PDA

View Full Version : Oproep voor lyrics schrijvers!



Jax
31 juli 2004, 14:03
Hee,

Misschien weten jullie nog wel dat ik een idee had voor een liedje. Nou die is nu af, tenminste te backingtrack en de zangmelodie. Ik moet dus nu nog de zang door iemand laten inzingen, maar voordat dat kan gebeuren moeten eerst de lyrics worden geschrevn. Al snel kwam ik erachter dat ik barweinig talent hiervoor heb, dus daarom deze oproep. Wie zou voor mij lyrics willen schrijven voor mijn liedje? Graag alleen serieus gemotiveerde mensen. Indien jou dit aanspreekt en je het wil doen, laat het dan even weten, dan stuur ik je de voltooide backingtrack op met de zangmelodie gespeeld op de keyboard , zodat je weet waarop de lyrics afgestemd zullen worden.

Br@mbo
31 juli 2004, 15:42
deze krijgt een schopje richting 'Gezocht'

zet er misschien ook ff bij welke stijl het is, of zet je backing online

Jax
31 juli 2004, 16:55
Het is denk ik te omschrijven als pop-rock, met een beetje een ballad gevoel

Aat
3 augustus 2004, 00:36
He Jax,
Ik wil wel een poging ondernemen hoor. Ik schrijf zelf best veel, zowel teksten voor liedjes als gedichten. Meestal die ik dat samen met vrienden die, net als jij, dan wel weer hele goede melodielijnen kunnen maken, maar dan de tekst aan mij overlaten. Ben zelf een ballad/blues man, en ik heb je eerdere opname ook geluisterd en vond het heel fraai klinken. lAat maar weten of je interesse hebt en doe dan even een prive mailtje of zo...ik hoor het wel

Jax
3 augustus 2004, 11:14
Aat,

Klinkt goed, ik heb je een prive berichtje gestuurd.