PDA

View Full Version : Wie heeft een Fender Jagstang?



Wouter J
27 juli 2004, 02:21
De oude slapende Nirvana fan in mij is wakker geworden en ik ga er op uit naar Music productiv om een JagStang te kopen, wie van jullie heeft er een en waar moet ik op letten?

dejohan
27 juli 2004, 09:50
Euhm, naar het schijnt heeft een Jag Stang echt slecht pickups, dus misschien zou ik er nieuwe in laten zetten.
Cobain zou een Dimarzio Superdistortion in de brug gebruikt hebben.

Ik zou ook eens kijken of ze geen Mustangs in huis hebben tegen een redelijke prijs. Of een Fender Cyclone. Naar het schijnt zijn die toch beter dan een Jag-Stang, terwijl ze allemaal van dezelfde 'familie' van rare grunge fenders zijn. Als ze ze hebben zou ik toch aanraden ook die eens te proberen.

Negative K3 fan
27 juli 2004, 09:52
hij had later een JB in de brug en net wat dejohan zegt, ik heb er geen, maar wel op zon 2 gespeeld en het zijn gewoon superslechte gitaren. Niet alleen de feel van de nek en body zijn helemaal verkeerd (wat een beetje smaakgebonden is), de tuners zijn verrot, de brug is verrot, de andere hardware is kut, de elementen zijn ook erg slecht. Cyclone ofzo lijkt me een veel betere optie.

Bobbel
27 juli 2004, 10:22
Hey... ik heb een Jag-Stang en hij speelt verschrikkelijk lekker... echt waar ik vind hem lekkerder dan mijn Jaguar spelen... en er is niks mis met de elementen... die humbucker die erin zit scheurt echt als een gek en clean klinkt ie prima... alleen er zit 1 nadeel aan die gitaar en dat is die punt onder de gitaar daardoor kun je hem niet goed in een standaard zetten :D

Als ik jou was zou ik hem kopen want het is een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding...

Fluffy
27 juli 2004, 11:22
hey

ik heb hem ook wel eens gespeeld, maar veel byzonders is het echt niet, de gitaar was nog lang niet af, fender had hem snel gereleased voor het geld, de gitaar was lang niet zoals cobain wilde, wat lennie zei dat klopt het meeste wel van.

de poster hier boven wat bedoel je met je signature ?

Dude
27 juli 2004, 11:56
heb er ook wel eens op gespeeld. Zijn rare gitaren qua model maar het speelt toch best aardig vind ik hoor. Versterkt is een 2e....

Maar goed, als je nirvana fan bent, en je hebt het geld er voor over om wat nieuwe spullen er bij te kopen heb je een lekker gitaartje voor het geld denk ik hoor (ps ze hebben hem dacht ik ook bij feedback rotterdam misschien dichterbij ?)

Wouter J
27 juli 2004, 20:10
heb er ook wel eens op gespeeld. Zijn rare gitaren qua model maar het speelt toch best aardig vind ik hoor. Versterkt is een 2e....

Maar goed, als je nirvana fan bent, en je hebt het geld er voor over om wat nieuwe spullen er bij te kopen heb je een lekker gitaartje voor het geld denk ik hoor (ps ze hebben hem dacht ik ook bij feedback rotterdam misschien dichterbij ?)

Maar in Music Productiv gingen ze weg voor 333 euro toch wel mooi meer dan honderd euro minder dan bij feedback. Maar ik heb bot gevangen, ze waren uitverkocht.

Bobbel
28 juli 2004, 00:03
hey

ik heb hem ook wel eens gespeeld, maar veel byzonders is het echt niet, de gitaar was nog lang niet af, fender had hem snel gereleased voor het geld, de gitaar was lang niet zoals cobain wilde, wat lennie zei dat klopt het meeste wel van.

de poster hier boven wat bedoel je met je signature ?

De type mustang die ik nog wel eens zou willen hebben... maargoed ik spreek uit ervaring en ik kan zeggen dat het een super gitaar is... alles is misschien een beetje goedkoop maar wel super goed...

Swan
28 juli 2004, 00:24
n vriend van me heeft er 1 en denk om em te verkopen, t is n oude, geen reissue, hij wil er 350 voor, PM me maar als je meer info wil

dejohan
28 juli 2004, 00:31
n vriend van me heeft er 1 en denk om em te verkopen, t is n oude, geen reissue, hij wil er 350 voor, PM me maar als je meer info wil

Hij schreef net dat ie nieuw voor 330 ging. :lol:

Swan
28 juli 2004, 00:34
die waren uitverkocht en waarsch. de reissue...
deze is origineel en mist n stuk lak, goed voor nirvana fans :roll: