PDA

View Full Version : X2N ist hier :D



mcik_666
27 juli 2004, 16:33
:|

mcik_666
27 juli 2004, 16:33
Hey dudes.
Niet dat jullie er wat aan hebben, maar wou ff melden dat ik mn X2N net binnenkreeg :evil: had nog nooit n pickup verwissled. dus was ff aankloten, maar ging in een keer goed. En hij klinkt... zo vet dat ik nu al n uur lang zo zit > :lol:
zeer onhemels :D maarja ik ga weer.. gitaartje wacht..
ik heb ff snel n foto op webshots gezet (staat best wel stoer )
mazzel ! :zz:

gerrekat
27 juli 2004, 17:20
Cool, jup X2N's zijn hele vette metal PU's!

Soulflyhigh
27 juli 2004, 17:27
Gaaf man volgens mij klinken ze ook erg bruut

mcik_666
28 juli 2004, 01:17
Hey guys.

hij klinkt echt heftig! krijgt mn amp nog ff n zetje :D
die foto schijn je nog niet te kunne bekijken.
du shier link misschien werkt t.
Edit: url werkte niet.

Swan
28 juli 2004, 11:46
cool, hoe klinken ze? kwa EQ?

mcik_666
29 juli 2004, 19:30
tja hoe zeg je dat..
hm volgens mij geeft ie in Bass, Mid en trebble allemaal n hele schop :D

sorry als je hier niks aan heb. ik weet niet echt hoe ik dat uitleg (wat ik hoor )
maar hij is ech bruut :lol: als ik mn amp aanzet begin t weer hoor ik denk dat ik gestoord word.. :evil: zoon vette vooruitgang dan mn ibz standaart pickups. HAHA en ik heb al n vette amp dus.. tis echt uber fijn nu :)

Mcik

Thom TK
29 juli 2004, 19:39
tja hoe zeg je dat..
hm volgens mij geeft ie in Bass, Mid en trebble allemaal n hele schop :D

sorry als je hier niks aan heb. ik weet niet echt hoe ik dat uitleg (wat ik hoor )
maar hij is ech bruut :lol: als ik mn amp aanzet begin t weer hoor ik denk dat ik gestoord word.. :evil: zoon vette vooruitgang dan mn ibz standaart pickups. HAHA en ik heb al n vette amp dus.. tis echt uber fijn nu :)

Mcik

Kil klinkt hij dus niet??

mcik_666
29 juli 2004, 19:41
kil als in geen warmte?
hij zit zowieso al in n mahonie gitaar.. en kil zeker niet :D ik zal binnekort eens wat spul opnemen :)

Thom TK
29 juli 2004, 19:46
kil als in geen warmte?
hij zit zowieso al in n mahonie gitaar.. en kil zeker niet :D ik zal binnekort eens wat spul opnemen :)
JAH! DOEN!
Zou ik veel aan hebben, thanks in advance!

mcik_666
29 juli 2004, 19:47
no prob :P
heb alleen geen fatsoenlijk opneem gear.. gewoon via emulated line out naar md.. :roll:
maar t zal je wel n ideetje geven :P

gerrekat
29 juli 2004, 21:52
X2N zijn zeker niet kil, ze zijn strak maar toch redelijk "warm" hebben genoeg bas maar niet overdreven veel, aardig wat treble en zeer rappe pick attack, veel harmonische overtonen en een ongeevenaarde hoeveelheid crunch!

Ik heb er 1 in mijn 1981 ML zitten ben er zeer tevreden over wil je horen hoe ie klinkt...luister naar DEATH!

mcik_666
30 juli 2004, 11:10
DEATH is echt n bruute band :D geeft me veel inspiratie

PS: had nog geprobeerd spul op te nemen maar ben er erg ontevreden over.. t klinkt lang niet zogoed als in t echt :(