PDA

View Full Version : presto en een ballad boudewijn (H).



boudewijn
9 augustus 2004, 09:43
ik weet het deze zijn al een keer voorbij gekomen maar deze is eigenlijk voor roy segers ik zou deze naar hem mailen maar hij kan geen grote bestanden ontvangen vandaar . dus roy bij deze .

tuurlijk alle andere reacties zijn welkom.
luister goed bij presto daar heb ik namelijk ook nog een piano toegevoegd.Let wel het is een etude en is puur bedoeld als oefening .
De tabs en sweeps zijn namelijk heel leerzaam als je wilt shredden natuurlijk.

De ballad is een backing die we al kennen.
Ik had hier alleen niet bij verteld dat toen ik dit opnam 1 dag ervoor een goede vriendin naar haar laatste rustplaats had begeleid.

Haar achternaam was Kraai vandaar dat ik deze the Crow heb genoemd.
Laat dit echter geen invloed hebben op je mening.

Voor de gene die er van houden veel luister plezier.
Groet Boudewijn

http://users.pandora.be/Burhan/data/presto.mp3

http://users.pandora.be/Burhan/data/boudewijn.mp3

Br@mbo
9 augustus 2004, 10:14
prachtige tweestemmige stukjes in je ballad, echt heel mooi
het ontroert echt, thumbs up!

je shredstuk ga ik niet beoordelen, want ik hou niet van shred en ken er te weinig van ( tja, ik hou er niet van, maar de vluggere stukjes in de ballad zijn dan weer fantastische goed geplaatst)

boudewijn
9 augustus 2004, 10:34
prachtige tweestemmige stukjes in je ballad, echt heel mooi
het ontroert echt, thumbs up!

je shredstuk ga ik niet beoordelen, want ik hou niet van shred en ken er te weinig van ( tja, ik hou er niet van, maar de vluggere stukjes in de ballad zijn dan weer fantastische goed geplaatst)

he leuk dat je reageerd bedankt voor je toffe reactie .
groet boudewijn

Shakeel
9 augustus 2004, 10:42
Hey Boudewijn 8-)

Deze mp3's heb ik al eens gehoord van je. Die presto vind ik technisch echt impressive, hoe heb je die piano er eigenlijk bij gedaan? Zelf gespeeld?

En die ballad... Sinds ik em gedownload heb ( in maart al geloof ik) luister ik em elke week wel een keer. Ik vind em echt tof en ik hoop dat ik ooit nog zo zal kunnen fraseren :)

Keep it up!

Shakeel

segers
9 augustus 2004, 10:59
Hee Boudewijn,

Thanx :-D :-D
Dit zijn denk ik vooral string skipped tapped arpeggio´s in die etude?
Die zijn echt ruig in ieder geval. Heb ik weer wat te doen hehe.

Die ballad had ik al gehoord (ik heb natuurlijk al naar meer samples van je zitten zoeken :wink: ). Erg mooi gespeeld!! Melodieus en gevoelig.

Groetjes
Roy

boudewijn
9 augustus 2004, 12:11
Hey Boudewijn 8-)

Deze mp3's heb ik al eens gehoord van je. Die presto vind ik technisch echt impressive, hoe heb je die piano er eigenlijk bij gedaan? Zelf gespeeld?

En die ballad... Sinds ik em gedownload heb ( in maart al geloof ik) luister ik em elke week wel een keer. Ik vind em echt tof en ik hoop dat ik ooit nog zo zal kunnen fraseren :)

Keep it up!

Shakeel

he maak je daar maar niet druk over want ook jij bent net een spons en je interesses liggen in de goede richting.
die laatste stukken die ik van je gehoord heb vind ik erg goed ik hoor dat je je ook theoretisch aan het ontwikkelen bent. :wink:

o ja die piano heb ik er gewoon toon voor toon onder gezet met Q-base
functie key additor.ik zou je een midi file ervan kunnen sturen maar weet niet of je daar iets mee kan ??????
laat ef weten want je kan het dan toon voor toon uitzoeken 8-)

boudewijn
9 augustus 2004, 12:16
Hee Boudewijn,

Thanx :-D :-D
Dit zijn denk ik vooral string skipped tapped arpeggio´s in die etude?
Die zijn echt ruig in ieder geval. Heb ik weer wat te doen hehe.

Die ballad had ik al gehoord (ik heb natuurlijk al naar meer samples van je zitten zoeken :wink: ). Erg mooi gespeeld!! Melodieus en gevoelig.

Groetjes
Roy

thanks roy .

het is idd bijna allemaal string skipping getapt maar echt niet in een keer ingespeeld hoor laat daae geen misverstand over zijn wel is het een hele goede oefening ( etude ).Ik kan je misschien wel even hat begin in tab mailen zodat je een beetje van de struktuur snapt :wink:

Toffe gozer
9 augustus 2004, 12:27
Die ballad , man o man, ik krijg er gewoon kippevel van,zo mooooooi

boudewijn
9 augustus 2004, 13:08
Die ballad , man o man, ik krijg er gewoon kippevel van,zo mooooooi

nou gelukkig is de vogelpest epedemie voorbij :lol:

he dankje man ben blij dat je hem ok vind
groet boudewijn

krizz
9 augustus 2004, 13:28
He, daar is tie weer! :)

Presto is erg indrukwekkend, ik kan nog niet goed sweepen, laat staan snel (laten we dat maar in deze volgorde leren...) maar ooit..hehe :wink:

Je ballad is subliem en valt onder de favorieten tussen oa Marcel Coenen e.d.. Als internetgitarist (verder ken ik je niet echt...'k heb ook niets kunnen vinden) sta je tot nog to in de top 3, en ik ken d'r toch wel een hoop. :o

Werk als dit motiveerd me ontzettend om zelf ook meer en meer te gaan oefenen dus het is zeer welkom! Fire me up dudes! Ga zo door! 8-)

boudewijn
9 augustus 2004, 13:37
He, daar is tie weer! :)



Werk als dit motiveerd me ontzettend om zelf ook meer en meer te gaan oefenen dus het is zeer welkom! Ga zo door! 8-)

he krizz dank voor je toffe respons ik hoop idd dat ik je heb kunnen inspireren .Als je vol blijf houden dan zul je zien dat je daar voor beloond word. Zorg dat je educatief bezig blijft zodat je eigenlijk jezelf les geeft.

groet Boudewijn

m^rton
9 augustus 2004, 14:54
Presto nog niet geluisterd.
Maar dat andere liedje is echt helemaal te gek!
Ik vind het jammer dat je vanaf 3:21 dat geluid maakt, dat is nou net het enige waar ik niet van hou dat er in voor komt.
Maar echt mijn complimenten, en veel.

Edit: Presto vind ik dus echt niks. Het is knap, maar ik zou het nog niet eens aan kunnen horen als achtergrond muziekje van een game boy spelleke.

segers
9 augustus 2004, 15:00
thanks roy .

het is idd bijna allemaal string skipping getapt maar echt niet in een keer ingespeeld hoor laat daae geen misverstand over zijn wel is het een hele goede oefening ( etude ).Ik kan je misschien wel even hat begin in tab mailen zodat je een beetje van de struktuur snapt :wink:

Das goed, vast bedankt!! 8-)

boudewijn
9 augustus 2004, 15:03
Presto nog niet geluisterd.
Maar dat andere liedje is echt helemaal te gek!
Ik vind het jammer dat je vanaf 3:21 dat geluid maakt, dat is nou net het enige waar ik niet van hou dat er in voor komt.
Maar echt mijn complimenten, en veel.

Edit: Presto vind ik dus echt niks. Het is knap, maar ik zou het nog niet eens aan kunnen horen als achtergrond muziekje van een game boy spelleke.

hey thanks voor je reply.
dat geluidje produceer ik met mn tremmelo en is wel degelijk zo bedoeld maar je moet het idd wel mooi vinden.

presto is absoluut niet als achtergrond bedoeld. Het is echt voor de shredder ook ik zou er niet al te lang naar kunnen luisteren .
het is ook echt als oefening bedoeld .
Tof dat je the crow wel te gek vond op dat stukje na dan.

bedankt voor je mening.
groet Boudewijn

Luc-O
9 augustus 2004, 16:43
Hee kerel leuk dat je er weer bent man. Ik kende deze nummers inderdaad al, maar ze blijven f*cking impressive. Leuk dat ze weer ff in de spotlight staan. En dan te bedenken dat je hier nog lang niet alles uit de kast haalt...
Ik spreek je snel, laterrr

boudewijn
9 augustus 2004, 17:00
Hee kerel leuk dat je er weer bent man. Ik kende deze nummers inderdaad al, maar ze blijven f*cking impressive. Leuk dat ze weer ff in de spotlight staan. En dan te bedenken dat je hier nog lang niet alles uit de kast haalt...
Ik spreek je snel, laterrr

he luco hoesie jongen had je laatst nog gebeld maar je was weer aan het werk hoe is het met de kleine meid

o ja mail me ef je email


thanks voor je reply man super :cool:

gitaarhaantje
9 augustus 2004, 17:28
Hey,

Ik vind dit echt fantastisch maar hoe ben je begonnen met zulke dingen te spelen??

Groeten,

Laurens

Shakeel
9 augustus 2004, 17:38
Presto nog niet geluisterd.
Maar dat andere liedje is echt helemaal te gek!
Ik vind het jammer dat je vanaf 3:21 dat geluid maakt, dat is nou net het enige waar ik niet van hou dat er in voor komt.
Maar echt mijn complimenten, en veel.


hmm ik vind dat stukje juist wel tof.. Hij creëert een climax waarna voor de laatste keer het thema weer volgt.

boudewijn
9 augustus 2004, 18:06
Hey,

Ik vind dit echt fantastisch maar hoe ben je begonnen met zulke dingen te spelen??

Groeten,

Laurens

tja dat ligt er aan gitaarhaantje waar je interesses liggen en of je het kan opbrengen om steeds maar weer die zelfde ladders of bepaalde techniekjes te spelen .
kortom als je dit soort dingen zou willen spelen luister er dan veel naar en zoek het uit .
ik deed vroeger alles uit boeken of als ik iets mooi vind dan zoek ik het uit .Het is in ieder geval allemaal een kwestie van dicipline en een goede motoriek.Maar pas op dat je niet de basis overslaat je moet wel enig idee hebben wat je aan het doen bent. :wink:

groet Boudewijn

Ron4ld
9 augustus 2004, 20:52
hey daar,

Het 2e nummer vindt ik echt mooi , echt netjes! :-D het eerste wat minder maar dat is een kwestie van smaak hoor :) . RW

Maiden Michiel
10 augustus 2004, 15:05
Hey dat is de BT van de megajam!!!

Tymon
10 augustus 2004, 20:51
Toffe techniek, maar je timing mag naar mijn mening/smaak wel het een en ander aan gebeuren. Is allemaal heel erg op de tel en oncreatief. Komt een beetje bot over maar is puur bedoeld als goedbedoeld advies! :)

boudewijn
11 augustus 2004, 10:38
Toffe techniek, maar je timing mag naar mijn mening/smaak wel het een en ander aan gebeuren. Is allemaal heel erg op de tel en oncreatief. Komt een beetje bot over maar is puur bedoeld als goedbedoeld advies! :)

sorry Tymon dan heb je echt niet goed geluisterd en heb je ook nog nooit van syncopations gehoord want dat is namelijk wat er zowel in presto als in the crow gebeurd.

Ik speel veel drie over vierde en visa versa jammer dat je dat gemist hebt.Zelf vind ik de timing in de contexst juist helemaal ok.

Zou je graag nog even op 33sec t/m50 sec van presto willen wijzen en 1.52 t/m2.00 en 2.14 t/m 2.30 van the crow.
Het is echt heel kniftig om dat in die beat te spelen.

Wel stel je reactie wel op prijs en wil je bedanken voor het beluisteren.

Tymon
11 augustus 2004, 11:01
Toffe techniek, maar je timing mag naar mijn mening/smaak wel het een en ander aan gebeuren. Is allemaal heel erg op de tel en oncreatief. Komt een beetje bot over maar is puur bedoeld als goedbedoeld advies! :)

sorry Tymon dan heb je echt niet goed geluisterd en heb je ook nog nooit van syncopations gehoord want dat is namelijk wat er zowel in presto als in the crow gebeurd.

Dat je dat gebruikt zegt niet meteen dat je timing ook mooi is om naar te luisteren. Ik blijf bij mijn mening dat het niet spontaan klinkt.

boudewijn
11 augustus 2004, 12:05
Toffe techniek, maar je timing mag naar mijn mening/smaak wel het een en ander aan gebeuren. Is allemaal heel erg op de tel en oncreatief. Komt een beetje bot over maar is puur bedoeld als goedbedoeld advies! :)

sorry Tymon dan heb je echt niet goed geluisterd en heb je ook nog nooit van syncopations gehoord want dat is namelijk wat er zowel in presto als in the crow gebeurd.

Dat je dat gebruikt zegt niet meteen dat je timing ook mooi is om naar te luisteren. Ik blijf bij mijn mening dat het niet spontaan klinkt.


nee nee jij zij dat het creatiefloos is en dat gaat me toch echt te ver en daardoor twijfel ik aan jou timing.Eigenlijk is het net wiskunde je heb moeilijke sommen en je hebt makkelijke.Bovendien gaat het bij dit nr meer om de emotie.

ik vind je kritiek gewoon niet terecht wel sta ik open voor suggesties graag leer ik ook van dingen dus laat me ef weten wat jij met zn backing zou doen zodat ik ook begrijp wat jij verstaat met timing.

ook wil het niet zeggen dat als je een beetje holdsworth of henderson hebt geluisterd dat je dan gelijk mee kan praten over timing,en dat andere muziek dan timeless is of creatiefloos.

Luc-O
11 augustus 2004, 12:10
+1 :D

Tymon
11 augustus 2004, 12:23
nee nee jij zij dat het creatiefloos is en dat gaat me toch echt te ver en daardoor twijfel ik aan jou timing. Eigenlijk is het net wiskunde je heb moeilijke sommen en je hebt makkelijke. Bovendien gaat het bij dit nr meer om de emotie.

Jouw vergelijking met wiskunde wijst precies op hetgeen ik bedoel. Het klinkt alsof het wiskundig in elkaar is gedraait, niet lekker spontaan met feeling en een lekkere speelse timing. Ik zeg niet dat dat per se "beter" is, ik vind dat alleen beter klinken.



ik vind je kritiek gewoon niet terecht wel sta ik open voor suggesties graag leer ik ook van dingen dus laat me ef weten wat jij met zn backing zou doen zodat ik ook begrijp wat jij verstaat met timing.


Ik wil opzich best een take inspelen om te laten horen wat ik zou doen. Dit zegt natuurlijk helemaal niet wat "beter" is, maar puur wat ik mooier vind. Bovendien ben ik niet echt weg van mezelf (ronduit kut).



ook wil het niet zeggen dat als je een beetje holdsworth of henderson hebt geluisterd dat je dan gelijk mee kan praten over timing,en dat andere muziek dan timeless is of creatiefloos.

Is ook helemaal niet zo bedoeld. Ik ben ook helemaal niet zo'n jazz-snob die niet voor andere muziek openstaat! Puur mijn mening gebaseerd op mijn smaak.

boudewijn
11 augustus 2004, 12:39
Is ook helemaal niet zo bedoeld. Ik ben ook helemaal niet zo'n jazz-snob die niet voor andere muziek openstaat! Puur mijn mening gebaseerd op mijn smaak.

oke oke Tymon ik vond creatiefloos alleen een beetje te ver gaan .
Bovendien vind dat er altijd aan timing gewerkt kan worden.

en dat is iets wat ze in de jazz of fusion natuurlijk als geen ander kunnen.
ik had begrepen dat je een website hebt zou je het addres willen geven je hebt me nieuwschierig gemaakt??
groet Boudewijn

Tymon
11 augustus 2004, 12:40
Is ook helemaal niet zo bedoeld. Ik ben ook helemaal niet zo'n jazz-snob die niet voor andere muziek openstaat! Puur mijn mening gebaseerd op mijn smaak.

oke oke Tymon ik vond creatiefloos alleen een beetje te ver gaan .
Bovendien vind dat er altijd aan timing gewerkt kan worden.

en dat is iets wat ze in de jazz of fusion natuurlijk als geen ander kunnen.

groet Boudewijn

Ja idd creatiefloos is wat overdreven. Mag ik die backing trouwens wel hebben om het een en ander te proberen? :)

boudewijn
11 augustus 2004, 13:30
Is ook helemaal niet zo bedoeld. Ik ben ook helemaal niet zo'n jazz-snob die niet voor andere muziek openstaat! Puur mijn mening gebaseerd op mijn smaak.

oke oke Tymon ik vond creatiefloos alleen een beetje te ver gaan .
Bovendien vind dat er altijd aan timing gewerkt kan worden.

en dat is iets wat ze in de jazz of fusion natuurlijk als geen ander kunnen.

groet Boudewijn

Ja idd creatiefloos is wat overdreven. Mag ik die backing trouwens wel hebben om het een en ander te proberen? :)

yep tuurlijk zal ef moeten zoeken dan mail ik je hem wel ef
o ja je site heb je die nog ???

groet Boudewijn

Tymon
11 augustus 2004, 13:49
OK thnx. Nee ff geen site op het moment, heb m wel gemaakt maar moet nog ff een domein kopen en zo :)

boudewijn
11 augustus 2004, 13:51
heb net wel ef op je oude site gekeken denk ik dan iets met kruidenier of

maar daar kon ik volgens mij alleen een klein stukje van downloaden

klonk erg goed alleen het geluid vond ik wat minder maar dat is een kwestie van smaak !! :wink:

Tymon
11 augustus 2004, 14:29
Ooh die staat nog online ja :) Stond daar een MP3tje dan?

Hier zijn wat recentere MP3tjes (gitaar en synth gitaar).

http://www.c-187.com/~tymon/Tymon%20improv%20melodic%20minor.mp3
http://www.c-187.com/~tymon/Ambient%20Ideetje.mp3
http://www.c-187.com/~tymon/ATM%20project%20-%20Spirals%20solo.mp3
http://www.c-187.com/~tymon/Tymon%20Improv%20-%20On%20the%20Frozen%20Lake.mp3

boudewijn
11 augustus 2004, 14:40
dit vind ik echt ok man ligt ook wel in mijn straatje hoor vind het gave ideeen maar vind alleen je geluid zo slecht veel te dof en een klein puntje van kritiek op je spel hier en daar een beetje slordig.

verder vind ik wel dat je de goede weg in bent geslagen, en ben benieuwd hoe je je in de toekomst zal ontwikkelen ga zo door :lol:

groet Boudewijn

Tymon
11 augustus 2004, 15:18
Thnx :) Het geluid is juist helemaal mijn geluid, lang naar gezocht! Voor een gitaargeluid is het idd vrij dof maar ik klink liever niet als een gitarist :)

boudewijn
11 augustus 2004, 15:21
oke succes verder met het project ltr

groet Boudewijn

Swampash
11 augustus 2004, 20:01
Boudewijn, echt erg vet gespeeld. toppie. :-D
Je sound is ook erg lekker, dus kan je wat meer vertellen over je ervaring met de Vox tonelab.

boudewijn
11 augustus 2004, 21:40
Boudewijn, echt erg vet gespeeld. toppie. :-D
Je sound is ook erg lekker, dus kan je wat meer vertellen over je ervaring met de Vox tonelab.

dank je Swampash toffe reactie :razz:

ik wil je heel graag wat vertellen over die tonelab alleen dit zijn alweer twee oudjes eigenlijk en zijn opgenomen met de rocktron chameleon.

Ik snap je vergissing hoor want wat ik ook koop ik zoek altijd weer een bepaald instelling .En bovendien is de rocktron een van de betste processors die ik ooit gehad heb.
Maar de tonelab slaat echt alles wat een geweldig apperaat.
zowel lead als solo rithem of eigenlijk alles ,wat je maar wilt
Wel heb ik er bij wouter een opname mee gemaakt ik zet em er speciaal voor jou bij :-D om een impressie te krijgen van het karakter.

http://users.pandora.be/Burhan/data/Neo_Chicken1.mp3


binnenkort zal ik mijn nieuwe nummer posten ( new Beginning ) en dat is ook opgenomen met de tonelab ben nu nog bezig met het afstellen ervan.
Als je toch nog wat meer wilt horen van de tonelab check robbert dan ef ook hij is gezwicht voor the fox ( vox )

ok mazzel groet Boudewijn

mcoenen
18 augustus 2004, 00:19
Hee die Boudewijn !!!

Cool kerel, klinkt super !!!

Greets uit limburg (bier)

Marcel

boudewijn
18 augustus 2004, 08:35
Hee die Boudewijn !!!

Cool kerel, klinkt super !!!

Greets uit limburg (bier)

Marcel

He Marcellos lang niks gehoord hoesie man.
Was nog op je site geweest waanzinnige site b.t.w.
Je hebt et maar druk he hoe is het met Suncage ( waanzinnige band )
Moet je binnenkort nog in de buurt spelen laat me ef weten.

Bedankt voor je toffe reactie waardeer ik ten zeerste :-D

Groet Boudewijn

Lacrimosa
21 augustus 2004, 15:17
kerel.......... :o holy shit, super man!!

Khad al eerder die Impellitteri(spelling?) licks gehoord en dat was al ziek maar dit is echt vet man!! 8-)

later!!

Wormaap
21 augustus 2004, 17:16
Ik vind de ballad echt super! Props daarvoor!
Presto vind ik helemaal niks aan, maar je zegt zelf al dat't een etude is en technisch is't wel geweldig, dus het doel is bereikt :P

Stratman70
21 augustus 2004, 18:31
Huh? Had ik nog niet gereplied op deze muziek? Die ballad van jou heb ik al een hele tijd geleden op 'n cd-tje gebrand en draai hem vaak in de auto. Ik vind hem echt super! Weer een hele andere approach als dat ik aan die backingtrack gaf. Echt waanzinnig. Je techniek in combinatie met gevoel voor compositie maken er een waar feest van om naar te luisteren. Heb je deze (http://home.wanadoo.nl/e.kosters/Riffcontest_riff.MP3) wel eens gehoord? Is maar een klein stukje, meer heb ik nog steeds niet ingespeeld.

Maar die van jou is echt meesterlijk, in de letterlijke zin van het woord.

Presto is gewoon Kunst apart met een grote K, maar natuurlijk niet om ff heel de dag achter mekaar te draaien. Maar intens respect!!!!
http://home.wanadoo.nl/e.kosters/worshippy%5b1%5d.gif

boudewijn
21 augustus 2004, 22:19
kerel.......... :o holy shit, super man!!

Khad al eerder die Impellitteri(spelling?) licks gehoord en dat was al ziek maar dit is echt vet man!! 8-) later!!

hey toffe reactie man en cool dat je ook nog ef de moeite hebt genomen om impelliterri te luisteren waardeer het ten zeerste.Weet niet of je zelf ook gitaar speelt maar hoop je te hebben geinspireerd.
:razz:


Ik vind de ballad echt super! Props daarvoor!
Presto vind ik helemaal niks aan, maar je zegt zelf al dat't een etude is en technisch is't wel geweldig, dus het doel is bereikt!!

Dat je presto geen ruk aan vind kan ik begrijpen zouden mij ook niet blij maken als ik daar de hele dag naar zou moeten luisteren.
Bedankt voor je reactie op de ballad ben blij dat je em mooi vind :wink:



Maar die van jou is echt meesterlijk, in de letterlijke zin van het woord.

Presto is gewoon Kunst apart met een grote K, maar natuurlijk niet om ff heel de dag achter mekaar te draaien. Maar intens respect!!!!

He Stratman cool dat het je zo aanspreekt en wat een gave reactie heb je er bij gezet thanks a lot man :-D
Heb ook jou versie nog even beluisterd zeker lekker om naar te luisteren
alleen zou ik iets aan het geluid doen maar over smaak valt niet te twisten .Stijl spreekt me zeker aan lekker achterover hangen met een koud biertje en genieten van de zon .

groet Boudewijn

boudewijn
21 augustus 2004, 22:20
kerel.......... :o holy shit, super man!!

Khad al eerder die Impellitteri(spelling?) licks gehoord en dat was al ziek maar dit is echt vet man!! 8-) later!!

hey toffe reactie man en cool dat je ook nog ef de moeite hebt genomen om impelliterri te luisteren waardeer het ten zeerste.Weet niet of je zelf ook gitaar speelt maar hoop je te hebben geinspireerd.
:razz:


Ik vind de ballad echt super! Props daarvoor!
Presto vind ik helemaal niks aan, maar je zegt zelf al dat't een etude is en technisch is't wel geweldig, dus het doel is bereikt!!

Dat je presto geen ruk aan vind kan ik begrijpen zouden mij ook niet blij maken als ik daar de hele dag naar zou moeten luisteren.
Bedankt voor je reactie op de ballad ben blij dat je em mooi vind :wink:



Maar die van jou is echt meesterlijk, in de letterlijke zin van het woord.

Presto is gewoon Kunst apart met een grote K, maar natuurlijk niet om ff heel de dag achter mekaar te draaien. Maar intens respect!!!!

He Stratman cool dat het je zo aanspreekt en wat een gave reactie heb je er bij gezet thanks a lot man :-D
Heb ook jou versie nog even beluisterd zeker lekker om naar te luisteren
alleen zou ik iets aan het geluid doen maar over smaak valt niet te twisten .Stijl spreekt me zeker aan lekker achterover hangen met een koud biertje en genieten van de zon .

groet Boudewijn

boudewijn
21 augustus 2004, 22:20
kerel.......... :o holy shit, super man!!

Khad al eerder die Impellitteri(spelling?) licks gehoord en dat was al ziek maar dit is echt vet man!! 8-) later!!

hey toffe reactie man en cool dat je ook nog ef de moeite hebt genomen om impelliterri te luisteren waardeer het ten zeerste.Weet niet of je zelf ook gitaar speelt maar hoop je te hebben geinspireerd.
:razz:


Ik vind de ballad echt super! Props daarvoor!
Presto vind ik helemaal niks aan, maar je zegt zelf al dat't een etude is en technisch is't wel geweldig, dus het doel is bereikt!!

Dat je presto geen ruk aan vind kan ik begrijpen zouden mij ook niet blij maken als ik daar de hele dag naar zou moeten luisteren.
Bedankt voor je reactie op de ballad ben blij dat je em mooi vind :wink:



Maar die van jou is echt meesterlijk, in de letterlijke zin van het woord.

Presto is gewoon Kunst apart met een grote K, maar natuurlijk niet om ff heel de dag achter mekaar te draaien. Maar intens respect!!!!

He Stratman cool dat het je zo aanspreekt en wat een gave reactie heb je er bij gezet thanks a lot man :-D
Heb ook jou versie nog even beluisterd zeker lekker om naar te luisteren
alleen zou ik iets aan het geluid doen maar over smaak valt niet te twisten .Stijl spreekt me zeker aan lekker achterover hangen met een koud biertje en genieten van de zon .

groet Boudewijn

Stratman70
22 augustus 2004, 01:19
alleen zou ik iets aan het geluid doen maar over smaak valt niet te twisten .Stijl spreekt me zeker aan lekker achterover hangen met een koud biertje en genieten van de zon .

groet Boudewijn

Ja, het geluid is mijn smaak ook niet. Hou het maar op onkunde, het was het eerste nummer dat ik ooit op een pc heb opgenomen. Dank voor het luisteren en je reactie!

Bouke
26 augustus 2004, 16:01
Hey Boudewijn,

Presto: Knap ennehh... knap ook.. :o Lijkt me inderdaad een lekkere oefening om even je vingers los te maken :wink: Na twee keer moest ik echter wel naar de ballad gaan luisteren, maar dat gaf je zelf ook al aan.

The Crow: Lekker nummer! Een aantal mensen hier heeft inderdaad al eens een megajam over deze (of gelijkende) backing gedaan, daar zaten ook wat aardige stukken tussen. Hier is het echter een mooi geheel :D Leuk om naar te luisteren. Mooie opbouw en stevig end. Gaaf.

Groets,

Bouke

boudewijn
26 augustus 2004, 19:40
Hey Boudewijn,

The Crow: Lekker nummer! Een aantal mensen hier heeft inderdaad al eens een megajam over deze (of gelijkende) backing gedaan, daar zaten ook wat aardige stukken tussen. Hier is het echter een mooi geheel :D Leuk om naar te luisteren. Mooie opbouw en stevig end. Gaaf.
Bouke


Hey Bouke leuke en spontane reactie bedankt daarvoor.
Idd de megajem en daar zaten zeker een paar hele mooie bij :lol:
Waaronder die van Robbert die hopelijk vandaag zijn nieuwe etude gaat posten. :-D

Ik heb m al gehoord tjong jonge jonge wat een draak :evil:

Groet Boudewijn

Maiden Michiel
26 augustus 2004, 20:03
Shredwedstrijd Boudewijn vs. Robbert :-D

boudewijn
26 augustus 2004, 23:35
Shredwedstrijd Boudewijn vs. Robbert :-D

NEE HET IS ROBBERT EN BOUDEWIJN VS.DE COSMOS :evil: :wink:

Bosch
27 augustus 2004, 13:29
Hey King,

Ik zag dat ik hier nog helemaal niet op had gereageerd :D

Uiteraard is het allemaal, zoals altijd, loepzuiver en stylisch!

Ik zie je morgen abend!

Grtz,

~Bosch~

boudewijn
27 augustus 2004, 15:46
Hey King,

Ik zag dat ik hier nog helemaal niet op had gereageerd :D


He wouter leuk dat je toch nog f binnen komt vallen.
Waardeer je reactie man

keep it cool :razz:

boudewijn
29 augustus 2004, 22:44
heb presto tab als een nieuw ondewerp gepost !! :-D :-D :-D

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=37654

Bloodline
21 april 2005, 18:33
jeezuus, dit is eechht zooow super fucking vet !!!!! boudewijn rlez

boudewijn
22 april 2005, 09:39
Hey thanks Mendel dit is alweer oud eigenlijk .Ik ben nu weer bezig met een nieuwe een wat langere en ook minder snel.

Met drums en alles er op en aan !

Spreek je :)

Groet ,

Boudewijn

Jax
23 april 2005, 11:18
Aangezien dit topic toch al omhoog is geschopt, schitterende ballad! Zeer goede balans van techniek en feel. Damn, ga zo door echt.

Trouwens, zou je me misschien de backingtrack misschien kunnen pm'en?

Jax

Shaggy
28 april 2005, 10:40
ontzettend mooi man, echt zo'n wegdromertje


deze ga ik opslaan en lekker zonder buma stemra rechten wuhahaha :D


maar ik vind het wel waard om hier wat voor neer te tellen, dus wanneer kom jij eens met een cd?

boudewijn
3 mei 2005, 23:08
Hey Shag bedankt nog voor je reactie.

Ik ben op het moment echt veel te druk met les geven ben namelijk aangenomen op de Yamaha muziekschool als docent dus ben sinds kort weer hard aan het werk.

Als het echt zover is dan laat ik het zeker weten .

Groet ,

Boudewijn

ShaQ
3 mei 2005, 23:39
Hey Shag bedankt nog voor je reactie.

Ik ben op het moment echt veel te druk met les geven ben namelijk aangenomen op de Yamaha muziekschool als docent dus ben sinds kort weer hard aan het werk.

Als het echt zover is dan laat ik het zeker weten .

Groet ,

Boudewijn

wow vet man, veel succes kerel 8-) ~!

ShaQ
4 mei 2005, 10:01
Wacht deze reply ziet er vaag uit, ik bedoelde cool dat je aangenomen bent op de yamaha muziekschool ;) niet als reply op jouw reply op shaggy zeg maar shag / shaq :razz: :D