PDA

View Full Version : Wat kan je nou met die pakjes van d'Addario?



Dionyios
9 mei 2002, 01:04
Achterop de pakjes van d'Addario snaren staat dus "Save your packages and send for free merchandise offer".

Elke keer als ik zo'n pakje snaren open, dan lees ik die zin. En langzamerhand ben ik wel een beetje nieuwsgierig geworden.

Wie hier heeft wel eens van die pakjes daarheen gestuurd of weet wat je er allemaal mee kan bestellen?

L4A
9 mei 2002, 02:11
Op die pakjes zitten 'Players Points' en op de volgende site kun je zien wat je ermee kan doen:
http://www.daddario.com/players/dplayer2.htm
Adios
L4a

PeArLjAm
9 mei 2002, 20:57
Kost wel weer gelijk 10 dollar om te bestellen.. Naaiers ook.

jaccoos
9 mei 2002, 21:42
Als we die pakjes nu allemaal gaan sparen en er een cado voor bestellen voor de meneer die gitaarnet heeft bedacht. Kan volgens mij ook een gitaarkruk verdienen.

InVein
9 mei 2002, 23:11
Heeft er iemand eigenlijk wel eens wat besteld daar?? Het moet uit de VS komen dus het lijkt me sterk dat het gratis is...

Dionyios
10 mei 2002, 00:47
Bedankt voor de reacties iedereen. Had er zelf ook ff aan moeten denken om op die site te kijken :eek:

Ik heb 3 pakjes gespaard tot nu toe, maar waarschijnlijk zal ik er toch niet mee gaan doen

Megalodon
11 mei 2002, 11:49
Het is dat je er over begon, anders was het me niet eens opgevallen; ik koop zo'n setje, leg het weg of pleur het meteen op m'n gitaar en lezen doe ik verder niet. Ik kijk alleen of het daadwerkelijk een 009 setje is :smile:

Dionyios
11 mei 2002, 15:16
Ja dat is eigenlijk ook wel het meest logische Megalodon, maar ik koop de pakjes meestal als ik op de terugweg van school kom, en als je een uur moet reizen ga je de meest vreemde dingen lezen (zoals pakjes snaren dus... :grin: ).

GuitarMaster
13 mei 2002, 18:38
Als ik elke 3 maanden nieuwe snaren op mn gitaar zou zetten zou ik een kleine 13 jaar aan het sparen zijn voor die kruk. Een beetje dom bedacht dus.

Dila
13 mei 2002, 20:15
wat heb jou nou ook in hemelsnaam aan die kutkruk.

GuitarMaster
13 mei 2002, 21:58
Die kruk kost het meeste punten, duz had ik die ff als voor beeld genomen.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: GuitarMaster op 2002-05-13 21:02 ]</font>