PDA

View Full Version : effectjes van mij



gitaarwonder
30 juli 2004, 13:43
Deze heb ik nu. Stevig spul en ze bevallen wel.
www.euro-instruments.com voor de foto's.
Ik heb zelf de Carbon X , de Super distortion en de Octaver. Tenslotte ook het volumepedaal. Stevig en niet duur.
Teek a loek.
[/img]

wanna1
30 juli 2004, 13:56
wat voor volume pedaal??

Ik heb nog nooit een goed werkend volume pedaal gehoord, misschien deze.

Robbert
30 juli 2004, 14:03
Dat volume pedaal, staal of plastic?

vinni
30 juli 2004, 14:09
Ik zag net in de kiosk in de Gitaris of Gitaar plus een recentie van de Onerr effecten.

Geloof dat ze in het algemeen goed uit de bus kwamen met een zeer aangenaam prijskaartje.

Suc6 dr mee.

Vinni

Robbert
30 juli 2004, 14:11
Michel had laatst een review geplaatst op dit forum. Pedaal kosste rond de 55-60 Euro meen ik. Dat is inderdaad lekker geprijsd!

Guinness
30 juli 2004, 15:38
Ik geloof dat de BOSS kleurcodes een standaard zijn geworden. Geel voor OD, oranje voor Dist. en blauw voor Chorus enz. :???:

Speeddemon
30 juli 2004, 16:47
Ik geloof dat de BOSS kleurcodes een standaard zijn geworden. Geel voor OD, oranje voor Dist. en blauw voor Chorus enz. :???:
Hmm, dan houdt Ibanez zich daar niet aan.

Flanger=geel
Overdrive=groen
Metaldistortion=blauw metallic
Chorus=paars/lila (metallic)
Distortion=fluoriserend geel/groen
etc.

Nocki
30 juli 2004, 17:26
ik heb een aantal ads voor pedalen gevraagd geplaatst en al 2 reactie van winkels. een dag later las ik dan op hety forum dat iemand deze pedalen had en nu aanprijst... dit is gewoon reclame...

Nocki

Mitch
30 juli 2004, 18:03
De Carbon X kan ik alleen maar positief over zijn, rest ken ik niet. Volumepedaal was wel OK, maar materiaal weet ik niet meer.
De verrassende beschrijvingen van de pedalen op de site had ik al wat opmerkingen over geplaatst in mijn topic :D

Maarreh.... had gitaarwonder daar inderdaad ook niet gereageerd ? En iets met de import te maken ?

Anyway, laten we hier ook weer niet té moeilijk over gaan doen. Om van relatief nieuwe pedalen iets te horen is voor zowel verkoper als de kopers (wij dus) interessant. Maar het moet wel ergens over gaan. Als de enige posts van de gebruiker over eigen handel gaat wordt 't te gek.
Keith van Big Tone post hier ook wel eens wat over zijn spullen, maar post daarbuiten ook zeer regelmatig en is niet te beroerd technische vragen te beantwoorden die niet over zijn eigen handel gaan.

gitaarwonder
4 augustus 2004, 18:39
Dat volume pedaal, staal of plastic?

Yo,

De pedalen zijn van metaal. De behuizing is metaal. Bovenop de pedalen zit uiteraard rubber om niet te schuiven.
er zijn twee soorten volumepedalen : de mono GV-1 en dan ook de MV500 stereo volumepedaal.
8)

Dirk_Hendrik
4 augustus 2004, 19:55
Gitaarwonder,
Als je nou toch de verkoper van die dingen bent doe ik je een elektroverzoek. Een pedaal maakt of breekt uiteindelijk bij z'n elektronikakwaliteit. Kun je eens een paar foto's van de binnenkant van zo'n ding posten? (en echt niet van zulke kwaliteit dat de reverse engineer jongens er mee aan de slag gaan hoor :wink: )

gitaarwonder
5 augustus 2004, 22:07
Gitaarwonder,
Als je nou toch de verkoper van die dingen bent doe ik je een elektroverzoek. Een pedaal maakt of breekt uiteindelijk bij z'n elektronikakwaliteit. Kun je eens een paar foto's van de binnenkant van zo'n ding posten? (en echt niet van zulke kwaliteit dat de reverse engineer jongens er mee aan de slag gaan hoor :wink: )

Ik zal eens een poging doen jongens. Ik ben geen haas in computers, maar we doen de poging. Wordt vervolgd.
Moi

gitaarwonder
9 augustus 2004, 14:07
Ik zal eens een poging doen jongens. Ik ben geen haas in computers, maar we doen de poging. Wordt vervolgd.
Moi[/quote]

Voila een poging, maar hoe? ik heb de foto's op mijn hd staan, hoe krijg ik die hier op?

gitaarwonder
9 augustus 2004, 14:10
Diegene die de foto's willen zien, geef anders uw mail adres en ik stuur ze op. Dan heb je ze gelijk.

Groeten,

CHris

Robbert
9 augustus 2004, 15:45
Pics van de Octaver:

http://www.scholte.nu/pedals/onerr1.jpg

http://www.scholte.nu/pedals/onerr2.jpg