PDA

View Full Version : Marshall JCM 900



moretel
30 juli 2004, 11:03
In mijn zoektocht naar eenh nieuwe vesterker, ben ik naast nieuwe modellen ook tweedehands aan het zoeken en kwam een Marshall JCM top tegen voor 500,-
Is dat een goede prijs ?

pikasso
30 juli 2004, 11:06
Voor een 900 vind ik het te duur.
Voor een 800 is het een goede prijs

Vind ikd an he, en ik heb er geen verstand van :lol:

Phyrexian
30 juli 2004, 11:20
Goeie prijs, soms zijn ze ietsje goedkoper te krijgen, maar 500 euro is goed voor ééntje in goeie staat.

BLOK182
30 juli 2004, 11:21
Rond de 500 in goede staat is netjes idd, maar om het nou metéén tot koopje van het jaar te bombarderen, neuh, dat ook weer niet, gewoon goeie prijs.

andy
30 juli 2004, 12:23
Volgens mij kan het wel goedkoper. Maar de vraag is wil je wel een JCM 900. Welke is het trouwens??

moretel
30 juli 2004, 13:02
Ben wat aan het orienteren en kwam deze tegen, speel nu op een valvestate, vnl. rock / blues , Hendrix, Jimmy Page etc. dus deze leek me wel iets om op mijn lijstje te zetten.

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=27489

pikasso
30 juli 2004, 16:05
Zeker voor dat genre zou ik geen JCM 900 willen.
Minder Gain is dan toereikend

BLOK182
30 juli 2004, 20:06
Misschien is een DSL wat voor je moretel, schijnt aardig te klinken en is ook vrij betaalbaar, en je ziet ze vaker tweedehands.

andy
30 juli 2004, 20:43
Zeker voor dat genre zou ik geen JCM 900 willen.
Minder Gain is dan toereikend

Ik ben het zowaar met je eens. :razz:
Maar de JCM 900 staat sowieso niet bekend als de beste serie Marshalls.
Alleen de SL-X (?) heeft een beetje goede naam.

Baco
30 juli 2004, 21:35
Zeker voor dat genre zou ik geen JCM 900 willen.
Minder Gain is dan toereikend

Ik ben het zowaar met je eens. :razz:
Maar de JCM 900 staat sowieso niet bekend als de beste serie Marshalls.
Alleen de SL-X (?) heeft een beetje goede naam.