PDA

View Full Version : John Petrucci: Rock Discipline DVD



Kasper
26 juli 2004, 15:36
testes

Kasper
26 juli 2004, 15:36
Voor iets minder dan €50, 2u durend.
Is dit een aanrader?

Heb een stukje video op mijn pc staan (ik vermoed van die DVD), en dat lijkt me toch wel interessant.

Iemand die hem thuis heeft?

slayurrr
26 juli 2004, 16:04
Ik heb 'm helemaal op m'n PC staan, 4 delig. Als je 'm koopt zul je uiteraard tabs enzo erbij krijgen en volgens mij is ie het geld ook wel waard.

Meestal gooi ik filmpjes altijd weer weg als ik ze heb gezien en niet echt interessant vind, maar deze blijft bij mij op de PC !

Blijepanda
26 juli 2004, 16:05
Ah, ik verplaats hem even naar muzikanten - diversen.

Pilitev
26 juli 2004, 17:36
Ik heb 'm helemaal op m'n PC staan, 4 delig. Als je 'm koopt zul je uiteraard tabs enzo erbij krijgen en volgens mij is ie het geld ook wel waard.

Meestal gooi ik filmpjes altijd weer weg als ik ze heb gezien en niet echt interessant vind, maar deze blijft bij mij op de PC !

Hoe ben je aan dat filmpje gekomen?? Kan je die ergens downloaden??

slayurrr
26 juli 2004, 17:49
Ik heb 'm helemaal op m'n PC staan, 4 delig. Als je 'm koopt zul je uiteraard tabs enzo erbij krijgen en volgens mij is ie het geld ook wel waard.

Meestal gooi ik filmpjes altijd weer weg als ik ze heb gezien en niet echt interessant vind, maar deze blijft bij mij op de PC !

Hoe ben je aan dat filmpje gekomen?? Kan je die ergens downloaden??

Via DC++ downloaden, even wat volle hubs joinen, dan vind je 'm vast wel.

Maarja @ Kasper: als je 'm liever orgineel hebt ivm tabs etc (die krijg je er toch bij als je 'm bestelt?), dan is ie het zeker waard in mijn ogen. Hij doet heel veel leuke licks voor, vaak eerst ff rustig en dan op een lekker tempo etc, en hij heeft een paar coole sweeps.

Misschien is tweede hands ook een optie?

Kasper
26 juli 2004, 19:05
@ Pilitev: yup heb dat filmpje inderdaad van kazaa afgehaald. Duurt een half uur en is 300Mb groot.

Als hij echt de moeite waard is zal ik het zeker eens overwegen om hem te kopen. Ik wist zelfs niet dat er tabs bijzaten etc. Very kewl!

Thanks!

GuitarMaster
26 juli 2004, 22:59
je kunt alle 4 de delen van kazaa halen, heb ik ook gedaan

Jax
27 juli 2004, 09:11
Als je dicht bij een redelijk grote bibliotheek woont, dan zou je em (met boekje) daarvan kunnen lenen en uit kunnen testen en zien of het iets voor jou is.

Alain
27 juli 2004, 10:14
alle 4 waren te vinden op Kazaa, zelfs met tabs

Kasper
28 juli 2004, 00:51
Kazaa vind ik te frustrerend wanneer het niet vooruit wil gaan.

Ik zal eens in de bib passeren en hopen dat ze de DVD hebben, kan ik die gelijk ook kopiëren :razz:

Alain
28 juli 2004, 09:32
Je kan ze bij mij ook komen bekijken. Ik zie dat je van Brugge bent. Ik van Oostkamp.

Kasper
31 juli 2004, 23:43
Je kan ze bij mij ook komen bekijken. Ik zie dat je van Brugge bent. Ik van Oostkamp.

Thx voor het aanbod, maar ik heb toch wat geduld uitgeoefend en Kazaa een paar dagen aan laten staan.
Heb nu alle 4 de delen :dance:
Nu nog de tabs vinden en ik ben volledig tevreden :razz:

GuitarMaster
31 juli 2004, 23:48
Hebben ze bij de grotere bibliotheken ook hotlicks video's? Ik heb nu een brian setzer video op mn pc staan, maar ik ben nog op zoek naar de hotlicks video's van ronnie earl en duke robillard.

