PDA

View Full Version : Yamaha Magicstomp



Hans de Crom
26 juli 2004, 22:55
Heeft er al iemand ervaring met de Magicstomp van Yamaha?

coal
29 juli 2004, 16:59
Ja ik heb em op de Frankfurter Messe geprobeerd, en ik vond het erg tegenvallen. Geluiden zijn erg digitaal en blikkerig en ik vond de interface (up en down voor de banks) niet erg handig. Volgens mij kun je dan beter zo'n Line 6 ding kopen (port geloof ik?). Ik vonde de Magic Stomp niet veel verschillen met mijn Yamaha Fx500 uit 1989

appeltaart
1 augustus 2004, 17:43
Ik heb em geprobeerd toen ik bij Musik Produktiv in Duitsland was, ik heb er niet zo heel erg veel verstand van ofzo maar ik vond de interface ook niet zo heel erg handig. Er zitten wel vrij veel effecten en hij is niet zo heel erg duur dacht ik.

harrie-beton
3 augustus 2004, 09:48
in het blad gitarist van mei stond een test van dat ding, het is de gitarist met clapton op de cover. journalisten zijn nooit erg negatief over apparaten die ze testen maar ik las niet een reden om hem te kopen of te proberen. line 6 heeft zich al bewezen vind ik.

Als je hem zelf hebt geprobeerd hebt laat het weten.

appeltaart
5 augustus 2004, 16:13
In de Gitarist waren ze er niet ontevreden over volgens mij, er waren een paar punten die ze niet zo goed vonden maar voor de rest vonden ze het, zeker voor die prijs, een aardig dingetje.

coal
6 augustus 2004, 12:09
Idd bij Gitarist zijn ze altijd erg positief. Tis natuurlijk ook maar net wat je verwachtingspatroon is. Je kunt er best mee uit de voeten als je niet te veel verwacht. Ik heb op die messe ook een Digitech geprobeerd en die klonk aanzienlijk beter. Zat ongeveer in dezelfde prijsklasse. Enige verschil was dat er geen computersoftware bij zat en dat je em dus niet via de pc kon aansturen.

harrie-beton
11 augustus 2004, 10:40
ik heb de "gitarist" nog uit de oudpapierbak gevist
wie hun ervaring wil lezen:


http://home.planet.nl/~stee0036/gitaarnet/stomp_index.html