PDA

View Full Version : Eindelijk nieuwe versterker!!



mayly
5 augustus 2004, 12:20
Eindelijk heb ik dan een volwaardige versterker tot mijn bezit!

Het is de Engl Ritchie Blackmore samen met de Z5 en de standaard cabinet geworden!

ben hem gisteren gaan halen bij van de klundert voor 1977 eur. Nu wachten tot de eerstvolgende repetitie. dan kan ik hem eens open draaien he :razz:

heeft dus 4 kanalen:

1ste kanaal: mooie clean. en als je gain ruim open zet, is het clean met een randje.
2de kanaal: crunch geluid, gain genoeg open, en je kan er al serieus met rocken!
3de kanaal: dit is echt een kanaal met ballen!! mede omdat de mid vrij sterk doorkomt naar mijn menig! voor lichtere rock tot echt vétte,zwaardere rock
4de kanaal: méér dan genoeg gain! ideaal voor zware rock en lichte tot gewone metal!!

wel gedeelde equalising voor de 4 kanalen, maar dat stoort mij helemaal niet..!

trouwens, ik ben er van verschoten hoe goed die zelfs klinkt op kamervolume!


ik heb lang moeten wachten op deze droom, maar EINDELIJK is die uitgekomen!! kben apetrots :) :) :P

Daniël_san
5 augustus 2004, 12:25
feli zijn idd erg fijne versterkers......... Nu nog wachten tot ik een eigen heb met een gibbie.......... :lol:

BLOK182
5 augustus 2004, 12:44
Die Blackmore is idd een wolf in schaapskleren, kanaal 4 is leip 8-) Gefeliciteerd man! Ben sinds kort eigenaar van dezelfde set, alleen dan een powerball erop, Engl rocks :cool:

BramVersteeg
5 augustus 2004, 14:51
Eindelijk heb ik dan een volwaardige versterker tot mijn bezit!

Het is de Engl Ritchie Blackmore samen met de Z5 en de standaard cabinet geworden!

ben hem gisteren gaan halen bij van de klundert voor 1977 eur. Nu wachten tot de eerstvolgende repetitie. dan kan ik hem eens open draaien he :razz:

heeft dus 4 kanalen:

1ste kanaal: mooie clean. en als je gain ruim open zet, is het clean met een randje.
2de kanaal: crunch geluid, gain genoeg open, en je kan er al serieus met rocken!
3de kanaal: dit is echt een kanaal met ballen!! mede omdat de mid vrij sterk doorkomt naar mijn menig! voor lichtere rock tot echt vétte,zwaardere rock
4de kanaal: méér dan genoeg gain! ideaal voor zware rock en lichte tot gewone metal!!

wel gedeelde equalising voor de 4 kanalen, maar dat stoort mij helemaal niet..!

trouwens, ik ben er van verschoten hoe goed die zelfs klinkt op kamervolume!


ik heb lang moeten wachten op deze droom, maar EINDELIJK is die uitgekomen!! kben apetrots :) :) :P

Natuurlijk gefeliciteerd met je aankoop! Je zult er vast veel plezier aan beleven. Maar als ik mag vragen.....waarom 2000 betalen als je hem voor minder 2e hands kunt kopen?? :???:


P.S. zie sig.

mayly
5 augustus 2004, 18:22
ja ik weet dat je er een te koop had staan, maar voor mij was het echt voordeliger hoor... kstuur je een pm

pint
5 augustus 2004, 18:27
feli met je engl goede keuze :cool: