PDA

View Full Version : Strat 50th anniversary



Lune-a-tic
8 augustus 2004, 21:55
Heeft er iemand die (Deluxe of standaard) en wat zijn de bevindingen ?

(aangevuld)
Voor mij lijkt dit de complete strat zoals ik ze wil: locking tuners, noiseless pickups, s1 switch, en toevallig vind ik 2T SB ook het mooist.
Maar een mens kan nooit ervaring genoeg van anderen horen natuurlijk.

jaywalker
8 augustus 2004, 23:50
stuk rommel

Lune-a-tic
9 augustus 2004, 00:09
Uit ervaring ?

Bobbel
9 augustus 2004, 01:01
stuk rommel

smoel houden

Megadeth
9 augustus 2004, 01:48
Prachtig brandhout voor een lange barbeque, dat hout blijft fikken!

Lune-a-tic
9 augustus 2004, 07:49
Als je zoveel van gitaren kent als van barbeque zal ik niet veel aan je opinie hebben.

Bobbel
9 augustus 2004, 10:34
Als je zoveel van gitaren kent als van barbeque zal ik niet veel aan je opinie hebben.

HAHA... goed punt :wink:

Anders Destium
9 augustus 2004, 11:37
die noiseless pups moet je van houden, belangrijkst bij een strat is of het geluid is wat je zoekt of niet (voor het visuele koop je hem niet, en zeker geen sunburst IMO). Uitproberen dus, als het geluid is wat je zoekt: doen. Als dat niet zo is, niet. Er zijn genoeg andere strats te vinden, wist je trouwens dat er ook andere gitaarmerken zijn behalve Fender :wink:

Lune-a-tic
9 augustus 2004, 12:24
Andere merken dan Fender, ja, dat wist ik, heb twee Godin's en ben daar uitermate tevreden over. (een Multiac Nylon en een LGXT-SA met twee HB).
Maar nu wil ik mijn Variax vervangen, want ik hou ze toch continu op de strat klank (of Tele nek en middle), en dus wil ik een singelcoil voor naast de Godin. De Variax 700 is leuk en speelt zeer lekker, maar ik betrap er me op dat Strat the way to go is.
De gustibus et coloribus, ja, die 2T vind ik best mooi, ook in combo met goudkleurige hardware. IMO hé. (in mijn ogen dus :cool: )
Nu weet ik wel niet wat ik moet anders verwachten aan noiseless pu's, zoals EMG's (heb ooit op zo'n strat gespeeld met goud, rood en nog een kleur EMG).
Sowieso met een maple neck, dat speelt lekker, en zoals ik al schreef, al de rest komt mooi bij elkaar in deze strat, s1 en locking tuners.
Maar wie heeft er al op gespeeld ?