PDA

View Full Version : POD 2 floorboard



doemschaap
6 mei 2002, 10:32
ik had een vraagje. moet je voor de pod2 persé zo'n überduur line 6 floorboard/footswitch halen of kan je ook switchen/banken met een goedkoper alternatief. als je het weet help me plz.

Bouke
7 mei 2002, 12:42
Line6 heeft 2 varianten: De heftig dure uitgebreide floorboard en een wat goedkopere 4-switch stompboxachtige schakeldoos.

In de handleiding van het potje staat dat je ook een 'gewone' midicontrollerswitch kunt gebruiken. Ik weet alleen niet precies wat ik me daar bij voor moet stellen.

Bouke

Ic3gl0vE
8 mei 2002, 21:25
een 'gewone' midicontroller is een board met 16 (dat getal weet ik niet zeker maar ga ik ff vanuit) knoppen erop zodat je alle 16 midikanalen kunt bedienen

Rwin
11 mei 2002, 13:24
de POD werkt idd ook met gewonen MIDI controllers. das een board met knoppen die je kunt instellen om een bepaald programma te kiezen. (bijv) ga naar 2d of juist zet chorus af) het nadeel is dat je een andere knop ook moet programmen om die chorus dan bijv weer aan te zetten. :smile:

niet elke knop heeft maar 1 funtie. ze hebben allemaal meerdere funties. tis maar net hoe je het programmeerd.

via google kun je veel info vinden over programmen van de POD. kijk vooral op http://www.podforum.com om het te horen van de experts. suc7

_____
Rwin