PDA

View Full Version : Ibanez Rg 470 modden??



Thom TK
9 augustus 2004, 22:47
Ik wil (zie titel).
maar is deze gitaar het waard?
Als ik een RG 570 had gehad, zou ik er niet over twijfelen, maar de RG470 is (dacht ik) toch minder qua hout, afwerking en electronica.
Maar als de hals en de body goewd zijn, valt het wel te doen, toch?

Met modden bedoel ik: Nieuwe tremolo, compleet nieuwe elementen (ipv een Evo in de brug), betere knopjes/tuners.

Snaar'n Bennie
9 augustus 2004, 23:00
Waarom niet? Als jij dat dan tevreden bent over de gitaar?! Ik zou het wel doen. Moet je wel bekijken wat je er zelf voor over hebt. Maar een 'slechte' gitaar kun je niet 'goed'' maken. Ik ben zelf niet zo thuis in Ibbi's. Ik kan zelf een JS 700 kopen. Ga ik ook doen denk ik. Zet er dan ook andere pups in, en andere tuners.


(PS) Ik kom ook uit Enschede en vind die text onder jou naam niet leuk! Heb er nou nog trauma's over... Whahahahahaaaaaaa! :razz:

Thom TK
9 augustus 2004, 23:06
Waarom niet? Als jij dat dan tevreden bent over de gitaar?! Ik zou het wel doen. Moet je wel bekijken wat je er zelf voor over hebt. Maar een 'slechte' gitaar kun je niet 'goed'' maken. Ik ben zelf niet zo thuis in Ibbi's. Ik kan zelf een JS 700 kopen. Ga ik ook doen denk ik. Zet er dan ook andere pups in, en andere tuners.
Ja maar ik weet niet of het geluid wel verbeterd KAN worden ivm kwaliteit van het hout enzo.


(PS) Ik kom ook uit Enschede en vind die text onder jou naam niet leuk! Heb er nou nog trauma's over... Whahahahahaaaaaaa! :razz:

Ja ik dacht het kan wel na 4 jaar.
Ben er zelf ook wel van geschrokken (he, toch??) :razz:

Anders Destium
9 augustus 2004, 23:20
Voor de zoveelste keer: Je kunt beter wachten op een RG5xx, ik heb zelf een 470 en ik zou er zelf niet in investeren :wink:

Shaggy
9 augustus 2004, 23:21
als de rg van rond bj 95 is dan heb je best een goede plank hoor .. alle 470 van rond die tijd zijn beter dan 470 die nu gebouwd worden, je hebt nl ook de s serie en die had ik dan

Thom TK
9 augustus 2004, 23:48
als de rg van rond bj 95 is dan heb je best een goede plank hoor .. alle 470 van rond die tijd zijn beter dan 470 die nu gebouwd worden, je hebt nl ook de s serie en die had ik dan

En hoe kom erachter wanneer mijn plank is gebouwd?

AART
10 augustus 2004, 00:12
serienummer