PDA

View Full Version : Peavy EHV Wolfgang special , goede gitaar of niet?



Toffe gozer
29 juli 2004, 21:08
Ik wil eigelijk wel een een peavy EVH Wolfgang special kopen, ze zijn helemaal niet duur zo'n 500 euro. Dan is mijn vraag is dat niet een beetje goedkoop?, krijg je dan wel een beetje kwaliteit? Is er mischien iemand die zo'n gitaar heeft? En mij er iets over kan zeggen?

BLOK182
29 juli 2004, 21:13
Dit is dus de Koreaan, ik had de Amerikaan en was er zeeer over te spreken, maar geen idee hoe de Koreaan is. HOor der wel goeie dingen over, en het is weer eens wat anders dan een Epiphone :wink:

StereoX
29 juli 2004, 21:36
is idd best een relaxe gitaar voor het geld.

bij feedback hing er 1 voor 399 pleuro

Megadeth
29 juli 2004, 23:47
Heb er zelf ook over nagedacht, maar voor t geld kan je betere gitaren kopen. De kwaliteit en sound viel mij persoonlijk licht tegen. Ik heb echter ook veel positieve verhalen over deze Koreaan gehoord, dus probeer hem zelf eens uit!

Bobbel
30 juli 2004, 01:01
wel leuk model... maar ik vind die schroeven onder de zadels zo lelijk... ik heb geen idee waar het voor is... dat zou ik wel eens willen weten... maar ik vind het er niet uitzien...

fred dons
30 juli 2004, 07:37
ik heb er 1 gehad en het is een hele goede gitaar voor het geld,
in vergelijking met de amerikaanse special (die 3 x duurder is) is het zelfs een verschrikkelijke goede gitaar voor zijn geld

ik heb wel gemerkt dat onderling nog wel kunnen verschillen, bij Dirk Witte hingen er 4 waarvan 1 heel erg goed was (beter dan amerikaan die er naast hing) 2 gewoon goed waren en 1 gewoon ok was

Toffe gozer
6 oktober 2004, 21:25
Ik heb hem gekocht de Wolfgang :cool: , heerlijk gitaar , lekkere sound en dan die tremelo :o :o :o , onvoorstelbaar wat kun je daar duikvluchten mee uithalen zeg :o , ik voel dan net de Master himself 8-) , kortom als echte Van Halen fan is deze gitaar echt een aanrader 8-)

SiNiSTRaL
6 oktober 2004, 21:34
die nieuwe koreaanse Neck through V(andenberg)-Types lijken me wel cool...

NeeraDJ
6 oktober 2004, 22:06
die nieuwe koreaanse Neck through V(andenberg)-Types lijken me wel cool...

Die zijn niet eens nieuw, idd vette gitaren voor het geld though, voor 400 nog wat had je er één toch?

Brianmayrulezzz
7 oktober 2004, 10:48
In de gitarist review stond dat ie de lekkerste hals had die ze ooit voor zo'n bedrag hadden bespeeld. Een nadeel was dat als je de tremolo gebruikte, de hoge E nogal es onder het element bleef steken...

NeeraDJ
7 oktober 2004, 13:07
Lekkerste hals? Das heel erg subjectief als je het mij vraagt. Ik bedoel ik vind die nieuwe Fender C-shape halzen echt klote, maar er zijn nog steeds happy customers met een nieuwe fender. Geef mij maar lekker een brede, wijde medium-dunne hals

TMKXL
7 oktober 2004, 14:28
Ik heb ook op een Koreaanse Wolfgang gespeeld, en hij speelde lekker. Comfortabele neck, lekkere (scheur)sound kwam er uit. Goede gitaar voor het geld.

SiNiSTRaL
7 oktober 2004, 16:48
die nieuwe koreaanse Neck through V(andenberg)-Types lijken me wel cool...

Die zijn niet eens nieuw, idd vette gitaren voor het geld though, voor 400 nog wat had je er één toch?
volgens mij zijn die va 400 de oude (bolt on) series....die nieuwe liggen ergens rond de 700 euro volgens mij

vinni
7 oktober 2004, 17:02
Nou....heb een tijdje een EvH USA gehad.
Het beste en strakste geluid ooit.
Alleen ik kon totaal niet wennen aan die hals. Kon er niet op spelen.
Kweet niet....te smal, te iel....wel dik....niet mijn ding.
Heb mn moeten doorverkopen. Echt zonde maar ja.

Groet,
Vinni