PDA

View Full Version : 2nd hand GT-6



Lutz
27 juli 2004, 20:58
k kan een 2nd hand GT6 kopen, anderhalf jaar oud,


250 euro,


is dit een goeie deal?

Baco
27 juli 2004, 22:09
Hmm, nieuw staat ie 485 euro dus die prijs valt best wel mee mits ie in goede staat is, natuurlijk.

Lutz
27 juli 2004, 22:17
denk het wel,


is van de gitarist van 1 van men oudere bands

nuja, kga eerst het ding eens bekijken

eigelijk heb ik het totaal niet nodig dusja, maar t zou een cash winning situatie kunnen zijn, afhankelijk van de staat natuurlijk

Fluffy
27 juli 2004, 22:17
kopen anders koop ik hem !

Dashboard
27 juli 2004, 22:27
anders wil ik em ook wel kope hoor :)

paulo_333
3 augustus 2004, 10:15
spaar gewoon ff een maandje door en koop een nieuwe

BartL
3 augustus 2004, 10:22
spaar gewoon ff een maandje door en koop een nieuwe
HAHAHAHAHAHAHA!!!!
:seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf:

Robbert
3 augustus 2004, 10:22
spaar gewoon ff een maandje door en koop een nieuwe

Dat meen je niet serieus?

paulo_333
3 augustus 2004, 11:39
ik zou nooit een 2e hands van iemand kopen, er is altijd wel iets met dat ding

BramVersteeg
3 augustus 2004, 11:52
Niet 2e hands?? Als het je niet bevalt verkoop je het weer voor de zelfde prijs. En 250 is een zeer schappelijke prijs. Vroeger kostte ie 600 en werd ie voor 400/450 2e hands aangeboden.
Ik zou er voor gaan hoor.

schizo910
3 augustus 2004, 12:10
ik zou nooit een 2e hands van iemand kopen, er is altijd wel iets met dat ding

Bull Shit, ik heb een 2e hands GT3 te koop staan en kan he verzekeren er mankeert niets aan...

Een GT6 voor 250? doen!!! Mijn GT3 gaat niet eens weg voor minder dan €225 / 250...

BLOK182
3 augustus 2004, 12:21
Das idd een superprijs voor een GT6, doen!

Dirk_Hendrik
3 augustus 2004, 12:48
ik zou nooit een 2e hands van iemand kopen, er is altijd wel iets met dat ding

Mooi!
Dan wordt jij de motor van onze economie door altijd uit bangigheid nieuwe dingen te kopenen gaat de rest van ons lekker de 2e hands markt afstruinen :-D

MightyMike
3 augustus 2004, 12:54
Je moet bij tweedehandse aankopen altijd extra kritisch zijn, natuurlijk. Aangezien je de verkoper kent, mag het echter geen probleem zijn...

Verder moet je alle aanbiedingen met de woorden "recent nagekeken" vermijden :-D

Als je weet wat je koopt is tweedehands best OK. Nieuw is natuurlijk altijd beter...

Dirk_Hendrik
3 augustus 2004, 13:25
Verder moet je alle aanbiedingen met de woorden "recent nagekeken" vermijden :-D

Als je weet wat je koopt is tweedehands best OK. Nieuw is natuurlijk altijd beter...

De eerste: Briljant en verschrikkelijk waar :-D
De tweede ben ik niet helemaal met je eens. Als een ding na een jaar gebrijk niet stuk is heeft ie wel bewezen degelijk te zijn en wordt de kans op spontaan stuk gaan steeds kleiner. Daarmee kun je 2e hands ook opvatten als "door en door getest". Een nieuwe moet zich nog maar bewijzen. Als me dat echter 200 euro scheelt ga ik niet van de nieuw koop!

paulo_333
3 augustus 2004, 13:41
Een GT6 anderhalf jaar oud jongens. das behoorlijk oud hoor
dan is het gewoon 250 euro waard
ik wil niet vervelend zijn hoor, maar dit is mijn mening

Dirk_Hendrik
3 augustus 2004, 14:51
Een GT6 anderhalf jaar oud jongens. das behoorlijk oud hoor
dan is het gewoon 250 euro waard
ik wil niet vervelend zijn hoor, maar dit is mijn mening

Niet geheel onwaar maar:
- Sinds wanneer is anderhalf jaar "behoorlijk" oud? Is er al een soortgelijk opvolger?
- waar baseer je die waarde op met zoveel stelligheid.
- is een apparaat dat ook nog steeds nieuw op de markt is te krijgen zoveel minder waard omdat het anderhalf jaar ouder is? Ik denk niet dat die waarde zo vast ligt. Alléén al de reacties in dit topic bevestigen dat die 250 een lage prijs is. Ook op Ebay zie ik die GT6-en voor aanzienlijk meer weg gaat.

Speeddemon
3 augustus 2004, 19:17
Precies, tuurlijk maakt de leeftijd uit. Maar van een relatief nieuw pedaal (hij bestaat niet langer dan 3 jaar geloof ik), wat nieuw 450-500 kost, mag je verwachten dat ie 2e hands toch minimaal 300 oplevert.

En HELE ouwe dingen worden op een gegeven moment (mits ze gewild zijn) meer waard dan wat ze nieuw hebben gekost.
*kuche*Boss VB-2*rochel*. :wink:

Robbert
3 augustus 2004, 21:29
http://www.scholte.nu/pedals/3.jpg

:D

Dirk_Hendrik
3 augustus 2004, 23:06
De meest linkse op de foto zou ik nog steeds echt heel graag aan Dirk_hendrik verkopen. Als hij nou even reageert maken we een deal.
:o


Is goed. We hebben het er nog over.
















:seriousf:

Dirk_Hendrik
3 augustus 2004, 23:08
by the way,

Damn Robbert!! Ga nou verdikkeme dat gras es sproeien. T's is hardstikke bruin man! :D

Globetrotter
3 augustus 2004, 23:13
Heb de advertentie ook zien staan... Ik heb al gebeld, maar die persoon neemt niet op. 250€ lijkt me een faire prijs...
Cheers

cosmos
4 augustus 2004, 10:07
Het is zeker een goede prijs. Ik heb zelf de GT-5, en afgezien van wat gebruikssporen op de pedalen is ie niet stuk te krijgen. Ongelooflijk stevig, en toch best wel goede effectgeluiden. Ik ben zelf geen fan van de overdrives, maar goed, ik heb een Koch Twintone en een Maxon OD-9, dus ik heb dat niet nodig ook.. :P

Globetrotter
4 augustus 2004, 11:40
Is 320 € ook een faire prijs voor een GT 6? Ik heb ze tot nu toe nog nooit veel goedkoper dan 350 of 400€ 2de hands gezien. Nieuw kosten ze een beetje te veel voor mijn budget.
Cheers!

Bart