Kasper
1 augustus 2004, 00:16
Nu nog de tabs vinden en ik ben volledig tevreden :razz:
Ik ben tevreden, tab-book ook gevonden 8-)

Ik ben in de grote bibliotheek van mijn stad gaan zoeken naar die DVD/VHS, maar ze hadden er niets van :-? :evil:


Hebben ze bij de grotere bibliotheken ook hotlicks video's?
Ik mag natuurlijk niet veralgemenen, maar bij ons hebben ze bitter weinig aan gitaar-instructie-video's of DVD's.
Als ik jou was zou ik gewoon eens langsgaan en zelf zoeken.

lord bean
19 augustus 2004, 13:21
op my songbook.com staat de hele tab in gp4

en die filmpjes heb ik van ook van kazaa.. dacht ik...

Texter
22 augustus 2004, 20:19
Ik heb ooit fl104,50 gedokt voor de video. Is zijn geld nog waard geweest ook hehe. Een van de weinige goede instructievideo's waar je op verschillende niveau's wat aan hebt.

The_RockeR13
23 augustus 2004, 21:08
wat typen jullie in bij zoeken (in kazaa)?

Sjakie
24 augustus 2004, 08:28
Jammer dat jullie zo schaamteloos jatten.
Als het echt zo fantastisch is, dan koop je het toch? :???:

Fluffy
24 augustus 2004, 12:24
wat typen jullie in bij zoeken (in kazaa)?

john petrucci

zo vind je hem vast en zeker

The_RockeR13
24 augustus 2004, 20:06
Jammer dat jullie zo schaamteloos jatten.
Als het echt zo fantastisch is, dan koop je het toch? :???:

Ik weet niet of het fantastisch is, daarom download ik het eerst liever en als het goed is koop ik het orgineel 8-)




wat typen jullie in bij zoeken (in kazaa)?

john petrucci

zo vind je hem vast en zeker

Thnx man :wink:

Undertaker-120306
9 maart 2008, 20:54
Voor iets minder dan €50, 2u durend.
Is dit een aanrader?

Heb een stukje video op mijn pc staan (ik vermoed van die DVD), en dat lijkt me toch wel interessant.

Iemand die hem thuis heeft?

Het is zeker een aanrader. Het heeft mij ontsettend geholpen met mijn spel, ik ben nu veel sneller en ik speel met meer gevoel daardoor, dus ik zou zeggen ja t is een aanrader.

Herman
9 maart 2008, 21:04
Is het nou echt nodig om een topic van 4 jaar oud(!!!) te bumpen?:chicken:

Undertaker-120306
10 maart 2008, 08:14
Is het nou echt nodig om een topic van 4 jaar oud(!!!) te bumpen?:chicken:


Eehm ja best wel toch ?

DTmaster
10 maart 2008, 12:42
Kazaa


john petrucci

zo vind je hem vast en zeker


das oud :)

Bloodline
10 maart 2008, 18:53
Ik heb hem officieel gekocht en is elke euro waard.

Ik leer er nog steeds van :D

Mephistocles
10 maart 2008, 22:44
Jammer dat jullie zo schaamteloos jatten.
Als het echt zo fantastisch is, dan koop je het toch? :???:
Uit welke middeleeuwen kom jij? Stel je hebt internet, maar geen geld, en je wilt van john petrucci leren... Wat zou jij doen?

Bloodline
10 maart 2008, 23:16
Uit welke middeleeuwen kom jij? Stel je hebt internet, maar geen geld, en je wilt van john petrucci leren... Wat zou jij doen?

Denk wel goed na wat Sjakie zegt.

Als wij continue downloaden en niks betalen, hoeven wij in de toekomst geen gitaar dvd's of cd's te verwachten. Ik koop die dvd weet ik tenminste dat ik kwaliteit heb, ik steun er vast iemand mee.

En hebben jullie dat nooit ? die kick ? bijv ik kan nu niet wachten totdat ik die nieuwe meshuggah in me handen heb. Heb hem niet gedownload of de myspace beluisterd. Het is toch veel chiller om dat ding echt te kopen en snel naar huis racen en da in je cd speler plaatsen en genieten ?

Die gasten doen er moeite voor om zo'n plaat op te nemen, dus ik steun ze ik betaal ervoor.