PDA

View Full Version : Naam van me vriendin op me gitaar....



marcobuffing
10 augustus 2004, 20:25
beste mensen,
ik heb een gitaar van me vriendin gehad. het is een zwarte lak akoustische gitaar. ik wil haar naam er op zetten. Hebben jullie enige tip hoe ik dit het beste kan doen en/of er misschien een zaakje zit in de regio amsterdam die dit kan doen

ik hooop op een snelle reactie met veel goede tips...
mvg Marco

hadv
10 augustus 2004, 21:40
vraag eens bij sacksioni, de plug en the string

Javaca
12 augustus 2004, 11:08
Probeer het eens andersom...


...zet de naam van je gitaar op je vriendin. :wink:

Snaar'n Bennie
12 augustus 2004, 19:28
Als je een Eko hebt, gaat het denk ik nog wel! Maar als je een Washburn hebt, veel pleisier... :razz:

heavy-metal-thunder
12 augustus 2004, 19:52
Met de Dymo ... goedkoop eneuh snel verwijderd.


Andere optie : bij een Airbrusher. In een oogwenk hebben die jongens er in sierletters iets moois van gemaakt...

Theije
12 augustus 2004, 22:35
Ik heb er wel over gedacht om een gitaar voor m'n vriendin te bouwen (een roze strat met ster inlay) :D maar haar naam in mijn gitaar hmm k weet niet hoor.

Pimmie
9 september 2004, 19:31
Kan je heel makkelijk zelf :

Bij de Gamma een dunne bijtel kopen, en het erin krassen :evil:

-Heineken-
10 september 2004, 13:53
Zou je die naam nou niet beter op je voorhoofd tattoeeren? krijg je niet zo snel spijt van denk ik... :razz:

t0n3h^
10 oktober 2004, 15:25
De naam van je vriendin op je gitaar zetten is hetzelfde als de naam van je vriendin op je arm en dergelijke zetten. Als het uit is krijg je er spijt van..en kan je niet zo snel meer terug...kortom, niet aan beginnen ;)

Blijepanda
10 oktober 2004, 15:27
Een gitaar kan je weer verkopen/ kapotslaan/ weggooien. Dat gaat met je arm toch iets lastiger.

t0n3h^
10 oktober 2004, 15:29
maar sowieso zonde om je gitaar kapot te gooien dan....gooi dan je (ex-)vriendin kapot ;):p:p

Blijepanda
10 oktober 2004, 15:34
Da's nog makkelijker :-D

t0n3h^
10 oktober 2004, 15:36
[Off Topic]Als je er toch vanaf moet ;)...waarom dan niet meteen korte metten mee maken.[On Topic] Dan gaat dat hele verhaal voor die naam op je gitaar ook niet op en het scheelt je een hoop tijd en geld misschien ;) :razz:

.ChiefRebelAngel.
21 oktober 2004, 07:56
easy... kleefletters

Thom TK
21 oktober 2004, 23:43
easy... kleefletters

jahaa! stickers!

IndiepoprockJesse
22 oktober 2004, 16:07
De naam van je vriendin op je gitaar zetten is hetzelfde als de naam van je vriendin op je arm en dergelijke zetten. Als het uit is krijg je er spijt van..en kan je niet zo snel meer terug...kortom, niet aan beginnen ;)

als je het zou airbrushen, kan je het er daarna wel weer overheen doen door een grotere tekening te plaatsen.. dus dat valt nog mee dan..

chantal22
22 november 2004, 23:53
Jesus man dat is toch hartstikke schattig.. !!

Heb ik ook mijn vriend heeft ook mijn naam op een gitaar die ik hem gaf... Als het uit gaat..Wat ik niet hoop neem ik de gitaar wel mee whahahaah