PDA

View Full Version : Guaranteed A Lifetime* zoek extra gitarist



galguitarist
3 augustus 2004, 17:29
De ambitieuze band "Guaranteed A Lifetime*" uit Oldenzaal zoekt ter aanvulling van de bezetting een strakke gitarist. De huidige zanger speelt dit moment ook gitaar maar wil zich in de toekomst volledig op de zang richten.
De stijl van de band is te omschrijven als een mix van emo, hardcore metal en powerpop, maar deze omschrijving dekt uiteraard niet de lading.
Ongeveer 18-22 jaar oud. Het liefst enige band en podiumervaring. Veel motivatie en enthousiasme. In bezit van eigen apparatuur (backline) en veel vrije tijd. Er word op dit moment in ieder geval op zondagmiddag gerepeteerd (hoewel alternatieven te bespreken zijn) in de eigen oefenruimte in Oldenzaal. Daarnaast komen dan in de toekomst de optredens en eventuele extra repetitiedagen.

www.guaranteedalifetime.com voor een uitgebreide biografie en een recente demo.

doncker
11 augustus 2004, 19:10
Spijtig dat het zo ver weg is. Anders wou ik direct komen meespelen. Als je ooit is een Belgische band zoekt laat maar weten , kunnen we is samen spelen

ben79
11 augustus 2004, 21:47
Spijtig dat het zo ver weg is. Anders wou ik direct komen meespelen. Als je ooit is een Belgische band zoekt laat maar weten , kunnen we is samen spelen

ik heb hetzelfde probleem, spijtig dat het zover weg is, hey doncker meerhout is vlakbij ;-) (Beerse bij Turnhout en vosselaar--biebob)

doncker
11 augustus 2004, 21:49
Klein half uurtje rijden Ben :wink:

ben79
11 augustus 2004, 21:52
yep dus als jouw band nog een gitarist zoek , let me know.
Heb trouwens bijna net dezelfde set-up als jij..

doncker
11 augustus 2004, 21:59
We zoeken geen gitarist nimmer , maar wat houd ons tegen voor eens wat voor het plezier te spelen , haben zich msn ?

ben79
11 augustus 2004, 22:03
pb

galguitarist
11 augustus 2004, 23:04
Eindelijk wat respons en dan is het te ver weg! Heel jammer.

Heeft die Belgische band een website? Ben wel benieuwt! Je weet maar nooit of er iets te regelen valt...