PDA

View Full Version : Fender squier



ekops
7 augustus 2004, 10:47
Ik zag dit staan op markplaats: Overcomplete beginnerset, tevens geschikt voor gevorderden.

· NIEUW!!
· Fender squier precision kwaliteitsbas
· Hartke bascombo, top kwaliteit
voor 300 euro

is dat wat?

Anavrin
7 augustus 2004, 12:35
hoe oud?
Welke bascombo?

The Mule
8 augustus 2004, 09:46
Als het een HARTKE uit de B-serie is (B60, B90 o.i.d.) zou ik er nog even goed over nadenken. Geen goeie ervaringen mee en nooit iets goeds over gehoord. Als het een Kickback is (10, 12 o.i.d.) is het wel aantrekkelijk, zeker als de bas een goed exemplaar is (kwaliteit verschilt per instrument). In alle gevallen, eerst serieus uitproberen, dan pas beslissen!

Succes! :)

edit: even op Marktplaats gekeken, inderdaad een lichte B-serie amp, het setje lijkt me dan toch een beetje aan de dure kant, maar misschien dat anderen er anders over denken?

niels_r
8 augustus 2004, 13:58
Die top kwaliteit van die bascombo heb ik mijn bedenkingen over... Ik heb een B30 gehad en dat was goed gezien een ultiem rotding. Slecht geluid en hij is ook kapot gegaan. Bij lage tonen (E of lager) geeft ie meer 'ruis' dan toon (zeker onbruikbaar met een 5 snarige bas). Eigenlijk had ik hem willen gebruiken als oefencombootje, maar nu speel ik thuis 'noodgedwongen' over een top+cab combinatie. Heb ook geen zin om nu nog een kleine versterker voor thuis te kopen.

Misschien willen de buren me wel sponsoren voor een kleine combo :wink: