden van mahonie, esdoorn top, esdoorn op de kop, amber gebeitst, ebben toets, ABM brug, Brian May DiMarzio's, Schaller lockmechanieken.

Ooit ga ik een authentieke, dus zo exact mogelijk, bouwen. Zou er eigenlijk deze Zomer mee beginnen, maar dat kwam er even niet van. :(

ieme
11 augustus 2004, 20:49
je miste de tekeningen of niet? :razz:

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 20:50
je miste de tekeningen of niet? :razz:

Hoe kom je erbij... :wink:

ieme
11 augustus 2004, 20:55
http://www.brianmay.com/brian/brianssb/pix/TheSpade004_690.jpg
Beetje binnen de lijntjes blijven met zagen heh jeroen anders komt ie dr zo uit te zien!
http://www.brianmay.com/brian/brianssb/pix/mysery_guitar1594full_690.jpg

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 20:59
Die ken ik. Ook gebouwd door Andrew Guyton. De Spade. SUPERLELIJK!!!!!!!!!!!!! :dontgeti:

ieme
11 augustus 2004, 20:59
http://www.guytonguitars.com/images/20040422%20-%20Red%20Special%20Feature%

Die guyton is wel heel mooi!

Brian says, "This GREEN TWIN, as I have begun to call it (it's twin brother is RED) is one of the two prototype BM RED SPECIALS that Andrew Guyton has made. His attention to detail is incredible, and the quality of finish of these guitars is just spectacular. His own skill is unquestionable, and he was aided and abetted by no less than Greg Fryer, who meticulously restored and measured and reproduced my original guitar some years ago to make the one-offs, John, Paul, and George which we so treasure.

"Andrew is going into production with these, and though of course they cannot be cheap, with the amount of hand craftsmanship which goes into them, they WILL be the BEST, for the connoisseur!"

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 21:05
De Guyton is zeker meesterlijk!!! Vooral die groene! Niet te betalen... :(

Nocki
11 augustus 2004, 21:06
ehh... ruilen tegen mijn guild/dearmond starfire???

NOcki

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 21:10
Dat is toch een semi akoestische ES type?! Nee dank je. Sorry... :) Als je mij tenminste bedoelde!

Nocki
11 augustus 2004, 21:25
http://www1.dragonet.es/users/musicasa/navidad/navidad/BAJOS/starfirespecial.jpg

jammer.. maar je kan zeggen wat je wilt... het was leuk geprobeerd... :-)

tis jammer dat je vast niet geintereseerd bent in een rui met mn mark IV
Nocki

Snaar'n Bennie
11 augustus 2004, 21:49
Was zekers leuk geprobeerd! Als je nou een Ibanez JS 700 had! Dan zou het een ander verhaal zijn!

Nocki
11 augustus 2004, 21:52
ai... jij gaat spijt krijgen... :-)

succes met de verkoop

Nocki

ieme
11 augustus 2004, 22:07
ehh... ruilen tegen mijn guild/dearmond starfire???

NOcki
ey nocki waar bemoei je je mee man?!?!?! Grrrrr :lol:

Nocki
11 augustus 2004, 22:35
tja... het bloed kruipt waar het niet gaan kan. ik ben 4 jaar geleden verliefd geworden op de "fireplace" en ben het dus nog steeds.


ook ik heb plannen gehad om m na te maken enzo.. maar het al gauw op gegeven omdat ik niet verder kom dan cases en zo...

helaas.


Nocki

Snaar'n Bennie
12 augustus 2004, 00:00
ai... jij gaat spijt krijgen... :-)

succes met de verkoop

Nocki

Waarom??? Denk het niet.

Succes met jou eigen bouw-werk! Wat vondt je trouwens van mijn RS?

Nocki
12 augustus 2004, 08:09
Ik denk niet dat ik m ooit nog gaat maken vandaar dat ik er gewoon een wil hebben van uit de fabriek... ik vind de jouwe geweldig...

NOcki

Snaar'n Bennie
12 augustus 2004, 09:54
Thanx! Maar realiseer je wel dat de Burns geen echte Brian May is. Tenminste niet in mij ogen. Het enige wat exact is, is de vorm van de body. Daarna houd alles al snel op. Verkeerde materialen, verkeerde halsafmetingen, verkeerde trem. Nou ben ik zelf geen trem gebruiker, maar ik vind dit één van de bijzonderste delen van de RS, dus had deze ook graag op de Burns gezien. Burns zou eerst terugkomen met een nog gedetaileerde, een custom versie, van de RS, maar dit idee is van de baan. De Burns wordt helemaal niet meer gemaakt, tenminste niet meer met de handtekening van Brian erop. Dit wordt allemaal op het RS forum verkondigd...

Nocki
12 augustus 2004, 10:53
ik weet dat ie niet origineel is. ik heb er 3 beetgehad waarvan er maar 1 een beetje redelijk was. het zijn bijzonder slechte gitaren maar wel heel origineel. ik heb nogal veel geluk met gitaren afstellen enzo dus maak ik van de meeste gitaren wel een leuk dingetje vandaar dat ik interesse heb.

en het geluid lijkt me geweldig. ik wil nog eens olo gitaar met trem maar gebruik de trem niet zo vaak...

