PDA

View Full Version : ibanez X series



sir_oinksalot
8 augustus 2004, 11:37
ik ben op zoek naar nog een goede backup gitaar en kwam iemand tegen die deze verkoopt
http://users.pandora.be/St0rm_be/Ibanez.jpg
een ibanez uit de X serie (worden dus niet meer gemaakt, normaal ben ik ook niet echt terug te vinden voor die metal designs maar deze spreekt me toch wel aan)
maar hij weet niet welk type het is, iemand hier dat het misschien weet
hij vraagt er €450 voor, maar nu weet ik dus niet of dat een goede prijs is (natuurlijk ga ik hem wel eerst uittesten enzo) en of ik me dus laat afrippen of niet, ik krijg er wel de case bij en tuner (niet dat ik daar veel mee ben daar ik er al een in men floorboard heb zitten)

JvD.
8 augustus 2004, 12:12
het is deze gitaar de distroyer, ik vind um ook erg leuk lekker kleine body.

er zijn meerdere modellen van bij dijkman staat er 1 van 375 euro, ook een zwarte.
of de gitaar op de afbeeldig exact de DT200VA is weet ik niet maar in iedergeval zit je in de buurt, typ eens "ibanez distroyer" in google.

veel suc6

xxlarsxx
8 augustus 2004, 12:42
450 is te veel. 300 komt meer in de buurt van de redelijke waarde.

RRRobin
8 augustus 2004, 14:48
het is deze gitaar de distroyer, ik vind um ook erg leuk lekker kleine body.

er zijn meerdere modellen van bij dijkman staat er 1 van 375 euro, ook een zwarte.
of de gitaar op de afbeeldig exact de DT200VA is weet ik niet maar in iedergeval zit je in de buurt, typ eens "ibanez dEstroyer" in google.

veel suc6

anders vindt ie niks :D

sir_oinksalot
8 augustus 2004, 14:52
het is deze gitaar de distroyer, ik vind um ook erg leuk lekker kleine body.

er zijn meerdere modellen van bij dijkman staat er 1 van 375 euro, ook een zwarte.
of de gitaar op de afbeeldig exact de DT200VA is weet ik niet maar in iedergeval zit je in de buurt, typ eens "ibanez dEstroyer" in google.

veel suc6

anders vindt ie niks :D
hehe, dat het destroyer moest zijn had ik ook al wel door, maar ik dacht altijd dat destroyers andere modellen waren namelijk deze
http://www.ibanez.com/namm/04w/images/destroyer.jpg

Anders Destium
8 augustus 2004, 15:22
Het lijkt inderdaad meer op een Warrior model, maar hij is volgens mijn makkelijk 15 jaar oud. E450 is echt teveel, daar moet tenminste 100 vanaf kunnen :)

sir_oinksalot
8 augustus 2004, 15:28
hou er ook rekening mee dat het met die op maat gemaakte koffer is, die zal ook wel iets van waarde hebben zeker?

Anders Destium
8 augustus 2004, 16:02
Ja, maar eigenlijk hoort bij zo'n gitaar 2ehands een koffer. Hij is anders gewoonweg niet te vervoeren :wink: Als je de gitaar echt graag wilt moet je het natuurlijk gewoon doen, maar als je er 50 of 100 euro vanaf kunt krijgen heb je een goede deal te pakken :wink: Dit soort gitaren raak je altijd wel weer kwijt, ze hebben (lichte) collectorswaarde

sir_oinksalot
8 augustus 2004, 17:08
Ja, maar eigenlijk hoort bij zo'n gitaar 2ehands een koffer. Hij is anders gewoonweg niet te vervoeren :wink:
ach, onze andere gitarist lost dat met zen king V gewoon op door zijn gigbag te combineren met een sok :-D