PDA

View Full Version : PRS foto site



Theije
7 augustus 2004, 16:43
Weet iemand sites waar goeie kwaliteit foto's te vinden zijn van PRS modellen? De PRS site zelf geeft van elk model slecht 1 kleurstelling helaas.
Thanks!

Sander II
7 augustus 2004, 17:20
www.elderly.com is een online winkel met altijd wel foto's van hun producten. Kijk daar dus even.

BLOK182
7 augustus 2004, 17:42
Vroeger had je het PRS forum, met een hele fotogallery van allemal eigenaren, ideaal voor leuke real life foto's in verschillende kleurtjes, maar dat forum is jammergenoeg naar de klote. Eldery en Ebay.com zijn voor de reguliere modellen wel handig.

Anders Destium
7 augustus 2004, 18:06
Er wordt nu geprobeerd om op www.birdsandmoons.com (de opvolger van het oude PRSforum) ook weer een gallery te krijgen, er wordt nog steeds geprobeerd om ook de oude foto's er op te krijgen...

http://www.birdsandmoons.com/gallery_home.htm

Verder kan dit wel een idee geven, dit is een line met dealers die online PRSen verkopen, vaak hebben ze er redelijk wat op voorraad:

Aanraders zijn Wildwood, Willcutts, Magdons en Washington Music center!

http://www.kites.org/jo/prs/dealers.htm

Theije
7 augustus 2004, 20:54
Bedankt voor de links, ik heb inmiddels kunnen vinden wat ik zocht, namelijk goeie foto's van een PRS Standard 24 en een Custom 24 beide in zowel zwart als platinum.

BLOK182
8 augustus 2004, 11:26
Anders bedankt! Ik zal zelf mun PRS ook eens submitten voor die gallery haha :D Die Tremonti USA blijft vet man, hebben hebben!!

Theije
8 augustus 2004, 13:29
Ik zat nog even te kijken maar voor zover ik kan oordelen zit er geen noemenswaardig verschil tussen de Standaard serie en de Custom serie.
Tenminste niet voor mij omdat ik toch voor een opaque finish zou gaan, niet dat ik al die translucent finishes niet mooi vind hoor maar het past niet zo bij mij.
En verder de elementen set-up is hetzelfde, en de hardware ook.

Anders Destium
8 augustus 2004, 13:31
Het enige verschil tussen de standard en de custom is het al dan niet hebben van een maple top, wat zowel het geluid als de looks beinvloedt.

Theije
8 augustus 2004, 13:46
Ik vind het wel vervelend dat PRS geen scale lengtes vermeld, weet iemand zo in welke lengtes ze verkrijgbaar zijn?