PDA

View Full Version : fender '72 custom telecaster



sir_oinksalot
7 augustus 2004, 21:51
ik ben vanplan me deze gitaar aan te schaffen
en nu zag ik op www.rrshop.be dat er een toonmodel staat voor zo'n €200 goedkoper dan de duitse prijs, dus ben ik vanplan er de komende week heen te rijden
maar in de naam staat '02, terwijl dit toch duidelijk een '72 is dacht ik zo, er zijn naar mijn weten nog niet eens '02 customs (misschien wordt er mee bedoelt dat die in 2002 gefabriceert is ofzo?)
kan iemand mij bevestigen dat het om een '72 custom gaat?
heb er al naar gemailt maar krijg een response

Dr. Funkenstein
7 augustus 2004, 23:57
Dan zal het om een reissue custom '72 gaan denk ik? Modellen die met exacte specificaties van een bepaald jaar zijn nagebouwd (her uitgebracht)

Onze gitarist heeft er zo een....

sir_oinksalot
8 augustus 2004, 10:45
ja dat het om een re issiue gaat had ik wel door :p
maar ik was nog steeds verwardt door die '02

bat
8 augustus 2004, 11:02
het zal een gitaar zijn die is gemaakt in 2002. Eerlijk van die winkel om dat erbij te vermelden, er zijn er die je gewoon vertellen dat ie spiksplinternieuw is.

michielv
8 augustus 2004, 11:33
Net eens gekeken maar er staat ook wel een onwaarheid op de site: de "Felix The Cat" gitaar is volgens het bijschrift (in de voorbeelden van Riks creaties) een Charvel 6. Ik krijg toch sterk de indruk dat dit "gewoon" een Ibanez Blazer of Roadster is geweest. Ook geen slechte gitaren, zeker niet, maar geen Charvel.

Verder maakt de man wel mooie gitaren maar voor zover ik kan zien ligt de nadruk bij het uiterlijk en niet bij de gitaar zelf. Kun je belangrijk vinden, vind ik echter niet zo belangrijk.