NOcki

Anavrin
12 augustus 2004, 12:37
hey, snaar'n bennie, die zelfgebouwde is echt mooi. Ik neem aan dat je vantevoren al eens een andere gitaar had gebouwd. Ik vind de kleur en de flames ook wel heel vet.

Ook ik zal eens nadenken of ik je van de Burns kan verlossen. Ik heb er namelijk anderhalf jaar geleden op gespeeld in een winkel in Eindhoven, en heb het toen maar niet gedaan vanwege de tremolo en de prijs. Ik heb toen gezocht naar een model met een vergelijkbare trem als op de originele Red Special, en heb toen maar een Fender Jaguar gekocht. Misschien hoor je dus nog van me.

Anavrin
12 augustus 2004, 14:24
hey snaar 'n bennie, je hebt e-mail...

Lucky
12 augustus 2004, 16:01
Nee, ik vind het toch niets.
maar over smaak kun je niet twisten.

succes met de verkoop!

Snaar'n Bennie
12 augustus 2004, 17:06
hey, snaar'n bennie, die zelfgebouwde is echt mooi. Ik neem aan dat je vantevoren al eens een andere gitaar had gebouwd. Ik vind de kleur en de flames ook wel heel vet.

Nee, dit was m'n eerste zelfgebouwde gitaar. Wil het graag nog een keer doen, maar daar zijn de omstandigheden nog niet echt naar. :(

bert k
12 augustus 2004, 21:17
Bloody hell, ben ik een paar dagen weg, wordt er hier een marktplaats geopend, niet te geloven :-D Als ik dit na twee posts had gelezen, had ik het onderwerp dichtgegooid, maar nou is het toch nog een leuk topic geworden, dus laat maar staan...

Maarre, SaarnBennie, als je nou nog eens wat te koop hebt, DAN MOET JE OPFLIKKEREN NAAR GITAARMARKT, DAAR HOORT HET!!! :-D :-D (Zet het ff in je sig, das prima)

Stijn
12 augustus 2004, 23:48
Die zelfgebouwde, zelfgebouwd bij De Gier?

http://www.degiergitaarbouw.nl/GFX/gitaar2trans.gif

Snaar'n Bennie
13 augustus 2004, 10:51
Bloody hell, ben ik een paar dagen weg, wordt er hier een marktplaats geopend, niet te geloven :-D Als ik dit na twee posts had gelezen, had ik het onderwerp dichtgegooid, maar nou is het toch nog een leuk topic geworden, dus laat maar staan...

Maarre, SaarnBennie, als je nou nog eens wat te koop hebt, DAN MOET JE OPFLIKKEREN NAAR GITAARMARKT, DAAR HOORT HET!!! :-D :-D (Zet het ff in je sig, das prima)

I know! Gebeurt ook niet weer. :sssh:

Snaar'n Bennie
13 augustus 2004, 10:52
Die zelfgebouwde, zelfgebouwd bij De Gier?

http://www.degiergitaarbouw.nl/GFX/gitaar2trans.gif

Jazekers! Was een cursus. Prachtige tijd gehad bij Sander!!! :)

amon
13 augustus 2004, 11:09
hij is in je sig wel meteen 100 euro goedkoper....

ReinoutV
13 augustus 2004, 11:42
Ik vind dit ook wel een leuk topic worden. Ik zie ook niet in waarom dit altijd tegen wordt gehouden. Als mensen iets verkopen willen vind ik dat best, als je dat maar in de topic-TITEL vermeldt. Het blijkt alweer dat dit best goed kan gaan. Op het forum van harmony-central zie je het ook vaak langskomen. SPAM: voor de topictitel en iedereen weet waar het over gaat. Geen probleem toch? Een leuke discussie over een leuke gitaar!

Brianmayrulezzz
15 augustus 2004, 14:26
veel van jullie zullen 'm al kennen: www.brianmayworld.com, beste site over zijn gear!!!

Maar ik heb dus ook zo'n burns. Alle bedrading is vervangen door conijnmuziek in Eindhoven. Ik had iedere keer kortsluiting ofzo waardoor er ipv geluid een keiharde brul uitkwam. Voor de rest is mijn gitaar wel perfect, geen klachten meer over...

ieme
8 september 2004, 17:35
Ik kreeg afgelopen week nog een email van meneer may, ging over een bericht op zijn site www.brianmay.com en dan in zn soapbox, over een nummer waarvan hij niet meer wist of ze t ooit live gespeeld hadden, ik vertelde hem dat t wel zo was en ik t op cd heb, nou vroeg ie een copietje!


Ik heb trouwens ook mn burns te koop voor de liefhebber!

Brianmayrulezzz
8 september 2004, 18:09
Ik kreeg afgelopen week nog een email van meneer may, ging over een bericht op zijn site www.brianmay.com en dan in zn soapbox, over een nummer waarvan hij niet meer wist of ze t ooit live gespeeld hadden, ik vertelde hem dat t wel zo was en ik t op cd heb, nou vroeg ie een copietje!


Ik heb trouwens ook mn burns te koop voor de liefhebber!

Cool :-D !!!! en welk nummer was dat?!?!?

ieme
8 september 2004, 18:10
Ik kreeg afgelopen week nog een email van meneer may, ging over een bericht op zijn site www.brianmay.com en dan in zn soapbox, over een nummer waarvan hij niet meer wist of ze t ooit live gespeeld hadden, ik vertelde hem dat t wel zo was en ik t op cd heb, nou vroeg ie een copietje!


Ik heb trouwens ook mn burns te koop voor de liefhebber!

Cool :-D !!!! en welk nummer was dat?!?!?

Liar...
Je kan t teruglezen op www.brianmay.com

The Mule
10 september 2004, 20:55
Ik kreeg afgelopen week nog een email van meneer may, ging over een bericht op zijn site www.brianmay.com en dan in zn soapbox, over een nummer waarvan hij niet meer wist of ze t ooit live gespeeld hadden, ik vertelde hem dat t wel zo was en ik t op cd heb, nou vroeg ie een copietje!


Ik heb trouwens ook mn burns te koop voor de liefhebber!

Cool :-D !!!! en welk nummer was dat?!?!?

Liar...
Je kan t teruglezen op www.brianmay.com

Heb ik ook als onderdeel van een medley, op de (trouwens ubercoole 8-)) 'In The lap Of The Gods' bootleg.
Bedoelde je die, ik kan het nl. niet terugvinden op de site... :)

ieme
10 september 2004, 22:34
Rhapsody in red

ieme
13 september 2004, 13:59
Verdorie, nou doe ik al bijna 2 weken mijn best om mijn Burns brian may te verkopen! schiet niet echt op....

Nieuwprijs is 995 + 130 voor de case
Ik vraag 600, moet toch te doen zijn?

Damn!

Jasper5150Lok
13 september 2004, 18:37
Dat is zeker een schappelijke prijs, ik heb er zelfs nog iets meer voor betaald indertijd... Maar het komt denk ik doordat de gitaar niet een allrounder is en echt een gitaartje voor een specifieke groep mensen... en die groep mensen is niet zo groot als de groep voor Ibanez, Fender of het G-merk (ik zal niet vloeken). En de economie schijnt ook niet 'je-dat' te zijn (zeg ik vanaf mijn werk) :P

ieme
13 september 2004, 20:45
Ja, kwestie van geduld...

wietse
13 september 2004, 21:05
geduld hebben ieme , de markt ligt helemaal op z'n reet .
die epi V die ik heb mag weg voor 175 volgens mij geen rare prijs , maar niemand die fatsoenlijk en serieus reageert.
vakanties zijn net geweest en nu is het geld eerst op bij de meesten.

joke
14 september 2004, 16:38
ik heb er laatst eentje in de winkel in mijn vingers gekregen ,man wat een galbak!!
jammer dat de naam brian may met zulke shit zo te grabbel wordt gegooit maar ja , zijn schoorsteen moet ook roken en hij zal wel een dure vrouw hebben of zoiets.!

ieme
14 september 2004, 16:42
ik heb er laatst eentje in de winkel in mijn vingers gekregen ,man wat een galbak!!
jammer dat de naam brian may met zulke shit zo te grabbel wordt gegooit maar ja , zijn schoorsteen moet ook roken en hij zal wel een dure vrouw hebben of zoiets.!

Je moet er van houden. Er zijn nogal wat verschillen ik kwaliteit bij de burns.... Dit is wel een goeie!
Leuk dat je zegt zn schoorsteen moet ook roken want Brian zijn orginele gitaar komt deels uit een schoorsteenmantel, daarom wordt de gitaar ook wel eens FIREPLACE genoemd. Dure vrouw valt wel mee, hij is ik 1987 gescheiden en 2003 hertrouwd met anita dobson(engelse actrice), zal nu goedkoper zijn dan eerst!

Brianmayrulezzz
15 september 2004, 10:46
en dure vrouw, wat maakt dat uit, hijzelf is niet zo'n big spender... op sommige uitspattingen na. Als je zijn keuken ziet op www.brianmayworld.com... en bovendien hij is staat ongeveer op plaats 20 van rijkste Brit... geld zat :D

Marc Oblivian
15 september 2004, 11:07
Hij begrijpt in ieder geval dat een goede keuken belangrijk is.... 8-)

Brianmayrulezzz
15 september 2004, 15:25
Hij begrijpt in ieder geval dat een goede keuken belangrijk is.... 8-)

hahaha, ik bedoelde juist dat dat er niet uit ziet daar. Ziet eruit als een keuken van een of andere boerderij... ;)

Anavrin
15 september 2004, 15:32
hij woont toch ook in een boerderij???
Dat dacht ik in ieder geval...

Brianmayrulezzz
15 september 2004, 17:08
geloof ik ook ja, maar als je ziet hoe het er uit ziet, zou je niet zeggen dat het van een keuken van een multimiljonair is... zo bedoel ik het
...

ieme
15 september 2004, 18:16
Nee hij woont niet op een boerderij!

ieme
15 september 2004, 18:18
http://www.queenzone.com/multimedia/pictures/images/Brian_May/3320033645.jpg