PDA

View Full Version : DACU - Aerodynamic (Nu met de goede links!)



DACU
1 augustus 2004, 17:52
(na 6 pogingen eindelijk on-line !! zielig ik weet het
:roll: :-D )
Alle commentaar welkom !

Aerodynamic (http://users.pandora.be/wimthiels/Aerodynamic%2520-%2520Make%2520the%2520tears%2520fluent%5b1%5d.mp3)
Death of a lily girl (http://users.pandora.be/wimthiels/Death%20of%20a%20Lily%20girl%20ongemixte%20versie% 20Wim.mp3)

Groeten
DACU

lupoloco
1 augustus 2004, 17:55
je kan misschien beter je paswoord wegdoen? :o

Maiden Michiel
1 augustus 2004, 19:11
Laatst aangepast door DACU op 01 Aug 2004 16:14, in toaal 4 keer bewerkt

Even?

DACU
3 augustus 2004, 20:02
Komaan people,

ik moet die nummers nu gaan afwerken, maar vooraf wil ik weten of ik mijn tijd er niet mee verkwist, en goeie tips kan ik ook wel gebruiken

Dus moet ik deze nummers een spreekwoordelijk nekschot geven of mogen ze in vrede verderleven

ps : deze nummers zijn nog niet gemixed of gemastered dus je moet de volumeknop een goeie zwenk naar rechts geven.

je kan vanaf.........NU commentaar geven

GO!

Wormaap
4 augustus 2004, 00:36
Als je stijl 'vaagheid' is, zou ik't afmaken, maar ik vind't vooral heel wazig o_O (zit nu halverwege 't nummer, de drum komt er net in)

m^rton
4 augustus 2004, 15:45
'Apart'

Mithrandir
4 augustus 2004, 15:54
Ik vind het erg gaaf dit, is dit een band of gebruik je samples?

Ik vind je gitaargeluid in "Death of a lily girl" erg mooi en de sfeer is geweldig. Vind het wel wat van Porcupine Tree of Radiohead hebben, maar dan met een vrouwenstem.

Ik kan je niet echt tips geven ofzo, maar ik vind niet dat je de nummers een nekschot moet geven.

DACU
4 augustus 2004, 19:56
[quote="Mithrandir"]Ik vind het erg gaaf dit, is dit een band of gebruik je samples?

bedankt voor de reactie
:D
ik gebruik enkel samples, en vermits ik zelf gitaar speel ook vaak gitaar bewerkt met heel wat effecten (daarom vond ik wel dat het op gitaarnet mocht staan..).

Het geheel klinkt inderdaad nog vaag en ongedefinieerd, maar dat komt omdat ik het nog niet gemixed is of zo, hopelijk krijg ik dat verholpen (hoewel ik van mixen nog niet veel kaas heb gegeten..)

In ieder geval bedankt voor de reacties

Bosch
16 augustus 2004, 19:14
Ik vind het eigenlijk best gaaf. Lekker ff totaal wat anders en jullie brengen toch een soort 'sfeer' over. Ik heb nu alleen Aero geladen, maar ga die andere ook even checken. Opnamekwaliteit is wel wat mager, maar het komt allemaal wel over.

Rgrdz,

~Bosch~

Tymon
16 augustus 2004, 19:40
Ik vind het lekker klinken en denk dat de nummers met de juiste productie/mix potentie hebben. De zang in het begin van Aero vind ik erg aangenaam klinken, heeft die zangeres ook email? Ik zoek namelijk nog een zangeres :p

MikeDirnt
18 augustus 2004, 21:13
wel gaaf...

ALLEEN WTF is dit ?
(van je server)

http://users.pandora.be/wimthiels/Death%20of%20a%20lily%20girl%20deep%20house%20remi x.mp3

:o

MikeDirnt
18 augustus 2004, 21:15
welke drumsamples heb je hiervoor gebruikt ?

DACU
20 augustus 2004, 18:39
wel gaaf...

ALLEEN WTF is dit ?
(van je server)

http://users.pandora.be/wimthiels/Death%20of%20a%20lily%20girl%20deep%20house%20remi x.mp3

:o

...Wel dat is de deep house remix van het tweede nummer..
.. wel beetje een andere invalshoek genomen...

verder
* de drumsamples zijn zelf opgenomen samples van een Pearldrumkit...
* de opnamekwaliteit is slecht, ik weet het (nog niet gemixed)

bedankt voor de reacties!

grz

el loco
20 augustus 2004, 20:45
Niet wegmikken iig! Ik zou het niet kopen maar veel andere mensen wel (mits goed opgenomen) denk ik...

Enkele mix tips:
- op 3/4 van het nummer zit valse achtergrondzang (met een hoop reverb): deleten!
- de drums moeten harder
- de synths moeten absoluut zachter
- doe een klein beetje reverb op de zang om het iets aan te dikken (weinig)
- zet aan het eind wat drumfills d`r tussen, anders wordt het te saai

ben benieuwd naar de gemixte versie!

(btw ik had op die bovenste link geklikt)

Axl Rose
20 augustus 2004, 21:23
wow, ik vind vooral Death Of A Lily Girl erg stoer en sfeervol klinken!! Vet gitaarwerk!! Van mixen heb ik geen verstand dus daar kan ik niet mee helpen. Maar klinkt erg vet!!

Sicky61
20 augustus 2004, 21:34
sorry maar ik kom er zelfs na 3 blowtjes nog niet doorheen.
Komt door de stem die nogal schel is.
Grappige gitaarsounds in de verte.....ergens.