PDA

View Full Version : Stone sour



Ronald
30 juli 2004, 15:41
hey ik kwam laatst een nummer van deze band tegen. het nummer het inhale en ik vond het eigenlijk wel heel goed klinken.

kennen jullie deze band en wa vinden jullie ervan? en onder welke metal stijl valt het eigenlijk?

Luc-O
30 juli 2004, 15:54
Ik vind Stone Sour ook te gek, is een bijbaantje van de zanger van Slipknot, wel iets minder hard. Waanzinnige gitarist ook. Het is gewoon brute beukmetal volgens mij :D

Ronald
30 juli 2004, 16:09
is dat echt de zanger van slipknot :o hahaha ik wist helemaal nie da echt zo was , ik vond alleen dat die stem er wel heel erg veel op leek. lol en tis nog waar ook :razz:


nou ik moet zeggen dat ie bij stone sour toch wel 1000x beter werk aflevert dan bij slipknot. maar ja ik hou ook gewoon nie van slipknot

LordSpeedyShit
5 augustus 2004, 15:55
tis idd een bijba(a)ndje van de zanger en gitarist van slipknot. Het klinkt iig voor mij wel veel beter.

slayurrr
5 augustus 2004, 16:40
Stone Sour is wel leuk, maar Slipknot heeft meer succes imo (niet dat ik Slipknot leuker vind... Ik vind beide bands niet super, maar als ik moest kiezen, dan zou ik eerder voor Stone Sour gaan).

Fuhgawz
5 augustus 2004, 17:50
Volgens mij zat die zanger en die gitarist eerst in Stone Sour, maar hadden weinig succes (goh). Vervolgens zijn ze overgelopen naar Slipknot die toen net een beetje succes begonnen te krijgen en toen Slipknot eenmaal "beroemd" was hebben ze hun oude, en tot dusver dus kansloze, bandje Stone Sour gepusht bij de platenmaatschappijen.

Ronald
5 augustus 2004, 19:44
hmm ja das wel weer flauw


kzal de rest van het album ook ff downloaden en dan geef ik wel mn verdere mening , want ik ken er tot nu toe maar 2

Fluffy
6 augustus 2004, 02:49
stone sour was de band van corey en james toen ze nog op school zaten

hoe het eenmaal bij slipknot is gekomen weet ik niet maarja

stone sour is weldegelijk een degelijke band, goede cd, en live kunnen ze er ook aardig wat van

BlackSun
10 augustus 2004, 15:50
Slipknot en Stone Sour waren vroeger 2 aparte bands, toen de toenmalige zanger van Slipknot overging naar percussie(en daarna helemaal wegging) hebben ze Corey van Stone Sour als zanger bij slipknot aangertrokken. De gitarist kwam er een jaartje later bij.

Nu zijn ze dus weer ' bij elkaar' als bijbandje van Corey en James(die nu overigens geen gitarist meer van slipknot is).