PDA

View Full Version : Squier Affinity Strat met 22 frets



Squier4ever
27 juli 2004, 13:58
Eej mensen ik heb een squier affinity strat met 22 frets, ongeveer 6 a 7 jaar oud. Nu las ik op de site dat een affinity maar 21 frets heeft. Is iemand bekend hiermee dwz. ooit van een affinity met 22 frets gehoord?
Maybe een speciaal model??

Naja laat je horen zou ik zeggen. Hij speelt wel fijn.

Iron Maiden
27 juli 2004, 17:31
Heb je een foto van je gitaar ?????

SiNiSTRaL
27 juli 2004, 17:47
worden affinnities al meer dan 6 jaar gemaakt dan?

BlackSun
27 juli 2004, 18:45
Jaja, ook vroeger hadden ze al brandhout over :D

MazeMouse
27 juli 2004, 18:52
Valt het alleen mij op dat iemand met een squier affinity strat en de nickname 'squier4ever' een sig heeft die zegt 'dood aan single coils'???

guitardude
27 juli 2004, 21:14
hij zal wel alleen onversterkt spelen dan he :D

Monty
27 juli 2004, 21:59
Misschien een misdruk? Dat ze een stukje staaldraad over hadden en die er ook maar hebben tussengepropt zodat er nu 22 opzitten? :-D

Squier4ever
27 juli 2004, 22:33
neej heb zoow geen pic van mijn gitaar,
en dood aan sinlge coils: dit meen ik. Ik wil nie voor nix een Les Paul :P
Maar het viel mij gwoon op dak 22 frets heb ipv 21
dus iemand enig idee, dat niet zoow belachelijk is als wat er nu allemaal word geluld?
Maybe anderen die ook een affinity hebben.

SiNiSTRaL
27 juli 2004, 22:38
ik heb nog ergens in een hoek een affinity liggen...of wat ervan over is...maar wat ik er nog van kan onderscheiden hebben er nooit 22 frets op gezeten....

Squier4ever
27 juli 2004, 22:50
mmm ik vind vreemd.

SiNiSTRaL
27 juli 2004, 23:04
mmm jij niet kan spellen

Swan
27 juli 2004, 23:54
A: leer nederlands
B: mijn squier heeft ook 22 frets, maar dat is geen affinity, misschien die van jou ook niet? niet dat t veel uit zal maken

Bobbel
27 juli 2004, 23:58
Ik heb ook een squier affinity strat... tenminste wat er nog van heel is... iig ik zal die hals ff opzoeken en dan de frets tellen :wink:

Monty
28 juli 2004, 00:05
Ik heb hier een Affinity gevonden met 22 frets... heb jij dit model ook? Ik ben ook Affinity's tegengekomen met een oversized headstock (ala jaren 70 model) met 21 frets.

Link http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=47070&item=3738135199&rd=1

BTW, de omschrijving is erg grappig... 'hard wood body', 'plug for an amp', 'strung through', 'comes with a tool to tighten screws' 8-)

RRRobin
28 juli 2004, 00:09
Valt het alleen mij op dat iemand met een squier affinity strat en de nickname 'squier4ever' een sig heeft die zegt 'dood aan single coils'???


:lol: :lol:
is wel opgevalle idd ;)

jaywalker
28 juli 2004, 10:35
die jonge weet niet waar die het over heeft..........single´s zijn het mooiste wat je kan overkomen.

Squier4ever
28 juli 2004, 11:41
Tja ik denk dak hetzelfde model heb idd, alleen int rood.
En khep um per ongeluk beetje gerelict (muziekstandaard opgeflikkerd)
mja ik denk da je gelijk hebt.

dimo
28 juli 2004, 12:34
kweet niet wat jullie zitten te jammeren op affinitys
hoor die zen redelijk goed
en trouwens als jullie die dan zo haten waarom heb je die dan gekocht
zyn helemaal niet slecht
en brandhout is het zeker niet

SiNiSTRaL
28 juli 2004, 12:37
kweet niet wat jullie zitten te jammeren op affinitys
hoor die zen redelijk goed
Nee dus...

en brandhout is het zeker niet
nee, daar heb je gelijk in...t is geeneens echt hout...


o, en leer spellen, dat verhoogd je geloofwaardigheid....

dimo
28 juli 2004, 12:46
Whatever men
er bestaan veel slechter gitaren als squiers

SiNiSTRaL
28 juli 2004, 12:55
ja dat wel.....maar dat maakt squier nog niet goed...

Swan
28 juli 2004, 13:10
2 pagina's over watvoor model n squier is :roll:

dejohan
28 juli 2004, 15:17
En khep um per ongeluk beetje gerelict

:lol:

Vind ik ook altijd gieren bij zoekertjes: "heeft een relic uitstraling". Is dan gewoon hetzelfde zeggen als: staat vol met krassen en blutsen.

Squier4ever
28 juli 2004, 17:31
+10000000000 Dimo

ut zijn voor het geld zeker geen slechte gitaren, maar na een tijdje wil je meer. toen ik deze kocht zei mijn leraar dat er geen betere gitaren waren, nou daar ben ik nu ook wel overheen, maar ik ben het met dimo eens dat het geen slechte gitaren zijn:P

BlackSun
28 juli 2004, 18:01
...Zeggen 2 jochies waarvan de 1 denkt dat zijn line6 spider de geweldigste amp der universum is en de ander denkt dat ie stukjes met distortion niet uit z'n effectenbakkie getoverd krijgt :D (voor degenen die niet weten waar ik het over heb, zie betreffende topics :razz: )

Bobbel
28 juli 2004, 19:10
Ey... ik had nog beloofd om te kijken naar de mijne en ik kon hem eerst niet vinden (hij zat in mijn jaguar case) maar ik heb hem gevonden... die van mij heeft 21 frets... en het is zeker een affinity strat... dus ik denk dat het een raadsel blijft of de andere moeten er nog 1 tegen komen...

En dan nog ff een reactie over de mensen die zegen dat squier niet goed is... nou dat zijn ze zeker weten wel... ik heb een een Standart strat cherry sunburst limited edition en die is super... maarja allen hardware ne electronica is dan ook van Fender USA dus ik denk niet dat het een echte squier is... hij komt meer bij een USA strat in de buurt...

dimo
28 juli 2004, 19:54
ja hem ook affinity strat
ook met 21 frets

Bluesbreaker
28 juli 2004, 20:23
+10000000000 Dimo

ut zijn voor het geld zeker geen slechte gitaren, maar na een tijdje wil je meer. toen ik deze kocht zei mijn leraar dat er geen betere gitaren waren, nou daar ben ik nu ook wel overheen, maar ik ben het met dimo eens dat het geen slechte gitaren zijn:P

@squier4ever: wow, +10000000000, tien nulletjes, stoer!
als je leraar je wijs maakt dat er geen betere gitaren dan squiers zijn zou ik niks van hem geloven, hij heeft je zeker ook wijsgemaakt dat de meest gebruikte stemming CGCDAD ofzo is

@dimo/squer4ever: leer spellen! Ik begin behoorlijk flauw te worden van de manier waarop oa jullie typen. Iedereen maakt wel eens taalfouten of vergeet per ongeluk een letter maar bij jullie gebeurt dat bewust
doe dat maar tegen elkaar op msn ofzo

Stijn
28 juli 2004, 21:09
@dimo/squer4ever: leer spellen! Ik begin behoorlijk flauw te worden van de manier waarop oa jullie typen. Iedereen maakt wel eens taalfouten of vergeet per ongeluk een letter maar bij jullie gebeurt dat bewust
doe dat maar tegen elkaar op msn ofzo

+100000000000 :D

Squier4ever
28 juli 2004, 21:20
@ bluesbreaker : neej dit laatste heeft 'ie me niet wijsgemaakt, maar ik ben inmiddels ook bij deze leraar weg.

@ Stijn: beter goed gejat dan slecht verzonnen :P

dimo
28 juli 2004, 22:12
Bluesbreaker
GO TO HELL YOU STUPID LOSER

wat boeit dat nu hoe je typt!

SiNiSTRaL
28 juli 2004, 22:26
:o :o :o :o
in foutloos nederlands/engels...

Diedo
28 juli 2004, 22:53
Bluesbreaker
GO TO HELL YOU STUPID LOSER

wat boeit dat nu hoe je typt!
het is godverdomme strontirritant om al die lijpe breezertaal te moeten lezen!

RRRobin
29 juli 2004, 11:29
+1 @ diedo,

en je maakt jezelf ook niet populairder door gerespecteerde members uit te gaan schelde :lol:

michielv
29 juli 2004, 12:46
neej heb zoow geen pic van mijn gitaar,
en dood aan sinlge coils: dit meen ik. Ik wil nie voor nix een Les Paul :P
Maar het viel mij gwoon op dak 22 frets heb ipv 21
dus iemand enig idee, dat niet zoow belachelijk is als wat er nu allemaal word geluld?
Maybe anderen die ook een affinity hebben.

<rant mode on>
Tsja, persoonlijk kan ik maar 1 antwoord hierop geven: als je geen fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven moet je denk ik ook niet verwachten dat je een serieus/normaal antwoord terugkrijgt. Alsjeblieft, probeer op zijn minst een beetje op je spelling en grammatica te letten (hoewel, dat doe je nu waarschijnlijk al en alles moeilijker dan simpel doe je verkeerd).
<rant mode off>

iam
29 juli 2004, 13:11
slotje? :roll:

Diedo
29 juli 2004, 13:13
mij best :)

dimo
29 juli 2004, 15:18
SQUIER BY FENDER RULES
:strat:

dejohan
29 juli 2004, 15:41
Squire zijn dan misschien slechte gitaren, voor mij ben je zeker geen slechte gitarist als je er op speelt. Qua coolheid is het niet te evenaren als er een gitarist op zo'n Squire een supergood optreden geeft.

Nee, een superdure gitaar hebben en er niet fatsoenlijk op kunnen spelen, dat pas is zielig.

dimo
29 juli 2004, 15:45
ja johan daar heb je wel gelijk in
mooi geantwoord

dimo
29 juli 2004, 15:45
ja johan daar heb je wel gelijk in
mooi geantwoord :P

RRRobin
29 juli 2004, 17:33
hmm dat vind ik onzin, voor mij maakt t geen ruk uit wat voor gitaar je hebt, kvin t ook niet dom als je niet kan spele maar wel mooi spul heb, mensen die dat wel zo vinde zijn over t algemeen jaloers volgens mij ;)

maar t gaat er uiteindelijk wel om hoe je speelt ja

Bluesbreaker
29 juli 2004, 18:46
Bluesbreaker
GO TO HELL YOU STUPID LOSER

wat boeit dat nu hoe je typt!

Een puik stukje typwerk van dimo, enige wat ik er op aan te merken heb is het gebruik van Caps Lock (of als je dat knopje nog niet ontdekt had het constante gebruik van Shift)

Met een opmerking als "GO TO HELL YOU STUPID LOSER" maak je me overigens niet erg bang.
Je had me bang kunnen maken met deze opmerking. Maar door je taalgebruik in de voorgaande posts weet ik nu al dat je een klein kereltje bent waar ik niet bang voor hoef te zijn.

Bobbel
30 juli 2004, 00:50
HAHA... uitgelult! :D

MazeMouse
30 juli 2004, 01:00
Squire zijn dan misschien slechte gitaren, voor mij ben je zeker geen slechte gitarist als je er op speelt. Qua coolheid is het niet te evenaren als er een gitarist op zo'n Squire een supergood optreden geeft.

Nee, een superdure gitaar hebben en er niet fatsoenlijk op kunnen spelen, dat pas is zielig.
'mijn' gitarist speelt op een Squire Stagemaster en dat ding scheurt zeker wel lekker mee :D

Squier4ever
30 juli 2004, 10:56
Jullie zeggen nu wel dat ik fatsoenlijk moet typen: bij deze.
Willen jullie dan wel nooit meer vergeten: het is Squier en niet Squire oid!!!!!

dimo
30 juli 2004, 12:14
break shitter

klein kereltje haha
ik woon in antwerpen en daar is dat nu heel normaal dat je zo typt

Diedo
30 juli 2004, 12:32
break shitter

klein kereltje haha
ik woon in antwerpen en daar is dat nu heel normaal dat je zo typt
zoals je nu typt neem ik aan... ja dat is heel normaal...

michielv
30 juli 2004, 12:37
Squire zijn dan misschien slechte gitaren, voor mij ben je zeker geen slechte gitarist als je er op speelt. Qua coolheid is het niet te evenaren als er een gitarist op zo'n Squire een supergood optreden geeft.

Nee, een superdure gitaar hebben en er niet fatsoenlijk op kunnen spelen, dat pas is zielig.

Squier is niet per definitie slecht, zeker de oude Japanners niet. Marillion heeft bijvoorbeeld jaren op Squiers gespeeld (doen ze nog trouwens, zo af en toe) en zo zijn er nog veel meer voorbeelden van "echte" muzikanten die met een Squier leuke dingen kunnen doen (zanger/gitarist van Rowen Heze bijvoorbeeld).

Braindead
30 juli 2004, 13:13
Squire zijn dan misschien slechte gitaren, voor mij ben je zeker geen slechte gitarist als je er op speelt. Qua coolheid is het niet te evenaren als er een gitarist op zo'n Squire een supergood optreden geeft.

Nee, een superdure gitaar hebben en er niet fatsoenlijk op kunnen spelen, dat pas is zielig.

Squier is niet per definitie slecht, zeker de oude Japanners niet. Marillion heeft bijvoorbeeld jaren op Squiers gespeeld (doen ze nog trouwens, zo af en toe) en zo zijn er nog veel meer voorbeelden van "echte" muzikanten die met een Squier leuke dingen kunnen doen (zanger/gitarist van Rowen Heze bijvoorbeeld).

Iron maiden tourde ook met Squiers. (Wel Jappen neem ik aan_

SiNiSTRaL
30 juli 2004, 19:15
vandaar dat t ook van die bagger is :P

BJA
30 juli 2004, 20:57
vandaar dat t ook van die bagger is :P
Vandaar dat het ook van die bagger is.


mmm jij niet kan spellen?

Mensen, laat elkaar toch gewoon wat op het gemak.
Waarom menen de personen met x aantal posts hier dat ze het recht hebben om anderen uit te kafferen? Een beetje vriendelijk zijn doet niemand kwaad.

SiNiSTRaL
30 juli 2004, 21:10
ten eerste: doe godverdomme niet zij bijdehand.... en ten tweede...het is geen grammaticale of gruwelijk domme/'met een moeilijkere omweg hetzelfde tikken'- spelfout maar gewoon een afkorting voor het...dus zeik niet, ik ben gewoon te lui om de ' voor de t te zetten...

BJA
30 juli 2004, 22:17
ten eerste: doe godverdomme niet zij bijdehand.... en ten tweede...het is geen grammaticale of gruwelijk domme/'met een moeilijkere omweg hetzelfde tikken'- spelfout maar gewoon een afkorting voor het...dus zeik niet, ik ben gewoon te lui om de ' voor de t te zetten...
Zo voelt dat dus. Ik zwijg erover dan.

PS: Weer een typfout jongeman. ;)

On-topic?

SiNiSTRaL
30 juli 2004, 22:20
ten eerste: doe godverdomme niet zij bijdehand.... en ten tweede...het is geen grammaticale of gruwelijk domme/'met een moeilijkere omweg hetzelfde tikken'- spelfout maar gewoon een afkorting voor het...dus zeik niet, ik ben gewoon te lui om de ' voor de t te zetten...
Zo voelt dat dus. Ik zwijg erover dan.

PS: Weer een typfout jongeman. ;)

On-topic?
nee nix ontopic je moet gvd raaaaaaaaaaah.... ;)
yus, back ontopic

Bluesbreaker
31 juli 2004, 02:51
vandaar dat t ook van die bagger is :P
Vandaar dat het ook van die bagger is.


mmm jij niet kan spellen?

Mensen, laat elkaar toch gewoon wat op het gemak.
Waarom menen de personen met x aantal posts hier dat ze het recht hebben om anderen uit te kafferen? Een beetje vriendelijk zijn doet niemand kwaad.

nee, dat doet niemand kwaad. Het probleem is alleen dat ik geen zin heb om alle nieuwste trends op breezah-taalgebied bij te houden om vragen hier op het forum te kunnen beantwoorden. Ik kaffer trouwens niemand uit (weet ook niet of je mij daarmee bedoelde). Het kereltje dat met vuile woorden begon te gooien had 36 posts, dus ik denk niet dat je op dat punt gelijk hebt.

Bobbel
31 juli 2004, 03:09
wat is breezah-taalgebruik? :???:

Javaca
31 juli 2004, 03:11
Bobbel je gaat me niet vertellen dat jij om 3 uur 's nachts niet meet weer wat BrEeZaH taalgebruik is 3n dat ik JoU dat nu nog moet gaan Uitl3Gen.

Bobbel
31 juli 2004, 03:20
ik snap hem :lol:

Squier4ever
31 juli 2004, 11:31
SiNiSTRaL Geplaatst: Vr Jul 30, 2004 20:10 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

ten eerste: doe godverdomme niet zij bijdehand.... en ten tweede...het is geen grammaticale of gruwelijk domme/'met een moeilijkere omweg hetzelfde tikken'- spelfout maar gewoon een afkorting voor het...dus zeik niet, ik ben gewoon te lui om de ' voor de t te zetten...


GVD als je wat op mij te mekkeren hebt over hoe ik typ leer het dan eerst zelluf ja :evil: :-? :evil: :evil:

SiNiSTRaL
31 juli 2004, 14:28
SiNiSTRaL Geplaatst: Vr Jul 30, 2004 20:10 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

ten eerste: doe godverdomme niet zij bijdehand.... en ten tweede...het is geen grammaticale of gruwelijk domme/'met een moeilijkere omweg hetzelfde tikken'- spelfout maar gewoon een afkorting voor het...dus zeik niet, ik ben gewoon te lui om de ' voor de t te zetten...


GVD als je wat op mij te mekkeren hebt over hoe ik typ leer het dan eerst zelluf ja :evil: :-? :evil: :evil:
ten eerste: we zouden back on topic gaan...en dat was gewoon een typefout in plaats van in jouw geval onkennis van de nederlandse spelling..
ten tweede: je bent waarschijnlijk een heel triest onderkruipseltje zonder enige vorm van smaak als ik je topictitel/nick/signature zo naast elkaar hou...
ten derde: het is Zelf....niet zelluf....als ik 't of t i.p.v Het typ, dan is het gewoon om makkelijk ff snel veel te kunnen tikken....zelluf i.p.v zelf tikken is gewoon woorden extra lang maken en het jezelf daarmee extra moeilijk maken en dus je iq verraden...
ten 4e: als ik aan iemand godverdomme geen verklaring verschuldigd ben is het wel iemand die 'squier4ever' heet...
ten 5e: KOM NOU GVD BACK ONTOPIC of gooi een slotje op dit topic (het laatste gedeelte dezer zin was gericht aan onzer geliefde admin/mods)

Squier4ever
1 augustus 2004, 11:14
Peace man :P