PDA

View Full Version : Flextone III



Negative K3 fan
7 augustus 2004, 15:07
Vandaag ben ik voor de tweede keer deze week naar gitaarwinkel american guitar store geweest, in enschede. Beetje ouwehoern, gitaar afleveren enzo...

maar op een gegeven momeent was kaj (die baas) voor een klant op een rale burns gitaar over zon flextone III aan het spelen. En damn, wat een sound, dat had ik echt nooit van zon ding verwacht, ik had net een engl screamer en een vox tonelab door een transistor ampje aan de tand gevoeld en die vond ik duidelijk minder. Die flestone scheurt heerlijk met een echt buizen-laag en een dragend geluid, ondanks de open back nog een redelijk lijpe bass response. ook clean en crunch geluiden waren echt koel, ik weet zeker dat iedereen zich had laten misleiden met een blinde test!

En dat geval kost maar 750 euro... pfft!

Mitch
7 augustus 2004, 15:38
... ik had net een engl screamer en een vox tonelab door een transistor ampje aan de tand gevoeld ... pfft!

De Screamer als master en de transistor als slave zeker :D

Negative K3 fan
7 augustus 2004, 15:43
nee gewoon engl screamer 112 (volgens mij) combo... die sound deed me heel erg denken aan die van mn 5150 gek genoeg.

Mark S
7 augustus 2004, 15:50
ze komen eraan hoor die modellingversterkers...

maar een beetje erop zitten pielen in een winkel (heb ik ook gedaan) is natuurlijk wel heel wat anders dan Live met alles erop en eraan dus als iemand z'n nieuwste generatie modellingamp voor 1 avondje beschikbaar wil stellen aan de wetenschap (aan mij dus) zullen wij 'm daar zeer dankbaar voor zijn! :)

SiNiSTRaL
7 augustus 2004, 15:54
Bert K heeft een flextone 2 volgens mij....vraag t hem ;)

strattie
7 augustus 2004, 15:59
live zijn die dingen echt bagger!!! de vorige versterker van de gitarist van me vaders band had zo'n flextone II geval. Hij kwam egt totaaaaal niet door de mix heen, je hoorde hem gewoon niet...

BLOK182
7 augustus 2004, 17:19
Ik zag een Flextone III 2x12 staan, de looks waren iig niet verkeerd. Ik denk eraan zo'n ding misschien te kopen voor thuis, en dan de Powerball halfstack gewoon voor live/repetitiehok. Maar goed, eerst die Flextone ff testen natuurlijk :wink:

ReinoutV
7 augustus 2004, 17:57
live zijn die dingen echt bagger!!! de vorige versterker van de gitarist van me vaders band had zo'n flextone II geval. Hij kwam egt totaaaaal niet door de mix heen, je hoorde hem gewoon niet...

Dan kan ie dat ding gewoon niet afstellen. Ik heb een DuoVerb (gebruik ik niet meer, interesse?), wat een Flextone III is zonder effecten, maar ik had absoluut geen problemen om gehoord te worden. Het is al vaker gezegd, maar het is een fabeltje dat je met een modeling amp niet door de mix komt. Al vaker bewezen, zoek maar rond op het net. En probeer anders zelf eerst zo'n ding uit, voordat je dit soort dingen loopt te verkondigen. Het zal je verbazen hoeveel mensen (ook professioneel) met modeling amps werken.

ieme
7 augustus 2004, 18:59
dat is het gewoon met die modeling spullen, leuk soundje is zo klaar maar een een sound die live in een band overeind blijft is wel ff moeilijk om een goede preset voor te maken...

bluegate
7 augustus 2004, 19:39
Ik heb zelf de Flextone II XL gehad.
Daar was ik zeer tevreden over, in het begin.
Geluid was goed, in de band ook prima.

Nadelen:
2x Tijdens optredens ineens géén geluid meer. Herstart nodig!
Ik ben het niet eens met de speaker opbouw van Line 6.
Je presets maak je met het AIR systeem zodat de Line outs direct
naar de mengtafel kunnen.
Echter de speakers zijn niet full-range, dus klinkt dit doffer.
Als je dit compenseerd, klinkt de line out weer niet goed.

Voordeel:
Je hebt alles (Amp+Effecten+Wah+Volume) bij je in één redelijk te dragen behuizing.

Als het geluid tijdens optredens niet was uitgevallen zou ik nog steeds op die versterker spelen.
Onbetrouwbare versterkers (zonder buizen) accepteer ik niet.
Versterkers met buizen weet je gewoon dat er wat kan gebeuren.
Daarom altijd reserve buizen bij je hebben.

jaywalker
7 augustus 2004, 21:57
nee gewoon engl screamer 112 (volgens mij) combo... die sound deed me heel erg denken aan die van mn 5150 gek genoeg.

Ik had het nooit zo op engl, maar ik heb mijn jaguar dus op die engl screamer gestest ( die engle die recht voor je staat als je het hokkie binnenkomt toch?) en die klonk eigenlijk best vet. Mooie clean, en lekkere strakke lead.

strattie
7 augustus 2004, 22:48
live zijn die dingen echt bagger!!! de vorige versterker van de gitarist van me vaders band had zo'n flextone II geval. Hij kwam egt totaaaaal niet door de mix heen, je hoorde hem gewoon niet...

Dan kan ie dat ding gewoon niet afstellen. Ik heb een DuoVerb (gebruik ik niet meer, interesse?), wat een Flextone III is zonder effecten, maar ik had absoluut geen problemen om gehoord te worden. Het is al vaker gezegd, maar het is een fabeltje dat je met een modeling amp niet door de mix komt. Al vaker bewezen, zoek maar rond op het net. En probeer anders zelf eerst zo'n ding uit, voordat je dit soort dingen loopt te verkondigen. Het zal je verbazen hoeveel mensen (ook professioneel) met modeling amps werken.

misschien scheelt het dat hij een flextone II had en jij een uitgeklede flextone III en ik heb ook vaak genoeg gespeelt op dat ding dus ik weet waar ik over praat... ik ben een keer een dagje naar hem toe gegaan en hebben wij van sogges vroeg tot savons laat zieten pielen en toen we eindelijk dachten een zooi mooi presets te maken kwamen ze nog steeds niet door de mix. daarna hebben wij hem bij een repetitie ook nog is bij gesteld zonder enig effekt...
en ik heb dus genoeg ervaring met het spelen over de flextone dus niet zo snel oordelen :evil:

pint
8 augustus 2004, 10:35
Ik zag een Flextone III 2x12 staan, de looks waren iig niet verkeerd. Ik denk eraan zo'n ding misschien te kopen voor thuis, en dan de Powerball halfstack gewoon voor live/repetitiehok. Maar goed, eerst die Flextone ff testen natuurlijk

juist voor thuis als oefen amp is ie erg goed
maar ook erg duur als oefen amp :???:
als je em kompleet pakt met floorboard .
ik raad ook aan om er altijd een piekspanings beveiliger tussen te zetten (dat doe je tenslote bij je pc ook en een flex is ook gewoon een computer dus erg gevoelig , ook voor condens en dergelijks )

Jeroenvanhulsteijn
8 augustus 2004, 10:46
ze komen eraan hoor die modellingversterkers...

maar een beetje erop zitten pielen in een winkel (heb ik ook gedaan) is natuurlijk wel heel wat anders dan Live met alles erop en eraan dus als iemand z'n nieuwste generatie modellingamp voor 1 avondje beschikbaar wil stellen aan de wetenschap (aan mij dus) zullen wij 'm daar zeer dankbaar voor zijn! :)

kom maar langs, dan houden we een battle :razz: Mijn tonelab se tegen jouw, errrrm tja, rivera? of wat voor setup je dan hebt tegenwoordig.

ReinoutV
8 augustus 2004, 10:52
misschien scheelt het dat hij een flextone II had en jij een uitgeklede flextone III en ik heb ook vaak genoeg gespeelt op dat ding dus ik weet waar ik over praat... ik ben een keer een dagje naar hem toe gegaan en hebben wij van sogges vroeg tot savons laat zieten pielen en toen we eindelijk dachten een zooi mooi presets te maken kwamen ze nog steeds niet door de mix. daarna hebben wij hem bij een repetitie ook nog is bij gesteld zonder enig effekt...
en ik heb dus genoeg ervaring met het spelen over de flextone dus niet zo snel oordelen :evil:

Misschien oordeel je zelf ook te snel door 1 versterker te bekijken en direct álle modeling amps bagger te vinden... Het gaat mij er niet om hoe die dingen vroeger waren, maar om hoe ze nu zijn! De nieuwste Vetta/PodXT range heeft geen problemen om door de mix te komen. Period.

strattie
8 augustus 2004, 16:04
ik oordeel niet over de nieuwe ik oordeelde over de flextone II waar de poster voor mij het over had

Mark S
8 augustus 2004, 18:46
ze komen eraan hoor die modellingversterkers...

maar een beetje erop zitten pielen in een winkel (heb ik ook gedaan) is natuurlijk wel heel wat anders dan Live met alles erop en eraan dus als iemand z'n nieuwste generatie modellingamp voor 1 avondje beschikbaar wil stellen aan de wetenschap (aan mij dus) zullen wij 'm daar zeer dankbaar voor zijn! :)

kom maar langs, dan houden we een battle :razz: Mijn tonelab se tegen jouw, errrrm tja, rivera? of wat voor setup je dan hebt tegenwoordig.

deal! :D

vettavillenl
16 augustus 2004, 23:47
de voortgang van modeling gaat in rasse schreden. Elk jaar (misschien inmiddels elk half jaar) gaat de kwaliteit van de gemodelede amps / fx omhoog, je krijgt steeds meer voor (relatief) minder geld.

Het argument dat het niet door de mix komt is al (terecht) weerlegt.

Het verschil tussen Flextone II en III is groot zeker met de laatste update.

The_RockeR13
23 augustus 2004, 20:32
Wat is/klinkt beter, een flextone 3 of een ax2?

andoni
23 augustus 2004, 20:35
Flextone 3

The_RockeR13
23 augustus 2004, 20:46
Ik zag een ax2 incl floorboard voor 500 euro ergens staan, ik ben van plan een spider/flextone (meschien, niet ckr), maar die zijn eigenlijk best duur met floorboard! Ik kan dan meschien een kleine footcontroller nemen met 4 geheugens, maar zal dat genoeg zijn voor een optreden?

vettavillenl
23 augustus 2004, 23:38
een FBV geeft je toegang to presets, als je die goed hebt gemaakt is er niets aan de hand. Met het FBV Shortboard heb je ook controle over je effecten binnen een patch...

Kortom goede presets maken die je binnen alle nummers kunt gebruiken.
FBV Shortboard is echter de beste optie...

Diedo
24 augustus 2004, 13:11
Excuus voor de offtopic... maar toch even tussen neus en schaamlippen door:
stel je hebt een gewone FBV (met vier knoppies dus), dan heb je dus vier van je 36 presets onder je voet liggen. en als je dan bijv naar preset 5 t/m 8 wil, kun je dan gewoon op je POD een knopje indrukken met de hand en dan dus naar een andere bank gaan, of hoe werkt dat? ik ben namelijk een beetje naar een tweehands PODII aan het koekeloeren...

The_RockeR13
24 augustus 2004, 13:14
Werken er geen andere floorboards op een spider2/flextone3?

Speeddemon
24 augustus 2004, 14:22
ik ben het ook met Strattie eens wat betreft door de mix komen.
Ik heb in het 3e jaar van de Rock academie veel gerepeteerd in de 013, waar in onze oefenruimte 2 Flextone II's stonden. Er is heel makkelijk een moddervette sound uit te toveren... totdat de band mee gaat spelen....

(en nee, ik ben niet het type Metalzone-alle mid eruit en gain open-gitarist)

En ik ben ook niet anti-modellers, aangezien ik een keer een rete-vette sound kreeg door m'n Boss GT-3 (met pre-amp sim. aan) door een Roland JC-120 te sturen. Echt zo'n SLO-100 sound, die goed overeind bleef.

Maar Flextone II en I en POD 2.0 heb ik sowieso afgeschreven.

Toen ik m'n Engl Savage 60 ging kopen bij Schreeven in Nijmegen, heb ik ook maar effe een Flextone III getest, en die klonk bij de cleane presets erg goed, maar 't leek wel of ze bij de crunch/high gain presets een stap achteruit hebben gedaan qua punch en 'oomph'.
En dat idee kreeg ik bij de Duoverb ook. Die Rectifier en JCM sounds klonken ruk.
Terwijl het me bij de Vetta (1) wel is gelukt.
Ik heb zelf een Digitech Genesis 3, die echt wel beter is dan J-Station, POD 2.0, V-amp2, maar ik denk dat de Tonelab hem voorbij streeft.

Ik wacht nog een ronde modellers, en dan misschien een Tonelab 3 ofzo kopen. :wink:

The_RockeR13
25 augustus 2004, 19:53
Werken er geen andere floorboards op een spider2/flextone3?

vettavillenl
25 augustus 2004, 21:03
Spider series heeft geen MIDI dus een MIDI gestuurd pedaal is geen optie daarvoor.

Dit is wel mogelijk met de Flextone serie

mocht je met de FCB 1010 werken dan vindt je op Vettaville de nodige flies om gemakkleijk te programmeren.

The_RockeR13
25 augustus 2004, 21:17
cool kan ik dan dus met een flextone bijv een goedkoop behringer pedaal er op zetten voor de presets?

vettavillenl
25 augustus 2004, 21:40
Yep

meer info hier
http://www.vettaville.nl/vvfcbfiles.htm

The_RockeR13
25 augustus 2004, 22:35
thnx vettavillenl!!!

The_RockeR13
25 augustus 2004, 22:45
is dat wat op je site staat, gewoon een tip van hoe je alles het best kan instellen op de FCB1010?

vettavillenl
26 augustus 2004, 07:57
de pagina geeft eerst een algemene info over hoe de FCB te programmeren met Line 6 amps.

vervolgens scroll je verder naar beneden tot je de betreffende amp hebt gevonden en daar staan de benodgde files die je gebruikt om de uiteindelijke 'code' te uploaden naar je FCB 1010.

Alles is voor je gedaan, je hoeft alleen te kiezen, downloaden en uploaden naar je eigen pedaal.

Ik weet de site is engelstalig, dat heeft te maken dat slechts een klein gedeelte van de bezoekers NL talig is. Ik ben begonnen in het Nederlands en E gels maar al snel overgeschakeld op enkel Engels. De hoeveelheid info en pagina's is inmddels groot te noemen.

IndiepoprockJesse
26 augustus 2004, 08:50
Daarom altijd reserve buizen bij je hebben.

ga jij live een beetje je buizen vervangen en biassen?!?! :o


Ik zag een ax2 incl floorboard voor 500 euro ergens staan, ik ben van plan een spider/flextone (meschien, niet ckr), maar die zijn eigenlijk best duur met floorboard! Ik kan dan meschien een kleine footcontroller nemen met 4 geheugens, maar zal dat genoeg zijn voor een optreden?

Ik heb nog een spider 210 staan + floorboard in goede staat voor 400, 450 eurie..

Jesse//

harrie-beton
26 augustus 2004, 09:57
Ik kan dan meschien een kleine footcontroller nemen met 4 geheugens, maar zal dat genoeg zijn voor een optreden?


Als je flexibel wilt zijn op een optreden zeker investeren in het pedaal.
Als je 1 tot 3 geluiden gebruikt hoeft het niet.

P****Fred
26 augustus 2004, 10:40
dan hoef je ook geen line6 natuurlijk... :D

The_RockeR13
26 augustus 2004, 12:29
http://groups.yahoo.com/group/fcb1010/files/Software%20Tools/

de link doet het niet?

harrie-beton
26 augustus 2004, 13:26
dan hoef je ook geen line6 natuurlijk...

en als je 3 favoriete sounds hebt uit 3 verschillende amps+cabs?

:razz:

P****Fred
26 augustus 2004, 14:33
dan koop ik me die drie amps en cabs...
staat veel stoerder :p


nee, grapje...
maar vind het wat dom/zonde om zo 'n uitgebreide versterker te gaan kopen als je maar drie vier geluiden nodig hebt...

ik vind ze zelf trouwens ook wel goed (nog niet in bandverband gehoord)
misschien koop ik me er wel één voor als ik geen zin heb om te sleuren :-D

The_RockeR13
26 augustus 2004, 16:49
dan koop ik me die drie amps en cabs...
staat veel stoerder :p


nee, grapje...
maar vind het wat dom/zonde om zo 'n uitgebreide versterker te gaan kopen als je maar drie vier geluiden nodig hebt...

ik vind ze zelf trouwens ook wel goed (nog niet in bandverband gehoord)
misschien koop ik me er wel één voor als ik geen zin heb om te sleuren :-D

Ja ALS je 3 4 geluiden nodig heb, maar als je van dire straits tot metallica speelt, coverband, en een eige sound wil zoeken is een modeling amp zoals flextone heel handig...

P****Fred
26 augustus 2004, 17:37
mja, maar als je van dire straits tot metallica speelt, heb je dan niet meer geluiden nodig?

effectjes en zo...?


enfin, doeter niet toe!
het makkelijkst is uiteraard de shortboard!

en naar wat ik er al van gehoord heb, klinken ze echt wel goed!

Swampash
26 augustus 2004, 17:40
Dan zou ik altijd nog een Vox valvetronix kopen. :razz:

The_RockeR13
26 augustus 2004, 20:59
Lol wat hebben jullietegen line 6 :roll:

Diedo
26 augustus 2004, 21:02
Excuus voor de offtopic... maar toch even tussen neus en schaamlippen door:
stel je hebt een gewone FBV (met vier knoppies dus), dan heb je dus vier van je 36 presets onder je voet liggen. en als je dan bijv naar preset 5 t/m 8 wil, kun je dan gewoon op je POD een knopje indrukken met de hand en dan dus naar een andere bank gaan, of hoe werkt dat? ik ben namelijk een beetje naar een tweehands PODII aan het koekeloeren...

nogmaals...

The_RockeR13
26 augustus 2004, 21:04
Ik heb geen pod

Swampash
26 augustus 2004, 21:41
Ik heb niets tegen line 6 maar vindt Vox echt beter.

The_RockeR13
26 augustus 2004, 23:20
oke, roland maakt eigenlijk ook geen slechte modeling amps, die vga-7 ik vond de clean echt super mooi klinken, distortion ben ik vergeten:p

BlackSun
27 augustus 2004, 10:15
In de lagere prijsklasse vind ik line6 niet eens zo heel goed...
Ik heb over verschillende Line6 producten gespeeld, Pod, Pod2, Spider1/2, maar uitendelijk ben ik nu bij ROland (Cube als oefenamp) en Korg (multieffect voor Marshall Valvestate). Deze 2 vind ik in hun prijsklasse echt veel mooier klinken dan Line6, veel ' natuurlijker'.

De Vetta is echter een klasse apart, Dat ding klinkt erg gaaf, flinke klasse.

harrie-beton
27 augustus 2004, 13:00
Er is een software update geweest vorige maand.
een pod xt (of pod xt pro) is qua geluiden gelijk aan de VETTA.



hb

vettavillenl
27 augustus 2004, 19:48
Er is een software update geweest vorige maand.
een pod xt (of pod xt pro) is qua geluiden gelijk aan de VETTA.



hb

meer hier
http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm
scroll naar benden tot je het POD XT logo ziet

vettavillenl
27 augustus 2004, 19:50
http://groups.yahoo.com/group/fcb1010/files/Software%20Tools/

de link doet het niet?

Je moet je aanmelden voor downloads aldaar, vandaar dat het lijkt alsof het niet werkt.

Als je FCB files zoekt voor Line 6 amps klik hier
http://www.vettaville.nl/vvfcbfiles.htm

G2G
8 september 2004, 10:12
Ik ben gisteren voor 750€ ook zo'n Flextone 3 xl gekocht maar heb enkele vragen:

1) Als ik een Boss ds2 tussen men gitaar en amp zet blijkt deze pedaal geen invloed te hebben buiten dan een volume verhoging. Is dit normaal dat de Flextone niet reageert ofzo op zo'n pedaal of is het alleen bij bepaalde modulaties. Bv: werkt alleen niet bij clean kanalen ofzo

2)Als je een liedje wil spelen met eerst clean dan crunch en dan vette distortion, is het dan de bedoeling dat je bij a 1 eerst de clean opslaagt, dan bij b 1 de crunch en bij c 1 de vette distortion? Zodat je live de mogelijkheid hebt om snel te wisselen want elke keer gaan zoeken met die bank shifter duurt te lang.

3)Ik heb 2 van die MIDI kabletjes gekocht maar nu kan ik die niet aansluiten rechtsreeks een mijn pc. Moet ik ergens zo een kastje kopen dat die 2 MIDI kabels omzet in usb. Ik zou graag via de line6 website van die library downloaden enzo

Negative K3 fan
8 september 2004, 10:36
1) Als ik een Boss ds2 tussen men gitaar en amp zet blijkt deze pedaal geen invloed te hebben buiten dan een volume verhoging. Is dit normaal dat de Flextone niet reageert ofzo op zo'n pedaal of is het alleen bij bepaalde modulaties. Bv: werkt alleen niet bij clean kanalen ofzo


beetje vreemd, soms kunnen amps niet goed overweg met pedaaltjes. Ligt het niet aan hoe je hem hebt ingesteld en waarom zou je eigelijk nog een ds2 gebruiken als je en flextone hebt met genoeg scheur erin.

Useless
8 september 2004, 10:39
3)Ik heb 2 van die MIDI kabletjes gekocht maar nu kan ik die niet aansluiten rechtsreeks een mijn pc. Moet ik ergens zo een kastje kopen dat die 2 MIDI kabels omzet in usb. Ik zou graag via de line6 website van die library downloaden enzo
Je moet inderdaad een midi-interface hebben
Maar opletten wat ze je aansmeren
Je moet nakijken op de verpakking bij welke versie van windows je
het kan gebruiken ( niet allen zijn hetzelfde )

harrie-beton
8 september 2004, 11:10
2)Als je een liedje wil spelen met eerst clean dan crunch en dan vette distortion, is het dan de bedoeling dat je bij a 1 eerst de clean opslaagt, dan bij b 1 de crunch en bij c 1 de vette distortion? Zodat je live de mogelijkheid hebt om snel te wisselen want elke keer gaan zoeken met die bank shifter duurt te lang.


Welkom bij de kunst van het tap-dansen.
De meeste mensen slaan hun geluiden inderdaad zo op. Doe het een beetje logisch zodat je het kan onthouden. Ook als je dronken bent moet je nog de goede schakelaars kunnen vinden.
Ik heb per liedje vaak 1 bank van 3 of 4 geluiden - CLEAN- LEAD- SOLO. Sommige banken gebruik ik voor meerdere nummers natuurlijk.

Die DS heeft minder invloed als de scheur van de amp aan staat. Een overstuurd geluid is minder gevoelig voor volume verschillen.
Hoe meer oversturing in de versterker hoe minder de DS effect heeft.
Het geluid wordt zelfs zompig en modderig als je meer dan 1 oversturings effect gebruikt.
Echter, als je de DS licht afstelt dan creëer je een beetje sustain erbij en dat is heerlijk voor solo's. Steve Vai heeft mega-effecten en een super versterker maar heeft ook nog een Oranje BOSS DS1 in zijn pedalen bakje...

Alain
8 september 2004, 11:17
Die DS heeft minder invloed als de scheur van de amp aan staat. Een overstuurd geluid is minder gevoelig voor volume verschillen.
Hoe meer oversturing in de versterker hoe minder de DS effect heeft.
Het geluid wordt zelfs zompig en modderig als je meer dan 1 oversturings effect gebruikt.
Echter, als je de DS licht afstelt dan creëer je een beetje sustain erbij en dat is heerlijk voor solo's. Steve Vai heeft mega-effecten en een super versterker maar heeft ook nog een Oranje BOSS DS1 in zijn pedalen bakje...
Eigenlijk is het een Keeley modded Boss DS1 :-?

Speeddemon
8 september 2004, 13:29
Ik heb per liedje vaak 1 bank van 3 of 4 geluiden - CLEAN- LEAD- SOLO. .
LEAD en SOLO heeft de zelfde betekenis.

noem 't dan CLEAN - CRUNCH - LEAD, of CLEAN - RHYTHM - LEAD.

lennartengel
8 september 2004, 13:51
Eigenlijk is het een Keeley modded Boss DS1

Nope, niet meer... Alleen voor de ultra zone toer geloof ik. Enne, wat zijn legacy betreft: Ik heb de beste man zien spelen in paradiso, ik vond z'n geluid niet zo best :cry: Maar nu ga ik geloof ik off topic, sorry...

Laatst bij gitaar les voor het eerst op zo'n flextone III gespeeld en het viel me alles mee. Gewoon bruikbare geluiden

Alain
8 september 2004, 14:11
Eigenlijk is het een Keeley modded Boss DS1

Nope, niet meer... Alleen voor de ultra zone toer geloof ik. Enne, wat zijn legacy betreft: Ik heb de beste man zien spelen in paradiso, ik vond z'n geluid niet zo best :cry: Maar nu ga ik geloof ik off topic, sorry...

Laatst bij gitaar les voor het eerst op zo'n flextone III gespeeld en het viel me alles mee. Gewoon bruikbare geluiden

Dat heb je met endorsments he :razz: