PDA

View Full Version : Mosrite Basgitaar



TeunBevers
27 juli 2004, 00:03
Hey,
Weet iemand waar ik een Mosrite Basgitaar kan halen.
Nieuw, tweedehands maakt niet uit.

Alvast bedankt.

Bastijn
27 juli 2004, 19:37
nooit van gehoord.
heb je een foto? of iets van toelichting?

sickpunk
27 juli 2004, 22:22
ken de gitaren wel! erg mooie dingetjes, gozer van the ramones gebruikte ze, en brody van distillers ook

in engeland ist wel erg bekend....(volgens een maat van me, die vorig jaar in london was, hebben ze er aardig wat hangen in de shops daar)

TeunBevers
28 juli 2004, 14:45
Ja klopt, Vette gitaren en vet geluid.
The ventures speelden er ook op, HAWAII 5-0!?

Kan ze hier in nederland nergens vinden, en ook op internet is geen dealer te vinden zover als ik heb gezocht.

Dus als je er een tegen komt, laat het me asjeblieft weten.

Teun.

TeunBevers
28 juli 2004, 15:24
By The Way,
Zo ziet hij er uit.

http://www.edroman.com/avail/bass/avail_mos.htm

frenske
28 juli 2004, 15:33
Jezus, ik dacht dat ik helpen kon met deze link http://www.mosriteguitars.com/ maar dan kom je toch weer bij ebo man uit!

TeunBevers
29 juli 2004, 14:27
Ja klote is dat he, zo ben ik ook al zes weken aan het zoeken.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLPPPPPPPPPPP PPP!!!!!!!!!!

frenske
29 juli 2004, 15:15
Als je echt al zo lang aan het zoeken bent, dan is het een grote kans dat er geen Mosrite handelaar in Nederland is.

Je kunt altijd gitaren importeren via een gitaarhandelaar, maar blijkbaar kun je ook zelf via internet bestellen!

Chaney
4 augustus 2004, 07:49
In de Gitarre und Bass (duits blad) van deze maand staat een test van een Coxx Mosrite style bas. De prijs in Duitsland ligt rond de € 465,00. Als enige minpunten van deze bas wordt de brug genoemd.

Misschien dat dat wat is??

TeunBevers
4 augustus 2004, 23:19
heb je een link of iets dergelijks

bassopotmus
8 augustus 2004, 19:32
had het ff wat eerder gemeld, ik zat in Vegas een paar maanden terug. Kan je het niet laten verzenden?