PDA

View Full Version : GAS maar geen geld?



prs
25 juli 2004, 00:33
Heb jij ook vaker een gitaar, een versterker of wat dan ook, maar geen geld? Post het hier!

Had ik nog maar wat geld (pas mijn Levin gekocht) dan kocht ik deze:

http://212.112.161.169/ad_pics_new/11/117514_ggl_s.jpg

Wow!

m^rton
25 juli 2004, 10:07
Gewoon goed regelen en kopen met afbetaling 8-)
Doe ik ook met mijn Martin D28

Jeroenvanhulsteijn
25 juli 2004, 13:11
pfffff alsk geld had, hak mn pedaaltjes niet hoeven verkopen en hak nu een leuk pedalboard :(

PeArLjAm
25 juli 2004, 14:17
Gewoon goed regelen en kopen met afbetaling 8-)
Doe ik ook met mijn Martin D28

dat is opzich wel OK, mits je geen rente betaald. Hoe doe je dat precies met die martin dan?

slayurrr
25 juli 2004, 19:06
Gewoon ervoor sparen, misschien verander ik later nog van gedachten, al is dat niet zo dan koop ik iets zonder een lening.
Maarja, ben nu 18 dus eerst die fucking rijbewijs maar halen en het sporten kost ook nogal veel geld....... Dus nieuwe gear zit er voorlopig niet in voor mij :-D

Bluesbreaker
25 juli 2004, 19:36
Gewoon ervoor sparen, misschien verander ik later nog van gedachten, al is dat niet zo dan koop ik iets zonder een lening.
Maarja, ben nu 18 dus eerst die fucking rijbewijs maar halen en het sporten kost ook nogal veel geld....... Dus nieuwe gear zit er voorlopig niet in voor mij :-D

rijbewijs halen is ok, maar sporten.....

slayurrr
25 juli 2004, 19:40
Gewoon ervoor sparen, misschien verander ik later nog van gedachten, al is dat niet zo dan koop ik iets zonder een lening.
Maarja, ben nu 18 dus eerst die fucking rijbewijs maar halen en het sporten kost ook nogal veel geld....... Dus nieuwe gear zit er voorlopig niet in voor mij :-D

rijbewijs halen is ok, maar sporten.....

Wat is er mis met sporten? Ik wil geen dikke, bezwete kerel worden die 120 kilo weegt... Chicks don't like that, en aangezien je van gitaarspelen niet afvalt :-D

Bluesbreaker
25 juli 2004, 20:02
[
Wat is er mis met sporten? Ik wil geen dikke, bezwete kerel worden die 120 kilo weegt... Chicks don't like that, en aangezien je van gitaarspelen niet afvalt :-D

tja, zonder sporten word ik niet dik, maar dat zal ook wel niet door mijn gitaarspel komen

bert k
25 juli 2004, 20:05
[, en aangezien je van gitaarspelen niet afvalt :-D
Pardon? Speel jij jazz of zo? :razz:

slayurrr
25 juli 2004, 20:09
Ik speel van alles :)

@Bluesbreaker: uiteraard hoef je niet te sporten om niet dik te worden, maar ik wil gewoon me conditie op peil houden etc.
Maarja er zijn wel zat luie gitaristen die wél dik zijn (ik noem geen namen :wink: ) en dat wil ik niet!

Javaca
26 juli 2004, 00:31
Poppa Chubby !!!
http://www.bluescafe.nl/popachubby/popachubby89~1.jpg
http://www.theobbq.com/fullsize/TheosPicture-040.jpg
http://www.bergstrasse.de/aktuelles/0109/PopaChubby.jpg


Ik spaar gewoon voor gear. Vaak is het erg frustrerend, maar verrassingen achteraf zijn nog erger.

Blijepanda
26 juli 2004, 00:34
:o :o

AART
26 juli 2004, 19:36
Fletcher Dragge van pennywise, das ook een flinke klomp :-D

BLOK182
28 juli 2004, 16:47
Dino Cazares dan :-D Tja, ik heb ook vaak GAS, maar door mijn vrij strakke planning van gear kopen is het te doen, voor volgend jaar zomer staat der een dikke gitaar in de planning, voor de tussentijd een pedaalbord :)

guvnor
2 augustus 2004, 15:12
GAS maar geen geld... ruilen.

Uit de periode van veel GAS en genoeg geld heb ik een hoop meuk overgehouden die ik de laatste tijd aan het inruilen ben voor betere (lees: voor mij geschikter) gear. Ik heb nu bijna geen gitaren meer (4 stuks), een Pandora voor 's avonds op de bank, een TS9 en een kleine versterker.

Houdt dus wel in da'k niet veel ruilmateriaal meer heb... :-?

euh... iemand interesse in een hond? Riem en mand krijg je er bij...
:wink:

Neals
3 augustus 2004, 00:09
Gas heb ik wel last van gehad, maar als ik dan naar de winkel vloog om een gitaar te willen kopen haakte ik altijd af, kwam ik meestal terug met een pakje snaren.

Gitaarspelen is best een belangrijk onderdeel van mijn leven dat wel, maar ik zie de noodzaak er nog niet van in om een godsvermogen aan spulletjes uit te geven terwijl ik ook nog andere uitgaven heb.

Tis een kwestie van prioriteiten stellen, en als ik weet dat ik het geld met gemak kan missen, dan is een PRS of Gibson zeker een optie om aan te schaffen.

mijnechtenaamisalvergeven
5 augustus 2004, 11:52
euh... iemand interesse in een hond? Riem en mand krijg je er bij...
:wink:

Hond niet echt... hoe ziet je vriendin eruit? :D :wink:

guvnor
5 augustus 2004, 13:32
euh... iemand interesse in een hond? Riem en mand krijg je er bij...
:wink:

Hond niet echt... hoe ziet je vriendin eruit? :D :wink:

een vriendin..? heb ik niet...




mag niet van mijn vrouw... :cry: