PDA

View Full Version : donderdag ff kijken naar een jcm800 2205 !



DREAMMACHINE
10 augustus 2004, 18:43
dus waar moet ik op letten en is er iemand die nog een leuke ervaring/ tip kan meegeven?? ... hij is net gecheckt bij een ampdocter met nieuwe tubes... dus.. ik hoop dat het wat is!
laat maar horen

vinni
10 augustus 2004, 21:38
Nou...
Wat dacht je dr van of JIJ 'm lekker vind klinken?


Groet,
Vinni

hadv
10 augustus 2004, 21:53
+1







(dattiedaarnounietzelfopkankomen)

verder, wellicht, from the top of my hat:
- uiterlijk
- prijs
- krakende pot's

BramVersteeg
11 augustus 2004, 00:45
Of ie goed klinkt?? :???: :-?

shredneck
11 augustus 2004, 11:39
let op de algehele staat, vraag waar ie heeft gestaan *thuis of oefenhok* , is er regelmatig mee gerepeteerd, let op het huis van de verkoper (vies huis duidt op slordigheid)

Verder krakende potmeters (is geen groot probleem maar goed, afdingen!)

De amp moet stil zijn als de master open staat (van standby af natuurlijk) of iig op zijn hoogst een serene brom maken, ruisen doen ze dan altijd iets. Let hierbij op de aarding, een ongeaard stopcontact geeft een lawaaierige amp (brom etc) en dus kun je vragen om een testritje vanuit de keuken ivm aarding aldaar.

Als de amp duur is, dus bv 700 euro oid, dan zou ik de binnenkant willen zien. Voor dat geld wil ik geen gebakje.

Persoonlijk vind ik dat ie max 500 mag kosten, en ook dan moet ie goed zijn, voor 700 moet ie perfect zijn en mag er bijna wel een nieuwe case bij zitten!

Groeten.

Speeddemon
11 augustus 2004, 12:48
(vies huis duidt op slordigheid)

en/of afwezigheid van t vrouwelijk ras. :roll:

shredneck
11 augustus 2004, 13:22
(vies huis duidt op slordigheid)

en/of afwezigheid van t vrouwelijk ras. :roll:

?

Wat een bullshit. Vervuil jij jezelf dan?

Volgens jou is schoonmaken dus echt een vrouwenaangelegenheid...vertel dat je moeder maar eens, want op je reactie afgaande woon je nog thuis.

Een huis zegt veel over de mens die er woont, that's all there is to it.

DREAMMACHINE
11 augustus 2004, 14:55
alvast bedankt! .. .en uiteraard ga ik ervan uit dat ie eerst goed moet klinken natuurlijk! maar het schijnt dat er bij die serie vaak wat mis was met de effectloop enzo, omdat het de 1e was die marshall ergens in gebruikte ofzo.
de prijs is inclusief jcm 900 4x12 cab en flightcase welke ik nog wel ff laat weten, het schijnt dat hij ongeveer ongebruikt is de afgelopen 10 jaar en in perfecte staat, ik ben benieuwd!! kga morgen even kijken dus, ik hou jullie op de hoogte hehe!!

shredneck
11 augustus 2004, 14:58
Hey, als het die van B. uit D. (daar bij de ijssel) dan heb je daar een hele goeie aan!

Toevallig ken ik die.

Als dat em is.

DREAMMACHINE
11 augustus 2004, 15:03
ja dat is hem ja! tnx voor de tip, echt mooie prijs ook!!! dus kga snel ff kijken, hij heeft ook op zijn kosten laten nakijken enzo.. kben erg benieuwd!

shredneck
11 augustus 2004, 15:09
Als je er bent, doe hem de groeten van Corvin, no kidding!

Zijn spullen zijn absoluut te vertrouwen, hij is geen handelaar oid en is gewoon een hele betrouwbare kerel. Ik ken hem al behoorlijk wat jaartjes. Hij boodt de amp eerst aan zonder dat ie nagekeken was, maar wilde hem toch liever eerst nagekeken hebben ivm wat oudere buizen etc.

Die amp is helemaal origineel, tot het laatste boutje toe!

Mooi ding, enne, echt ff de groeten doen!

Hou ons op de hoogte ej!

DREAMMACHINE
11 augustus 2004, 15:13
is goed!

Speeddemon
11 augustus 2004, 15:49
(vies huis duidt op slordigheid)

en/of afwezigheid van t vrouwelijk ras. :roll:

?

Wat een bullshit. Vervuil jij jezelf dan?

Volgens jou is schoonmaken dus echt een vrouwenaangelegenheid...vertel dat je moeder maar eens, want op je reactie afgaande woon je nog thuis.

Een huis zegt veel over de mens die er woont, that's all there is to it.
Hey wiseguy, zag je de smiley soms over t hoofd?

Mijn ervaring is dan een hoop mannen een stuk 'losser' omgaan met het opruimen van t huis dan vrouwen.

Maar om je vrouwenaangelegenheid aan te halen; ik ben een jonge man van 24, met een bijbaantje als SCHOONMAKER!
Dus voordat jij MIJ beticht van stereotypes, eerst t sarcasme in m'n opmerking aanvoelen en DAN pas je muil opentrekken.

Gelukkig was ik voorbereid, want ik merkte al in t ADA topic wat voor zelfingenomen lul jij bent, door een bewezen kracht als Raffel tegen te spreken.

Mzzl.

DREAMMACHINE
11 augustus 2004, 15:56
bedankt voor je betoogje maar dit soort zaken aub buiten het forum uitvechten!!!

shredneck
11 augustus 2004, 18:26
(vies huis duidt op slordigheid)

en/of afwezigheid van t vrouwelijk ras. :roll:

?

Wat een bullshit. Vervuil jij jezelf dan?

Volgens jou is schoonmaken dus echt een vrouwenaangelegenheid...vertel dat je moeder maar eens, want op je reactie afgaande woon je nog thuis.

Een huis zegt veel over de mens die er woont, that's all there is to it.
Hey wiseguy, zag je de smiley soms over t hoofd?

Mijn ervaring is dan een hoop mannen een stuk 'losser' omgaan met het opruimen van t huis dan vrouwen.

Maar om je vrouwenaangelegenheid aan te halen; ik ben een jonge man van 24, met een bijbaantje als SCHOONMAKER!
Dus voordat jij MIJ beticht van stereotypes, eerst t sarcasme in m'n opmerking aanvoelen en DAN pas je muil opentrekken.

Gelukkig was ik voorbereid, want ik merkte al in t ADA topic wat voor zelfingenomen lul jij bent, door een bewezen kracht als Raffel tegen te spreken.

Mzzl.


Hier lach ik om. Trieste reactie zo achter je pc in je veilige huis. Beetje jammer dat je je verlaagd tot schelden.

Die smilie betekent overigens niet wat jij nu pretendeert dat ie betekend, dus ff iets beter je best doen in het vervolg.

@ Dreammachine, succes met de amp, koopje!

Speeddemon
11 augustus 2004, 18:46
hoezo triest? Leg eens uit.

En dat was geen schelden. Dat was beargumenteerd namen noemen.
En wat nou veilig thuis? Wil je me soms 'ontmoeten'? Kan hoor.
Ik weet HEEL goed wat die smiley betekent: SARCASME.

Een woord wat jij nog eens zou moeten opzoeken.

Raffel
12 augustus 2004, 09:54
(vies huis duidt op slordigheid)

en/of afwezigheid van t vrouwelijk ras. :roll:

?

Wat een bullshit. Vervuil jij jezelf dan?

Volgens jou is schoonmaken dus echt een vrouwenaangelegenheid...vertel dat je moeder maar eens, want op je reactie afgaande woon je nog thuis.

Een huis zegt veel over de mens die er woont, that's all there is to it.
Hey wiseguy, zag je de smiley soms over t hoofd?

Mijn ervaring is dan een hoop mannen een stuk 'losser' omgaan met het opruimen van t huis dan vrouwen.

Maar om je vrouwenaangelegenheid aan te halen; ik ben een jonge man van 24, met een bijbaantje als SCHOONMAKER!
Dus voordat jij MIJ beticht van stereotypes, eerst t sarcasme in m'n opmerking aanvoelen en DAN pas je muil opentrekken.

Gelukkig was ik voorbereid, want ik merkte al in t ADA topic wat voor zelfingenomen lul jij bent, door een bewezen kracht als Raffel tegen te spreken.

Mzzl.


Hier lach ik om. Trieste reactie zo achter je pc in je veilige huis. Beetje jammer dat je je verlaagd tot schelden.

Die smilie betekent overigens niet wat jij nu pretendeert dat ie betekend, dus ff iets beter je best doen in het vervolg.

@ Dreammachine, succes met de amp, koopje!

Ik dacht na de flame in het ADA topic ga ik hier eens lezen en ik moet zeggen dat ik na het lezen van in totaal ca 10 replies van uzelf ik tot dezelfde conclusie moet komen als Speeddemon :D :-D

marc_o
12 augustus 2004, 10:47
Nou, hier komen nieuwe vriendschappen tot stand....volgen jullie elkaar door de threads heen om elkaar af te zeiken?

@Speeddemon, laat je niet opnaaien, Dordtenaren weten niet beter :-D :-D oh, kijk eens! Smiley's

Raffel
12 augustus 2004, 11:01
een flame zit in een klein hoekje

BLOK182
12 augustus 2004, 11:52
Hey, nog een schoonmaker op het forum! Voor welk bedrijf werk je? Moi voor GOM. Oh ja, ik moet zeggen, als schoonmaker let je wel op vuiligheid, heb laatst het hele repetitiehok onder handen genomen, wat een teringzooi :D

Speeddemon
12 augustus 2004, 12:08
Blok, ik werk voor Asito.
Laatste 3 weken op een kinderdagverblijf... Ik weet niet wat erger is. ;-)

Maar heb heel lang relaxed op een kantoor 's avonds gewerkt.

@Raffel, thanx dude! Smart people UNITE! :D

DREAMMACHINE
12 augustus 2004, 15:13
net ff die jcm800 wezen halen en in perfecte staat !
850 voor de hele stack, jcm 800 2205 en 1960a cab + headflightcase... wel een aardige koop dacht ik en klinkt perfect!
... dus dit topic kan ook weer dicht want met dat geouwehoer allemaal .. mmh .. . . . . schiet ook niet echt op he!
ROCK ON!

StereoX
12 augustus 2004, 15:50
gefeliciteerd ermee!!!!!

shredneck
12 augustus 2004, 18:11
Nou, hier komen nieuwe vriendschappen tot stand....volgen jullie elkaar door de threads heen om elkaar af te zeiken?

@Speeddemon, laat je niet opnaaien, Dordtenaren weten niet beter :-D :-D oh, kijk eens! Smiley's

*diepe zucht*

Jammer van je post, dit topic gaat over een jcm800 en de aanschaf daarvan....en een goede aanschaf it is. Gefeliciteerd Dreammachine!

marc_o
12 augustus 2004, 22:27
Nee, die is goed, ik zeg wat van het feit dat jullie niet zo overdreven op elkaar moeten reageren, probeer het daarbij luchtig te houden zodat niemand zich eraan kan ergeren, en straks heb ik het nog gedaan ook!
Flikker lekker op zeg!


kijk, geen smiley's!


lees dus rustig even terug, slaak dan nog maar eens een *diepe zucht* en vraag je dan nog maar eens af wat "jammere posts" zijn.

shredneck
14 augustus 2004, 10:52
luchtig als in "dordtenaren weten niet beter" ?

Beetje vreemde redenering, want als jij niet tegen een grap kan, dan ik ook niet.

Maar goed, de aangekochte amp blijft heersen.

Heb je er al mee gerepeteerd Dreammachine?