PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van deze gitaar:



Flatcat
1 augustus 2004, 13:31
http://www.guitarclassifieds.com/classifieds/class_pics/64257.jpg

Niet dat die mening er zo toe doet, maar wel een vraagje: Ontstemt die tremolo vlugger dan de gewoonlijke brug?

Ik vind dat ijzeren geval namelijk wel mooi staan op een sg, dan doe ik de tremolo arm er gewoon af?

Let me know!

Swan
1 augustus 2004, 13:33
:roll:

zium
1 augustus 2004, 13:34
ik vind em kick
ik heb ooit een gele tokai SG gezien op ebay dat ding was echt cool. tis dattie op ebay stond en dat ik geen geld had anders had ik em misschien in huis gehaald heh

Hendrix
1 augustus 2004, 13:49
Hij is wel mooi.

bert k
1 augustus 2004, 15:43
Nou, dat geel vind ik dus nix, maar daar gaat het niet om. :-D Ik heb een SG gehad met dezelfde trem, en hij is niet bijzonder. Geen duikvluchten, alleen voorzichtig een beetje jengelen. En hij is niet helemaal stemvast. Wat je zeker moet doen is een topkam van grafiet erop zetten, dat scheelt in zuiverheid. Maar stel je er niet teveel van voor.
Voor de rest trouwens wel een meesterlijke gitaar! :)

ieme
1 augustus 2004, 16:19
Leuk ding, ik wil nog eens een cherry sg met zo'n trem

Flatcat
1 augustus 2004, 17:01
ja die cherry of gele, ik weet het niet

fuck it, ik koop gewoon een amp en een cheap reservegitaar :p

Sir Peckerkäse
1 augustus 2004, 19:58
als die vibrato alleen maar een stukje gebogen staal is word hij dan niet metaalmoe bij veel gebruik?

Javaca
1 augustus 2004, 23:15
Nee alleen aardappelmoe.
De beweging is erg nihil.
Het zal ongeveer meeslijten met je frets en brugzadels.

Bobbel
2 augustus 2004, 02:09
Ik vind hem niet mooi... die slagplaat dat moet zo'n grote zijn en die tremolo... ja dat is ook niks en die kleur al helemaal niet... nee sorry... ik vind de SG een geweldige gitaar (ik ga vrijdag de mijne ophalen) maar niet in deze uitvoering :-(

ibbie
2 augustus 2004, 11:48
hijs wel gaaf die gele kleur heb wel wat

Blijepanda
2 augustus 2004, 12:31
De SG is een geweldige gitaar (ik heb hem zelf in het zwart), maar in deze gele uitvoering is ie erg lelijk.

Neals
2 augustus 2004, 23:41
Ik vind deze SG juist wat hebben, maar in het zwart issie zeker mooier!

BartL
2 augustus 2004, 23:44
Ik vind deze supervet, behalve de tremolo. De slagplaat moet wel zo 8-) :razz: