PDA

View Full Version : Nieuwe amp



sandman4justice
3 augustus 2004, 17:51
Mijn nieuwe versterker is besteld :-D :-D :-D
hopelijk kan ik hem zaterdag al gaan ophalen, het gaat hier om een peavey xxl 212 combo.
Wel een opvallend bemerkingske: bij piens in deinze zou ik 1055 euro betalen, heb hem maar bij leo caerts in leuven besteld, de prijs daar is 840 euro-->niet moeilijk dat piens zo chiek is :???: :x

Kan amper wachten tot het zaterdag is :wink: :P :)

Swan
3 augustus 2004, 18:09
zoveel geld voor n transistor combo? :???: bedoel je niet XXX ?

iig gefeliciteerd

R. Flagg
3 augustus 2004, 18:39
Mooi dat is inderdaad een hoop geld, maar je hebt wel een van de laagste prijzen te pakken zie hem meestal namelijk een stuk duurder. Maar gefeliciteerd in ieder geval. Volgens mij is zo een powerswitching optie reuze handig.

BTW enjoy the wait :lol:

AART
3 augustus 2004, 19:42
is de "super"line6 amp toch eindelijk aan de kant geschoven :)

ga zo door jongen, peavey maakt zeer leuke amps :)





















nu de squier nog :-D

sandman4justice
18 augustus 2004, 11:27
Ik denk dat je iemand anders bedoelt, ik heb nooit op squier gespeelt en ik ben zeker nooit voorstander geweest van line6. Altijd op peavey+ibanez gespeelt.

is de "super"line6 amp toch eindelijk aan de kant geschoven :)
ga zo door jongen, peavey maakt zeer leuke amps :)
nu de squier nog :-D




Gisteren belde Leo Caerts, men amp is aangekomen, dit weekend ga ik hem halen(can't wait :( :cry: ), waarschijnlijk kom ik ook thuis met een santana se, vorig weekend op gespeeld en ben er echt zot van.

Baco
18 augustus 2004, 11:35
Mijn nieuwe versterker is besteld :-D :-D :-D
hopelijk kan ik hem zaterdag al gaan ophalen, het gaat hier om een peavey xxl 212 combo.
Wel een opvallend bemerkingske: bij piens in deinze zou ik 1055 euro betalen, heb hem maar bij leo caerts in leuven besteld, de prijs daar is 840 euro-->niet moeilijk dat piens zo chiek is :???: :x

Kan amper wachten tot het zaterdag is :wink: :P :)

Tja, voor een dikke 200 euro kan je wel effe nr Leuven rijden, inderdaad. Trouwens, wanneer zou je er om rijden? Ik heb nl iets liggen dat ooit eens in Leuven zou moeten geraken (een MIDI pedaal). Zou je dat erg vinden om dat effe mee te nemen?
Anyway, alvast veel plezier gewenst met je nieuwe amp :-D

Josdevos
18 augustus 2004, 12:23
Dat zou schitterend zijn Baco! :-D
Maldegem is me net té ver voor enkel die pedaal op te halen zonder te combineren met iets anders, zou handig zijn. Laat maar weten hé!

Baco
18 augustus 2004, 12:25
Dat zou schitterend zijn Baco! :-D


sandman4justice ik kom dan wel naar Caerts...

De cirkel is rond :lol:

'k Wacht nu nog enkel op een berichtje van SM4J.

Josdevos
18 augustus 2004, 12:26
Yeeha! :cool:

sandman4justice
18 augustus 2004, 13:59
I'm sorry, maar ik ben maar een student die dus niet zelf met de auto rijd(naar daar met de trein dus en met de auto terug) en ik beschik dus ook niet over de middelen om je midipedaal te komen halen in het 'passeren'. Anders graag, maarja...

Josdevos
18 augustus 2004, 14:25
Baco zal hem wel brengen neen? Hij woont vlak bij je. Baco? :lol: ???

Dat ding is echt niet groot of zwaar ik kom gewoon tegen het afgesproken uur naar de winkel of ik wil je ook wel gaan afzetten aan de winkel, tis van het station toch een dik halfuurtje stappen.

Jeee
18 augustus 2004, 14:31
Een dik half uur voor goed anderhalve kilometer?

Met hoeveel promille?

:razz:

Josdevos
18 augustus 2004, 14:33
Een klein halfuur dan... :roll:

Baco
18 augustus 2004, 14:54
PM is on it's way... :wink:

sandman4justice
21 augustus 2004, 23:42
Ok, eventjes koude douche toen ik nieuwe versterker kwam afhalen bij leo caerts: Peavey-leverancier had in plaats van combo, 2x12 cabinet opgestuurd naar winkel, geen versterker dus. Pluspunt: enkele gitaren getest, gitaar gevonden die ik goed bevond en willen kopen. Uit schuldgevoel hebben ze mij gitaar verkocht met onmenselijk stevige korting en brengen ze mijn versterker aan huis zonder enige kost voor mij. tof, niet? nieuwe gitaar: Ibanez RG 1550 voor 650 euro, volledig nieuw.
:-D :-D :-D :-D :-D

AART
22 augustus 2004, 00:09
gefeliciteerd... ibanez roels :)

Josdevos
22 augustus 2004, 07:13
Nice! Proficiat. Nogmaals bedankt om voor "carrier" te spelen hé!
Is't een zwarte met maple toets je RG1550?

Baco
22 augustus 2004, 08:18
Inderdaad een erg mooie prijs voor je nieuwe amp, excuseer, gitaar. Al bij al een leuke verrassing dus. Wel tof van hen hoe ze dit behandeld hebben, maar wel vreemd dat ze pas gisteren gezien hebben dat ze een verkeerde levering gekregen hebben.
Soit, idem ditto, nogmaals bedankt voor de package delivery :wink:
Ondertussen alvast veel plezier met je nieuwe gitaar :D

Josdevos
22 augustus 2004, 11:00
Prijs is inderdaad heel scherp:
http://www.netzmarkt.de/thomann/artikel-160064.html

sandman4justice
22 augustus 2004, 11:08
Ja, maar this is the story. Ik had maximum 670 euro te spenderen en zag de rg in de rekken hangen, gewoon even kijken en 'wow', 'deze gitaar kost maar 652 euro :) '. Gitaar getest en uiterst goed bevonden, ermee naar de kassa gegaan. 'deze wordt het'....... 'maar ik krijg er toch wel een gratis kabeltje bij zeker??'. Die vent achter de kassa, 'eigenlijk bennek al te goed voor jou, want ik zie hier dat de prijs die eraan hangt niet juist is'. Maar de baas uit schuldgevoel hem zeggen dat hij er een kabel moet bijsteken en ik kreeg er een koffer bij, want ik kwam 'helemaal uit maldegem(bij brugge) voor mijn versterker die niet aanwezig was'. gevolg: ze hebben waarschijnlijk geen winst gemaakt aan mij. :-D :-D :-D :-D

@josdevos. jep die met maple toets

sandman4justice
28 augustus 2004, 16:35
woehoe, maandagmiddag komt Taxipost met men nieuwe amp, dat wordt leuk :-D :-D :-D :wink:

sandman4justice
30 augustus 2004, 19:38
Heb em :) :) :-D :D :) :-D :D zal dan eens foto's posten van mijn nieuwe gitaar en mijn nieuwe versterker. nu verder gaan spelen :cool:

Stitch
30 augustus 2004, 23:06
fijne gitaar :)


maareh wat kost die ibanez normaal? Een doorsnee winkel heeft al een snel een marge van 40%

sandman4justice
31 augustus 2004, 21:03
Heb bij piens eens naar de prijzen gekeken(doorstreepte prijs, maar de prijs van men amp, moestek die daar gekocht hebben, was toch die doorstreepte prijs), en daar zou die gitaar 815 euro kosten.

AART
31 augustus 2004, 22:10
de adviesprijs is 799 dus piens is afzetter....

sandman4justice
1 september 2004, 14:03
jah, als je dat nu nog maar door hebt :razz:

Alain
1 september 2004, 14:31
de adviesprijs is 799 dus piens is afzetter....
Tell us something we don't know


B.T.W. proficiat met de gitaar! heb er ook nog zo een. Alhoewel die van mij al 15 jaar is...

Baker
1 september 2004, 15:41
fijne gitaar :)


maareh wat kost die ibanez normaal? Een doorsnee winkel heeft al een snel een marge van 40%

zoveel?? :o

is dat echt zo?
wie werk er in een winkel en kan dat be-amen?

Jollert
1 september 2004, 16:03
Is ook wel logisch als je kijkt wat voor kosten zon zaak heeft en erg veel gitaren verkopen ze ook niet op een dag