PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar!!!



Bobbel
6 augustus 2004, 22:38
Hey...

Ik vandaag 2 nieuwe gitaren gekocht... nouja die tweede is meer leuk erbij... maar het gaat natuurlijk om de eerste...

Ik heb al eerder wat topics gepost over een Gibson SG standard... omdat ik wel zeker wist dat dat hem werd... en ik heb hem vandaag weer getest... maar ook een Fender Strat... en het is de Strat geworden... zeer mooie gitaar en super geluid... en speelt!!! oh geweldig... en hij is gemaakt van essen hout en dat klinkt zeer mooi... zie je trouwens ook niet zo vaak... hij is in naturel kleur... klik op de link hieronder voor de foto's!

http://members.lycos.nl/muddybank/strat/index.html

Ook heb ik er een Steelstring gitaar bijgekocht een Squier... was super goedkoop en het ging me er gewoon om dat ik een steelstring heb waar geluid uit komt :razz: ... helaas heb ik hier geen foto's van... want hij ligt nog in mijn nieuwe huis...

Groetjes!

P.S. en om het feest van vandaag compleet te maken heeft mijn pa vandaag een 42" Plasma TV gekocht... 8-)

gjlp
6 augustus 2004, 22:44
Mooi ding hoor. Gefeliciteerd ermee...

Anders Destium
6 augustus 2004, 22:49
Gefeliciteerd :)

Zo'n plasma TV is ueber :D

Leuke strat ook trouwens :wink: Ik vind dat naturel mooi staan, al is de houttekening natuurlijk niet te vergelijken met esdoorn of mahonie. Liever zo'n strat dan een sunburst (of roze splatter :o ) :lol:

Bobbel
6 augustus 2004, 22:50
Gefeliciteerd :)

Zo'n plasma TV is ueber :D

Leuke strat ook trouwens :wink: Ik vind dat naturel mooi staan, al is de houttekening natuurlijk niet te vergelijken met esdoorn of mahonie. Liever zo'n strat dan een sunburst (of roze splatter :o ) :lol:

HAHA... ja dat is zo... maar het is wel super mooi klinkent hout hoor dat essen... en zo'n naturel kleur is gewoon een keer wat anders :wink:

jaywalker
6 augustus 2004, 22:55
Heej. Leuke gitaar. Issie Usa?

Bobbel
6 augustus 2004, 22:57
Heej. Leuke gitaar. Issie Usa?

Jazeker... ja het zou niet best zijn als ie voor dat bedrag wat ik er voor neergelegt heb niet usa zou zijn :wink:

Kasper
6 augustus 2004, 23:34
Normaal hou ik niet zo van stratocasters...


Maar in deze finish spreekt hij me op één of andere manier wel aan :dance:

Ziet er een cool ding uit! Veel plezier er mee :strat:

Daniël_san
7 augustus 2004, 00:21
feli eruuuuug mooie tv :-D












en gitaar :-D :-D

Dweezman
7 augustus 2004, 01:03
durf de mijne bijna niet meer te showen....

Stratman70
7 augustus 2004, 01:17
Ik vind hem wel errug mooi! gefeliciteerd!
Ik vind de tekeing van essenhout juist erg mooi en stoer en inderdaad klinken ze als een tiet.

Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken.

jorrit
7 augustus 2004, 10:06
gefeliciteerd, maar leg me een ding uit, je gaat voor een sg, humbuckers etc, en je komt terug met een strat (singles etc) je koopt een gitaar toch voor zn geluid? had je je dan zo vergist in wat voor geluid (hum/single) je wou?

LordSpeedyShit
7 augustus 2004, 10:34
errug mooie strat, maar wel een drastische omzwaai van SG waarvan je al zeker wist dat je em wilde. Maar even goed, mooie gitaar! :D

Bobbel
7 augustus 2004, 10:55
gefeliciteerd, maar leg me een ding uit, je gaat voor een sg, humbuckers etc, en je komt terug met een strat (singles etc) je koopt een gitaar toch voor zn geluid? had je je dan zo vergist in wat voor geluid (hum/single) je wou?

nou ik wou een keer wat anders dus koos ik een SG... wnat ik heb al 3 fenders... waaronder een strat (Squier, maar met fender usa hardware en electronica)... maar toen ik die SG hoorde en die Strat heb ik ze beide getest en die strat heeft kleine (vintage) frets... en dat ben ik gewend van de Jaguar... dus die strat had al een voordeel... maar het geluid vond ik ook mooier... en ja hij is van essenhout en dat is zeer cool al zeg ik zelf... :razz:

BramVersteeg
7 augustus 2004, 11:05
Mooie kleur! Nou ja, geen kleur eigenlijk.
Veel plezier ermee! :strat:

BLOK182
7 augustus 2004, 11:05
Gefeliciteerd, mooie strat! 8-)

Bobbel
7 augustus 2004, 12:17
THNX voor de leuke reacties allemaal! :dance:

Enuh... als ik verhuist ben dan zal ik van mijn hele gear een paar foto's maken en posten... daar zullen jullie het warm van krijgen :seriousf:

Svenson
7 augustus 2004, 12:28
Leuk zo'n vleugel, altijd handig als foto-achtergrond :D

Bobbel
7 augustus 2004, 14:26
HAHA... ja dat is zo :D