PDA

View Full Version : beginnend metalbandje zoekt toetsenist en/of zanger(es)



Nova
9 augustus 2004, 03:16
We wonen alledrie in de buurt van Eindhoven en zijn 16. stijl = metal, om te beginnen covers, maar later alleen eigen nummers

Embryoyo
9 augustus 2004, 13:36
Wat voor stijl? Ik wil wel komen grunten (let op: m'n grunts zijn wel ultra laag en erg onverstaanbaar :-D ).

Nova
9 augustus 2004, 13:51
de stijl is nog niet bepaald, we gaan in ieder geval Manowar - Warriors of the World (united) coveren en verder (bijna) alleen eigen nummers. Dus zeg maar in de richting van Manowar. Waar woon je ergens en hoe oud ben je?

Embryoyo
9 augustus 2004, 14:17
Ik woon in Roermond (is met de trein maar een halfuurtje rijen naar Eindhoven, dus is te doen) en ben 17.
Maar ik zeg je dat ik niet kan zingen, maar alleen maar laag en onverstaanbaar kan grunten. Ik weet niet wat je precies wilt hebben. Grunten is nou niet echt iets voor Manowar.

Nova
9 augustus 2004, 19:10
misschien kun je een keer hierheen komen om te zien hoe t gaat. Ik zal overleggen met de rest en breng verslag uit.

Embryoyo
9 augustus 2004, 20:10
Is goed. Ik ben binnenkort effe op vakantie, dus kan het niet. Maar ik lees je verslag daarna wel. :P

ThoNohT
9 augustus 2004, 22:46
Ik wil het wel proberen!

(Ik ben dus de drummer van het bandje)

Maar verder willen we toch ook graag een normale stem hebben... Alleen grunt past toch niet helemaal bij de stijl die we willen gaan spelen, al moet ik zeggen dat het soms mooi kan zijn :P

Nova
9 augustus 2004, 22:50
Dus, zoals je leest willen we in ieder geval een keer kennismaken. Als woensdag zou kunnen zou dat heel mooi zijn, maar later een keer is ook best.

Embryoyo
29 augustus 2004, 16:44
Oke, ik ben nu terug van vakantie.

Al een tijdje, maar was het even vergeten...sorry. :-D

Nova
1 september 2004, 17:43
ik ook terug nu...nog wel ff die jetlag eruit slape:p

Embryoyo
1 september 2004, 19:47
Heb je trouwens nog toegevoegd op MSN. Al gemerkt?

Nova
8 september 2004, 16:21
hmhm...maar ben niet vaak online...en jij ook niet volgens mij :-D

Embryoyo
25 september 2004, 15:13
Klopt. :-D
Kom je ook naar Obituary in de Effenaar?