PDA

View Full Version : Mensen Om mee te jammen! Anywhere!



lizard king
26 juli 2004, 18:53
hello mensen, mijn eerste bericht hier.
Ik ben een gozer van 20 die graag gitaar speelt,
Probeert aan de stylen van Robby Krieger, Mark Knopfler, Jeff Beck, en Eric Clapton te peuteren, maar zit nu nog een beetje vast op Link Wray :)
Ohja, ik heb lang geleden eens 3 jaar les gehad, toen gestopt en lang niet meer gespeelt toen op een dag de gitaar weer opgepakt en met High spirit weer aan begonnen. Ik speel alleen op gevoel, kan geen noot lezen maar ben wel muziekaal, in de zin van, ik heb vaak melodieen in me hoofd die ik vaak wel kan uiten op wat voor instrument dan ook.

Ik hou van muziek tis echt mijn passie, ik luister en geniet dan ook van alles, Jazz, Blues, Rock, Metal, Punk, Ska, Reggea, etc etc, Dingen Als Dire Straits, Led Zep, The Doors, The Who, The Pixies, Link Wray, BB King, John Lee Hooker etc etc, boeien en beinvloeden mij ontzettend.
en probeer dan ook alles te spelen, maarja... tis nog niet echt om over naar huis te schrijven.
maar hey, oefening baart kunst right? Is wil het soloën echt onder de knie krijgen en daar lijkt me niks beter voor dan een ouderwetse jam sessie, head to head :cool: Ya Seen Crossroads?

Ik zoek dus mensen die het cool lijkt om eens te jammen, zonder eventuele verdere plannen voor een band oid
Ik speel niet goed voor publiek, i dunno moet ik aan werken denkik.
reis nogal veel door het land, en het kan dus ook vrijwel overal zijn; Omgevingen rond Enschede, Leiden, Amsterdam of den haag ofzo

Again al is het alleen met een bassist of een brummer ofzo, maakt me niet uit, wat voor level, ik ben zelf nou ook niet echt denderd maar ben omschreven als "wel aardig" 8)