PDA

View Full Version : [edit] heeft ThomasVV een slechte bui ??



FNaRK
28 juli 2004, 09:25
Thomasvv

Geregistreerd op: 10-6-2002
Berichten: 1245
Woonplaats: Enschede
Geplaatst: 27 Jul 2004 22:58 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Sodemieter op met deze kloteposts


Ik vind dit nou niet echt een gepaste post van een moderator, afgezien van het feit of het betreffende topic wel gesloten had moeten worden :???:

Mithrandir
28 juli 2004, 09:35
Ach, ook een moderator mag wel eens uit zijn slof schieten hoor.

the joshua tree
28 juli 2004, 12:31
Tuurlijk niet, hij heeft wel een voorbeeldfunctie.

Pilitev
28 juli 2004, 14:46
Ja een voorbeeldfunctie die laat zien watvoor topics je in ieder geval niet moet posten.

Je moet zo'n uitspraak altijd in een bepaalde context zien, en gezien die context is het wel een redelijke verwoording van wat ie er mee bedoelde :lol:

FNaRK
28 juli 2004, 15:01
welke context :???:
heb je het topic gelezen .... een beginnende onschuldige discussie over de zoveelste "beste solo's" lijst.

Ik heb tot nu toe nooit geklaagd over moderators ... maar deze actie slaat m.i nergens op.

Ik zie graag een verklaring van de moderator zelf

Pilitev
28 juli 2004, 15:20
'Ja heb 'm gelezen, ik bedoelde de context binnen het topic zelf

En de titel van deze topic is wel normaal?

slayurrr
28 juli 2004, 15:21
Is hij een gothic?

FNaRK
28 juli 2004, 15:23
'Ja heb 'm gelezen, ik bedoelde de context binnen het topic zelf

En de titel van deze topic is wel normaal?


ja hoor, vind ik wel,
jij hebt daar blijkbaar andere gedachtes over ?
_________________

Pilitev
28 juli 2004, 15:28
Nee geen problemen mee, maar als je die opmerkingen niet goed vind dan is het raar dat je wel zoiets als titel neemt

the joshua tree
28 juli 2004, 19:40
Nee geen problemen mee, maar als je die opmerkingen niet goed vind dan is het raar dat je wel zoiets als titel neemt

Jij snapt het volgens mijn niet helemaal

Thijssie
28 juli 2004, 22:24
welke context :???:
heb je het topic gelezen .... een beginnende onschuldige discussie over de zoveelste "beste solo's" lijst.

Ik heb tot nu toe nooit geklaagd over moderators ... maar deze actie slaat m.i nergens op.

Ik zie graag een verklaring van de moderator zelf


Ik ben het met je eens maar de wijze waarop jij hem aanspreekt is ook niet helemaal "kies", dus dat had je beter anders kunnen doen :roll:

FNaRK
28 juli 2004, 22:53
mee eens
was een opwelling, plus dat ik serieus pissig en verbaasd was / ben

Stratman70
29 juli 2004, 00:18
Ik stond (eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik zat) ook even raar te kijken inderdaad.

mag ik de moderator even een kleine tip geven: sluit gelijk bij voorbaat elke topic die over de beste... (vul maar in) gaat, want zulke topics monden altijd uit in (zinnige of zinloze) discussies. Of misschien beter: sluit elk topic maar, want in elk topic kun je (zinnige of zinloze) discussies verwachten.

Oftewel; ik ben het met Roadkill eens: ik vond dit een hoogst opmerkelijke actie. ik zie ook graag een verklaring van de mod.


Is hij een gothic? :D :-D :D

Ik zie dat je dit inderdaad al aan het doen bent: elke topic aan het sluiten, waarin (zinnig of onzinnig) wordt gediscussieerd. Bravo kerel, ik heb niks gezegd. :evil:

musicmaniac
30 juli 2004, 08:56
Ja, die eikel gooit alles dicht, alle fun verdwijnt hier . Laat 'ie zelf optiefen ! Sodemieter op thomas! Ga s dood of zo!

(zal wel weer slotje volgen nu)

Mithrandir
30 juli 2004, 23:59
Heb je op of aanmerkingen op mods meld dat dan gewoon aan de desbtreffende mod of aan gitaarnet ofzo, maar ga niet lopen zeiken in een nieuw topic. Een actiever moderatie beleid zorgt ervoor dat niet iedereen het eens zal zijn met sommige acties, maar uiteindelijk word het er echt niet slechter op hoor.

Daarbij, Thomas heeft maar 2 topics gesloten die dood waren......nou en?

Roadkills reactie op de toon van Thomas snap ik een beetje, als je als moderator een opmerking plaatst zou dat op zich wel wat subtieler mogen. Aan de andere kant, reacties als die hierboven slaan natuurlijk ook als een lul op een drumstel, dus waarom zou een mod daar niet ongeveer van gelijke strekking op mogen reageren?

Thomasvv
13 februari 2006, 00:33
Whoeehoee

Anderhalf jaar na dato van deze post:

Excuses.

Ik zal het niet meer doen, ben inmiddels uit mijn taak ontheven (geloof ik).

hoofd
13 februari 2006, 08:27
Yup, this is my forum now, bitch! :D

Bassbitch
13 februari 2006, 12:08
Anders haal je even een oud topic omhoog :S

Thomasvv
13 februari 2006, 13:52
Ik vond het niet meer dan terecht dat ik even via deze weg mijn excuses aan te bieden voor de uitspatting die ik een wijl terug gehad had.. :)