PDA

View Full Version : verbetering?



Mr.Bluesbreaker
8 augustus 2004, 20:30
Ik kan aan een Fender USA texas special neck pickup komen. (nieuw) 50 euro, ik zeg niet waar ik hem zag, straks is dr iemand me voor :razz:
Maar ik heb dus een Japanse Fender Strat uit 1986, de '72 re-issue om precies te zijn. Klinkt niet gek, maar is dit element een verbetering en een goede deal voor 50 euro, of zeggen jullie man, koop iets beters, het verschil is miniem?

Stratman70
8 augustus 2004, 20:50
Ik heb zo'n zelfde strat als jij: ook zo'n Jap '72 model met verkeerde dot spacing op de 12de positie (staan iets verder uit elkaar dan de originele strats uit de seventies). Die van mij is mijn number one! te gekke gitaar, maar heb zelf de elementen vervangen met Fender lace Sensors, omdat de elementen van die strats weinig tot geen identiteit hebben.

Antwoord op jouw vraag; ik denk dat je het verschil wel zult merken. Maar misschien is het te mimiem. Maar als het element echt nog werkt dan zou ik het doen voor dat geld.

Mr.Bluesbreaker
8 augustus 2004, 21:03
sja, ik ga er vanuit dat het een prima element is, ik koop geen defecte rommel. Heb net op deze site: http://www.acmeguitarworks.com/store/pickup_samples_strat.asp
nog es ff samples geluisterd, toch wel te gekke sound. En ach, mocht het me niet bevallen verkoop ik hem weer en zet ik het origineel terug, voor dat geld kan ik me denk ik er geen buil aan vallen toch?
Aleen ben ik een enorme kluns met de soldeerbout, weet iemand wat het zou kosten om een element te laten vervangen? en is de prijs van dit element oke?

Stratman70
8 augustus 2004, 21:21
De prijs van het element is oké volgens mij. Zoek een gitaarbouwer in je buurt. die zal dat voor een habbekrats doen.