PDA

View Full Version : Welke usa online stores verschepen naar Europa?



lennartengel
6 augustus 2004, 13:07
Ik wil een paar dimarzio elementen kopen, maar veel winkels willen deze niet naar Nederland sturen. Of ze willen wel versturen maar hebben geen Dimarzio elementen (of niet degene die ik zoek :( ).

De enige optie vooralsnog is musictoyz, maar daar lees ik dan weer slechte verhalen en negatieve adviezen over...

Wie weet er nog een...

Stratman70
6 augustus 2004, 18:44
AllParts? WD music????

lennartengel
6 augustus 2004, 21:18
Nope, verkopen beide geen Dimarzio :( ... Ik heb elderly een mail gestuurd om te vragen of alle modellen te bestellen zijn, anders toch maar bij musictoyz bestellen...

Maar misschien weet iemand nog een andere winkel?

Mark S
6 augustus 2004, 21:27
Welke DiMarzio's wil je hebben dan? Bij MusikProduktiv hebben ze er een aantal op voorraad en die versturen ze wel naar NL...

lennartengel
6 augustus 2004, 21:30
Ja, dat weet ik. Maar als ik ze uit amerika laat komen betaal ik 60 dollar. Dat is zo'n 55 euro tegen zo'n 80 bij de duitse winkels en 112 hier in alkmaar. Dus laat ik ze liever uit amerika komen.

en welke? Norton bridge, red velvet, blue velvet, evolution Neck en een air norton.

fred dons
7 augustus 2004, 12:47
vanuit amerika komen er toch nog minimaal usd 20 aan vervoerskosten
bij (+ btw en invoerrechten)

musikproduktiv valt dan nog wel mee :lol:

Braindead
12 september 2004, 14:56
Welke DiMarzio's wil je hebben dan? Bij MusikProduktiv hebben ze er een aantal op voorraad en die versturen ze wel naar NL...

Ze hebben inderdaad een aantal op voorraad. De laatste keer hadden ze geen tonezones meer, dus ik zou wel vooraf even bellen.

Mitch
12 september 2004, 22:59
vanuit amerika komen er toch nog minimaal usd 20 aan vervoerskosten
bij (+ btw en invoerrechten)


Zeker zodra het bij een zaak vandaan komt is de kans groot, maar je kan mazzel hebben.
Probeer anders eens gewoon via ebay.com. Ik heb daar zelf ook mijn elementen vandaan, ging goed.
Ik heb even search voor je gemaakt:

http://search.ebay.com/dimarzio_Parts-Accessories_W0QQbsZSearchQQcatrefZC6QQfromZR2QQsac ategoryZ20829QQsbrftogZ1QQsofocusZbsQQsosortorderZ 2QQsosortpropertyZ2QQsotrZ2

sander666
16 september 2004, 18:34
ik zou gewoon bij musictoyz bestellen.
ik heb daar tot nu toe nog goede ervaringen mee, het kan soms wat langer duren voor je een reactie hebt via de mail
maar als je dan gewoon nog een mailtje stuurt geeft geeft ie zo antwoord.
of je belt hem op, of dat ie ze op voorraad heeft

als je eenmaal besteld hebt en ze op voorraad zijn, is ie echter wel snel met het afwerken van de order.

ik heb nou m'n 2e setje elementen in bestelling staan.
so far so good

sander666
16 september 2004, 18:36
o ja het mooie van musictoyz is dat ie de waarde op de rekening automatisch al lager zet ivm invoerrechten.
mijn vanzandt elementen kosten de vorige keer €70,- (op de bon dan he)

verder betaal je $24,95 aan vervoerskosten

maestro_nl
13 oktober 2004, 12:20
Musictoyz? WATCH OUT!!!
95% vd gevallen kreeg ik nooit reply.
Als ze het gezochte niet op voorraad hebben hoor je nooit iets.

Ze hebben me een keer niet-F-spaced opgestuurd ipv F-spaced.
Komt nog shipping (minimaal 18 us$ tegenwoordig bij MusicToyz)invoerrechten overheen en vaak nog een 'fee' voor de vervoerdern van 10 euro.
Je kunt beter hier loeren op een occassion.