PDA

View Full Version : Gitaren afstellen omgeving LEIDEN



Aat
10 augustus 2004, 11:20
Hallo allemaal,

Is er iemand die mij een goede gitaarafsteller in Leiden of omgeving kan aanraden. Het gaat met name om weer eens goed schoonmaken, bijstellen hals en brug en dergelijke. Ik had altijd wel iemand maar die is helaas voor de komende 8/9 maanden uit de running. Tips zijn van harte welkom !!!

AntY
10 augustus 2004, 15:52
probeer t zelf te doen leer je een hoop van. genoeg informatie te vinden op internet.

StoneCourt
10 augustus 2004, 16:23
Peer Dellen in Den Haag schijnt erg goed te zijn.

The Mule
10 augustus 2004, 17:38
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar Just Music aan het Stationsplein is misschien iets of weten je misschien wel verder te helpen?

Powerslider
11 augustus 2004, 20:28
ga naar peer in den haag, hij is echt een chille dude en is professioneel.
just music is een slechte winkel vind ik.. ben er vaak genoeg geweest en k heb toch niet het idee dat ze veel zorg naar hun klanten laten uitgaan :razz:

guitardude
12 augustus 2004, 22:00
ga naar peer in den haag, hij is echt een chille dude en is professioneel.
just music is een slechte winkel vind ik.. ben er vaak genoeg geweest en k heb toch niet het idee dat ze veel zorg naar hun klanten laten uitgaan :razz:

wat bedoel je precies daarmee?

ik kom er wel graag hopelijk hebben ze nog vacatures lijkt me leuk in een muziekwinkel werken :-D

guitardude
12 augustus 2004, 22:02
ga naar peer in den haag, hij is echt een chille dude en is professioneel.
just music is een slechte winkel vind ik.. ben er vaak genoeg geweest en k heb toch niet het idee dat ze veel zorg naar hun klanten laten uitgaan :razz:

wat bedoel je precies daarmee?

ik kom er wel graag hopelijk hebben ze nog vacatures lijkt me leuk in een muziekwinkel werken :-D
ben vast niet de enige die dat vind :razz:

Aat
12 augustus 2004, 23:46