PDA

View Full Version : Hoofdkantoor Marshall Amps



daron_kurt
4 augustus 2004, 19:53
weet iemand waar ik het adres van het hoofdkantoor van marshall kan vinden? Ik bedoel degene in Amerika, maar als niemand die weet of kan vinden is bijv. Groot-Britannie of desnoods Nederland ook goed. Tnx


p.s. ik bedoel geen e-mailadres, maar een 'gewoon' adres. Ik kan het zelf helemaal nergens vinden, misschien 1 van jullie :???:
Als jullie ook niets kunnen vinden, misschien dan toch een e-mailadres?

Alain
4 augustus 2004, 19:59
Marshall Amplification
Denbigh Road
Bletchley
Milton Keynes, MK1 1DQ


Marshall is Brits he, de hoofdzetel zit dan ook in Groot Brittanië en niet in Amerika

daron_kurt
4 augustus 2004, 20:20
I thank you.... :)

skabouter
4 augustus 2004, 21:02
en wat volgt nu ? een grootschalige overval ? :cool:

daron_kurt
4 augustus 2004, 21:10
nou, ik wilde het geheim houden....maar je hebt inderdaad gelijk skabouter :wink: :razz:

p.s. als je het niet doorvertelt wil ik wel iets voor je meenemen, voorkeur voor iets?

ieme
4 augustus 2004, 21:20
nee meneer gaat op vakantie naar amerika... en wil daar wat foto's voor ons maken! wat een schat die kurt

BartL
4 augustus 2004, 21:41
Waarom wil je dat weten? Ga je een klacht schrijven? Ik doe mee! :evil: :P

pint
4 augustus 2004, 23:33
Waarom wil je dat weten? Ga je een klacht schrijven? Ik doe mee!




:-D :D :-D :lol:
+1

BartL
4 augustus 2004, 23:56
Jah, gvd...die gasten in amersfoort hebben mijn amp al sinds 20 juni :-( Ik zit nu wat aan te kloten met een Peavey studio 60. Wat een trieste baggerdoos.

skabouter
5 augustus 2004, 00:20
p.s. als je het niet doorvertelt wil ik wel iets voor je meenemen, voorkeur voor iets?

plexi en AX-cabje graag kurt :D

BartL
5 augustus 2004, 00:26
+1 8-)


Edit: ...doe maar +2, als je er toch bent :-D

Quink
5 augustus 2004, 11:03
Jah, gvd...die gasten in amersfoort hebben mijn amp al sinds 20 juni :-(

Wow, da's vrij lang. Is er iets serieus mis mee of kunnen ze het gewoon niet vinden?

BartL
5 augustus 2004, 11:13
Ik weet helemaal niks. De gitaarwinkel ook niet. En ze hadden in Amersfoort vorige week vakantie (bij Marshall althans) en misschien deze week ook nog :-(
Dat is dus klote, want ik wil misschien nieuwe pu's in mijn LAG zetten. Maarja, ik wil hem eerst over mijn eigen amp horen.

Quink
5 augustus 2004, 11:53
Ik weet helemaal niks. De gitaarwinkel ook niet. En ze hadden in Amersfoort vorige week vakantie (bij Marshall althans) en misschien deze week ook nog :-(
Dat is dus klote, want ik wil misschien nieuwe pu's in mijn LAG zetten. Maarja, ik wil hem eerst over mijn eigen amp horen.

Ja dat zuigt vrij hard ja. Wat was er oorspronkelijk mis met de amp? Ik neem aan dat hij bij de importeur staat? En daar is niemand aanwezig die iets weet van de stand van zaken van je amp?

BartL
5 augustus 2004, 12:05
...toch maar eens een mailtje gestuurd naar Voerman, ben benieuwd of ze daar iets meer weten.

Edit: Het probleem was dat hij soms wegviel. De buizen waren niet het probleem.

Alain
5 augustus 2004, 19:32
normaal gezien gaat dat naar een aangesteld technieker, en niet naar de hoofdzetel.

daron_kurt
8 augustus 2004, 21:37
ik zal eens kijken wat ik voor jullie allemaal kan regelen, maar denk eraan kindertjes, ik kan niets beloven :wink:

PeteRS
9 augustus 2004, 12:48
Waar heb je dat adres nou voor nodig, ga je ze soms vragen waarom je je Philips speakers hebt opgeblazen? :-D

daron_kurt
10 augustus 2004, 10:27
Waar heb je dat adres nou voor nodig, ga je ze soms vragen waarom je je Philips speakers hebt opgeblazen? :-D

Pppsssttttt...goed lezen en niet doorvertellen PeteRS, ik ga een overval plegen.... :wink:

PeteRS
10 augustus 2004, 12:23
Goed dan weten we dat. :???: :-? Slotje?

Quink
10 augustus 2004, 12:29
Pppsssttttt...goed lezen en niet doorvertellen PeteRS, ik ga een overval plegen.... :wink:

Kijk, in dat geval, als je er toch bent neem dan voor mij dan maar zo'n nieuwe Marshall 18 Watter mee. :-D

daron_kurt
11 augustus 2004, 18:07
Goed dan weten we dat. :???: :-? Slotje?

hahaha :lol:

BartL
13 augustus 2004, 23:27
Ikke vandaag langs bij Arons BV...
Nogsteeds niks gehoord van m'n Marshall.
Het is nu 2 maandan geleden dat ik hem gebracht heb...yeah :evil: