PDA

View Full Version : les in wijk bij duurstede of omgeving



SAnTANnetje
2 augustus 2004, 22:08
Iemand een idee voor gitaarlessen in Wijk bij Duurstede of omgeving (fietsafstand) en dan NIET de muziekschool in t dorp? (niet dat ik iets tegen die school heb, maar alles in t dorp met muziek schijnt beinvloed te zijn door de muziekschool, dat irriteert me n beetje) T gaat om ongeveer eens per twee weken gewoon wat uitleg, voor de rest modder ik graag zelf aan :lol: Ik bedoel, goed zal ik het toch nooit leren, maar graag wel t niveau halen dat het niet klinkt alsof ik mn gitaar vermoord... :-(

lucifer
3 augustus 2004, 18:19
Zoek eens in de goudengids... Grote kans dat je daar iemand vind.

Javaca
30 augustus 2004, 21:59
Ok, beter laat dan nooit.

Ik weet dat je een hekel hebt aan Van Ginkel.

Ik Cothen zit ook een muziekschool, hier geven ze zowel klassiek als populair les. Gewoon even in het telefoonboek kijken, de lessen worden gegeven in het dorpshuis.

SAnTANnetje
31 augustus 2004, 11:06
Toch eens bellen! Van Ginkel vind ik trouwens ook errrug duur! Oke les is altijd duur, en de gitaarleraar akoustisch in Wijk schijnt een ontzettend naar manneke te zijn!

maisy
31 augustus 2004, 12:31
je kan ook de berichtenborden in supermarkt oid in de gaten houden, daar zijn ook vaak berichtjes van mensen die les willen geven. Alleen weet je het niveau dan niet.

SAnTANnetje
31 augustus 2004, 14:42
je kan ook de berichtenborden in supermarkt oid in de gaten houden, daar zijn ook vaak berichtjes van mensen die les willen geven. Alleen weet je het niveau dan niet.

Haha hoe dan ook, het niveau is hoger dan dat van mij dus dat kan alleen maar meevallen!!! :-D

alhambra
31 augustus 2004, 23:08
je kan ook de berichtenborden in supermarkt oid in de gaten houden, daar zijn ook vaak berichtjes van mensen die les willen geven. Alleen weet je het niveau dan niet.

Ik weet niet waar jij je boodschappen doet maar volgens mij is het berichten bord in de muziekhandel beter.

maisy
1 september 2004, 14:32
Als je in les in de buurt wil en je hebt geen muziekhandel in de buurt, is de buurtsuper toch een voor de hand liggende optie... Zo ben ik ook aan gitaarles gekomen. Gewoon het nummer op het kaartje bellen en aanhoren en je bedoeling duidelijk maken. Het blijft een gokje of het wel iets is, maar je betaalt contant per les en als het je (na een tijdje) niet bevalt kun je gewoon stoppen.

Ik heb ook ingeschreven gestaan bij het centrum voor kunstzinnige vorming in Wageningen maar daar was de wachttijd meer dan een jaar en kreeg je met 3 personen les. Daar had ik niet zo'n zin in.

SAnTANnetje
5 september 2004, 11:36
Ik weet niet waar jij je boodschappen doet maar volgens mij is het berichten bord in de muziekhandel beter.


Alleen zo balen dat de muziekwinkel bij de muziekschool hoort, en dat ik dus niet van plan ben om daarbij les te nemen ---> Ontzettend duur en waarschijnlijk ook vrij streng, liever een gitarist die een zakcentje bij wil verdienen!