PDA

View Full Version : Gitaarhoes voor koffer



Jollert
1 augustus 2004, 10:45
Hey ik heb nu al een tijdje een koffer voor mn gitaar, maar aangezien ik op de fiets naar les moet. Vroeg ik me af of je op enige manier ook je koffer op je rug kan krijgen door een hoes oid. Want als ik nu bij de les aankom is mn hand al helemaal verkrampt :cry:

In ieder geval moet de gitaar wel in de koffer blijven want das toch wat steviger

BLOK182
1 augustus 2004, 12:40
IK heb een lichte (en eigenlijk ook een beetje gammele) koffer bij mijn strat gekregen, daar zit een draagband aan, hang je hem schuin achter je rug (zwaard-style). Wat je ook kan doen, als je geen rechthoekige maar meer ronde koffer hebt, dat je een damesfiets pakt en de koffer dus tussen je benen zet. BIj sommige koffers werkt dat goed.

Harry
1 augustus 2004, 12:58
koop een goede gigbag die je als een rugzak kan dragen....

Wormaap
2 augustus 2004, 12:56
Ik weet niet hoe hard en ruw jij naar je les fietst, maar voor naar de les vind ik 'n gewone gitaartas toch wel stevig genoeg... Tenzij je natuurlijk door sloppenwijken moet fietsen waar op elke straathoek 'n harige 40 jaar oude travestiet je bespringt.

Punkrockerke
2 augustus 2004, 13:25
Plaats gewoon de koffer 'haaks' op je bagagedrager, dan hoef je enkel maar het handvat vast te houden zodat hij er niet af dondert...

Bluesbreaker
2 augustus 2004, 16:45
Plaats gewoon de koffer 'haaks' op je bagagedrager, dan hoef je enkel maar het handvat vast te houden zodat hij er niet af dondert...

moet je wel zorgen dat je een route kiest met weinig tegenliggers, ik speel trouwens altijd gewoon op een gitaar van mijn leraar

Jollert
2 augustus 2004, 17:39
Plaats gewoon de koffer 'haaks' op je bagagedrager, dan hoef je enkel maar het handvat vast te houden zodat hij er niet af dondert...

Ja dat doe ik al maar mn ene hand is dan al verkrampt. maar er zijn dus geen hoezen ofzo die je er over kan trekken of een draagband die je er aan vast kan maken.

Bedankt voor de tips iedereen

thijsov
2 augustus 2004, 17:47
gewoon een stevige tas nemen als het neit te ver is. heb ik ook, wertk perfect