PDA

View Full Version : nieuwe power supply + vraagje



birt
28 juli 2004, 22:40
ik heb net een mooie power supply voor mijn pedaaltjes gekocht http://www.bespeco.it/catalogo/catalogo.php?lan=en&id=1050&new=0

zou ik dit ding naar de maan helpen als ik er zowel positive als negative ground effecten aan hang?

(heb een fototje van de binnenkant gemaakt dat ik wel even kan uploaden...)

BLOK182
29 juli 2004, 10:05
Tof dingetje, wat hebbie dervoor betaald als ik vragen mag?

birt
29 juli 2004, 10:23
ongeveer 50 euro

BLOK182
29 juli 2004, 10:30
Ah netjes, das al leuker dan die PedalPower2 van 200 euro :D De lokale gitaartoko heeft ook zoiets voor rond de 40-50 euro, laat ff weten hoe het bevalt kee?

birt
29 juli 2004, 10:35
Ah netjes, das al leuker dan die PedalPower2 van 200 euro :D De lokale gitaartoko heeft ook zoiets voor rond de 40-50 euro, laat ff weten hoe het bevalt kee?

wel ik kan nog niet echt een oordeel vellen omdat ik geen 5 pedaaltjes heb om eraan te hangen (maar dat komt nog wel).
wat ik nu kan zeggen is dat de behuizing van dichtbij er een beetje goedkoop uitziet maar ze is wel heel stevig, heb em even open gedaan, netjes gebouwd. zekeringetje erin. vrij goede antislip voetjes eronder. de behuizing is maar net zo groot als ze moet zijn (geen overbodige plaats boven de transfo). volgens mij doet het wel mooi wat het moet doen :)

Mike McCready
25 december 2004, 16:31
En? Inmiddels al meerdere ervaringen hiermee? Ben wel benieuwd, mooie prijs...
Weet iemand waar ik kabeltjes kan halen die van een 9V output 18V maken?
Heb hier ooit eens zoiets gezien: http://www.cioks.com/products/booster.htm

Mike McCready
25 december 2004, 16:32
En? Inmiddels al meerdere ervaringen hiermee? Ben wel benieuwd, mooie prijs...
Weet iemand waar ik kabeltjes kan halen die van een 9V output 18V maken?
Heb hier ooit eens zoiets gezien: http://www.cioks.com/products/booster.htm

Antal
25 december 2004, 21:53
zou ik dit ding naar de maan helpen als ik er zowel positive als negative ground effecten aan hang?

(heb een fototje van de binnenkant gemaakt dat ik wel even kan uploaden...)

Pos en neg. ground effecten op 1 zo'n ding gaat alleen als het hier om volledig gescheiden kanalen gaat. Hier word niet over gesproken, dus dat zal wel niet kunnen. Waarschijnlijk is het gewoon 1 kanaal, met 5 parallel-doorverbindingen. Zelfde effect als een daisy chain dus.

Speeddemon
26 december 2004, 16:56
hmm, een daisychain in metalenbehuizing voor 50 euro?

dan spaar ik toch liever door voor een PP2 ofzo. :roll:

birt
26 december 2004, 23:58
wow, oud topic omhoog :o

btw dit is echt geen daisy chain hoor als ik em open doe en even binnekijk zie ik naast de trafo:
de diodegelijkrichter, een grote condensator (afvlakking veronderstel ik), 2kleinere condensatortjes, een zekering, een transistor met een behoorlijke heatsink eraan en een diode ernaast en dan nog aan elke aansluiting een aparte diode

Robbert
27 december 2004, 00:13
hmm, een daisychain in metalenbehuizing voor 50 euro?

dan spaar ik toch liever door voor een PP2 ofzo. :roll:

Ik zal binnen kort wel een berichtje plaatsen over die Burkey Flatliner.. :D

Antal
27 december 2004, 13:58
btw dit is echt geen daisy chain hoor als ik em open doe en even binnekijk zie ik naast de trafo:
de diodegelijkrichter, een grote condensator (afvlakking veronderstel ik), 2kleinere condensatortjes, een zekering, een transistor met een behoorlijke heatsink eraan en een diode ernaast en dan nog aan elke aansluiting een aparte diode

OTW een adapter met een daisy chain in 1 kastje :-D

birt
28 december 2004, 00:26
btw dit is echt geen daisy chain hoor als ik em open doe en even binnekijk zie ik naast de trafo:
de diodegelijkrichter, een grote condensator (afvlakking veronderstel ik), 2kleinere condensatortjes, een zekering, een transistor met een behoorlijke heatsink eraan en een diode ernaast en dan nog aan elke aansluiting een aparte diode

OTW een adapter met een daisy chain in 1 kastje :-D
een daisy chain is toch gewoon een kabeltje? geen hoop diodes met een transistor ed erbij?

Antal
28 december 2004, 00:41
OTW een adapter met een daisy chain in 1 kastje :-D
een daisy chain is toch gewoon een kabeltje? geen hoop diodes met een transistor ed erbij?

Klopt, die horen bij het adapterdeel. OTW een adapter met een daisy chain in 1 kastje :razz:

Robbert
28 december 2004, 11:06
Klopt, die horen bij het adapterdeel. OTW een adapter met een daisy chain in 1 kastje :razz:

:seriousf: