PDA

View Full Version : reissue 57 Strato



riekie
6 mei 2002, 10:05
Ik heb een verschrikkelijke mooie Fender Reissue 57 zien staan.. Nieuw.
Gelijk verliefd geworden.
Sta op het punt em te kopen.
Hij staat te koop voor 1050 Euro.
Ik heb het hele internet uitgeplozen maar kom nergens tot een prijs.
Weet iemand of dit de normale prijs is of juist een "koopje"
Bedankt voor julie moeite.

Echoes
6 mei 2002, 11:44
liefde is toch onbetaalbaar :smile:

Roel
6 mei 2002, 12:23
Als het een nieuwe US-reissue is dan is dit ERG weinig geld. Als de gitaar 2e hands is dan is het eigenlijk ook geen verkeerde prijs. Als het ook nogeens een fijne gitaar is dan doe je volgens mij een hele goede koop.

Groeten,

Roel

pimmetje
6 mei 2002, 12:26
Voor een nieuwe is 't inderdaad zeker weinig. Zelfs zo weinig dat ik 'm nog ff extra goed zou nakijken daar in die winkel :smile:.

philbee
6 mei 2002, 15:31
jap?

riekie
6 mei 2002, 15:47
Nee, 100% USA.
Staat er maar 1 te koop....

jaccoos
6 mei 2002, 17:27
Is het de American Vintage '57 Stratocaster?

Deze staat op de site van Fender in de prijslijst voor $1799,99.

http://www.fender.com/resources/pricelist/fender_electrics.pdf

verder kan ik je ook niet helpen. Als je deze prijslijst moet geloven, koopje dus.

pimmetje
6 mei 2002, 18:22
Ik weet niet precies hoe 't zit met die -prijsverschillen tussen gitaren in de VS en hier. Het deel dat door de invoerrechten wordt veroorzaakt is voor allen gelijk, maar ik dacht wel dat er per merk verschil is in de uiteindelijke meerprijs in Europa t.o.v. de VS.

Je zou ook gewoon een paar muziekzaken ergens in het land op kunnen bellen en ze vragen hoeveel zo'n ding kost. Als ze 'm niet hebben hangen, hebben ze wel een Nederlandse prijslijst van Fender. Van de adviesprijs in die prijslijst trek je 10% af en dan zit je meestal wel aardig in de buurt van de echte verkoopprijs.