PDA

View Full Version : aerosmithweekend



stinkhippie
8 mei 2002, 17:03
is er nog iemand die komen weekend op mtv programma's van het Aerosmith weekend opneemt?
En zo ja, kan ik dan een kopietje trekken?
Vergoeding is ook mogelijk

sleep_to_saturate
8 mei 2002, 17:24
Ja nou moet je ophouden zeg stinkgast!
Dit zijn geen leuke acties. :mad:

Noctiis
8 mei 2002, 17:25
zit ik ook al te zeggen in zon andere post van die knaap, maar hij schijnt niet te snappen dat het een onzinactie van m is.

aadplagiaat
8 mei 2002, 17:30
Ik ga het nu ook niet meer opnemen (expres!).
Beetje irri is het wel. Verwijderen maar (op 1 post na dan OK).

Moonchild
8 mei 2002, 17:31
wie houdt er nou weer van Aerosmith...

stinkhippie
8 mei 2002, 17:51
wie houd er nou van jou? niemand toch?

Noctiis
8 mei 2002, 18:02
snappy comeback joh!!

Moonchild
8 mei 2002, 18:16
nounou de toon is alweer gezet

NirvAnaFan15
8 mei 2002, 18:33
HE people CHILLLLLLLLL :razz::P

Noctiis
8 mei 2002, 18:39
ja sorry ik kan het gewoon niet uitstaan dat die gast niet begrijpt dat 1 x posten voldoende is

GitaarNet Admin
8 mei 2002, 19:45
Dit onderwerp is verhuisd van forum 'Elektrische gitaren' naar dit forum.

Dila
8 mei 2002, 20:26
mensen, neem die stinkhippie maar niet serieus hij is echt gestoord.

Kitaarhiero
8 mei 2002, 21:09
Je bent vrij irritant stinkhippe, je Nickname bevat dan wel een flinke lading zelfspot, maar... ik denk toch dat je je eigen nick nu als belediging op kan gaan vatten.

Aerosmith is helemaal niet goed en laat staan dat op elke rubriek gereageerd gaat worden op zo'n flippin' onzin tocpic. en als er al op gereageerd gaat worden is het negatief. spreek zoiets af met je vrienden ofzo.

Dila
9 mei 2002, 14:55
heeft ie niet

stinkhippie
9 mei 2002, 21:42
jouw post getuigd van een flink bord voor je kop om te zeggen dat Aerosmith niet goed is.
wanneer mensen als Jimmy Page, Jeff Beck, Bruce Dickinson, Micheal Stipe,Kurt Cobain(!)
Billy Corgan en nog vele anderen hen tot hun favo groep reken dan doe je toch wel iets goed lijkt me.
Luister eerst ff naar Rocks en Toys In The Attic voordat je je bek opentrekt
en dat geslijm tussen jullie met je sneue forum-relatie hangt me ook de keel uit.

en ja een vriend van me neemt het nu voor me op!

L4A
10 mei 2002, 01:29
Op 2002-05-08 21:09, schreef Kitaarhiero:
......Aerosmith is helemaal niet goed en laat staan dat op elke rubriek gereageerd gaat worden op zo'n flippin' onzin tocpic. en als er al op gereageerd gaat worden is het negatief. spreek zoiets af met je vrienden ofzo.


Ja, uh, dat vind ik dus gewoon gelul he.
Dat je je ergert als iemand z'n topic op ieder (sub)forum zet, okee, kan ik inkomen.

Maar hier dit soort onzin schrijven terwijl je in een ander topic verdraagzaamheid loopt te verkondigen vind ik een beetje tegenstrijdig!
Aerosmith is cool voor degenen die dat vinden en als je het er niet mee eens bent ook prima, ieder z'n smaak/stijl toch?

Kitaarhiero
10 mei 2002, 12:42
ja owkeej
smaken verschillen.

PeArLjAm
10 mei 2002, 12:47
Nou ja ik vond het ook wat overdreven dat stinkhippie in elk forum had gevraagd of iemand aerosmith wou opnemen. Opzich oke maar om dit op elk forum te doen is wel een beetje TE.. Maar ja boeiend hij wou het graag hebben, laten we er niet zo moeilijk overdoen..

Ow ja Joe Perry van Aerosmith kan aardig gitaar spelen, wou ik er even bij zetten. :wink:

stinkhippie
10 mei 2002, 13:14
ineens komt kitaarhiero weer op zijn schreden terug......

L4A
10 mei 2002, 18:37
Slotje.....

Kitaarhiero
10 mei 2002, 19:20
ach... over smaak kun je wel twisten maar het is heel persoonlijk... ik zeg niet dat ik het met je eens ben stinkhippie!