PDA

View Full Version : gramma



hansies
30 juli 2004, 17:51
wie kent deze, voor onder de amp te plaatsen van de firma Auralex, is een soort platform genaamd Gramma, met wat schuim onder, wel effectief tegen trillingen veroorzaakt door de luidsprekerboxen.................enige reacties welkom

The Mule
30 juli 2004, 18:21
Klinkt mij in de oren als iets wat je makkelijk en een stuk goedkoper zelf in elkaar kan knutselen.
Heb je misschien foto's, link o.i.d. ??

hansies
30 juli 2004, 19:45
ja, is veel goedkoper als je het zelf maakt, heel simpel met wat mdf , schuimstof en een soort viltstof die je in veel electronicazaken kunt kopen.
hier is de url van de firma Auralex
http://www.auralex.com/sound_isolation_gramma/sound_isolation_gramma.asp

:wink:

The Mule
30 juli 2004, 19:53
Zou op zich kunnen werken als isolatie (tegen doortrillen), maar de bewering dat het de toon/klank etc. verbetert kan ik niet helemaal plaatsen als je je bedenkt dat zo'n beetje alle fabrikanten in hun manuals aanraden om je versterker nooit op iets verends te zetten, juist vanwege de klank... :???:

hansies
30 juli 2004, 20:06
Zou op zich kunnen werken als isolatie (tegen doortrillen), maar de bewering dat het de toon/klank etc. verbetert kan ik niet helemaal plaatsen als je je bedenkt dat zo'n beetje alle fabrikanten in hun manuals aanraden om je versterker nooit op iets verends te zetten, juist vanwege de klank... :???:

Nochtans bij mij is ook het geluid er veel op verbeterd, vroeger trilde er al eens iets mee in mijn kamer, nu niets meer, dit was ook de bedoeling van mijn aankoop van dit spul, ben er zeer tevreden over, is alleen wat te duur voor het gebodene.
:wink: