PDA

View Full Version : Teken programma's voor gitaar te ontwerpen ??



arjan
24 juli 2004, 20:05
Ik zie steeds meer van die soort programma's waar je zeg maar je gitaar tekent zoals hij er uit moet gaan zien.Hoe heten dezen programma's en waar kan ik die downloaden ofzo??? Alvast bedankt, ik wil namelijk ook zelf een gitaar gaan bouwen maar eerst eens oefenen op goed koop hout maar dan lijkt het me wel al handig als ik dan het ontwerp al heb :-D

Sir Peckerkäse
24 juli 2004, 21:06
a4pluseenpotloodengum.exe schijnt te werken

arjan
24 juli 2004, 21:59
waar kan ik dat programma krijgen dan ?? weet je dat misschien wle wazige naam. :o

AART
24 juli 2004, 22:45
waar kan ik dat programma krijgen dan ?? weet je dat misschien wle wazige naam. :o


OMFG :o

arjan
24 juli 2004, 22:50
OMFG :???: hahah ik wil gewoon zo'n programma hebben dus mijn vraag is waar kan ik hem down loaden???

waix
24 juli 2004, 23:44
ik hoop dat je een grap maakt :dontgeti:


in het geval dat je blind bent hij bedoelt a4 potlood gum






:chicken:

Bluesbreaker
25 juli 2004, 00:12
a4pluseenpotloodengum.exe kun je helaas nog niet downloaden, je zult er nog voor naar de bruna oid moeten

arjan
25 juli 2004, 01:38
:oops: :oops: :oops: :oops: ik snap hem ja daar zit wel wat in maar ja als er een progje voor was ging het misschien beter ben niet zo'n teken wonder maar ja

Jeroenvanhulsteijn
25 juli 2004, 13:13
er was toch zo'n gitaarontwerp wedstrijd op gitaarnet?. volgens mij zijn daar redelijk wat programma's genoemd.

Snaar'n Bennie
25 juli 2004, 13:15
a4pluseenpotloodengum.exe schijnt te werken

:-D :wink:

waix
25 juli 2004, 22:30
ik probeer laatste tijd met blender te werken
maar dat proggie is ingewikkeld :o

kun je inderdaad beter potlood en papier gebruiken :cool:

Javaca
26 juli 2004, 00:11
Kisekae is een programma waarmee je de algemene lijnen van standaardmodellen kan aanpassen.

Verder kun je ook Cad gebruiken.

Zelf gebruik ik Microsoft Publisher.

arjan
26 juli 2004, 09:51
Ik ben het nu aan het proberen met autocad :-D maar is volgens mij best wel lastig dus uit eindelijk zit ik denk ik toch met a4pluseenpotloodengum.exe te werken :-D

Annuh
26 juli 2004, 17:18
waar kan ik dat programma krijgen dan ?? weet je dat misschien wle wazige naam. :o

OMG, heb ik ook weer is in me broek gepist...

roppie
26 juli 2004, 21:24
a4pluseenpotloodengum.exe en daarna kun je het bijvoorbeeld wat mooier uitwerken met programma's als photoshop/paintshop pro.
Tenminste zo doe ik het altijd :)

syntag15
10 augustus 2004, 16:58
Ik gebruik Autocad en Photoshop. Autocad is echter moeilijk om mee te werken als je geen technisch teken ervaring hebt. Je zou hiervoor misschien Illustrator kunnen gebruiken. De meeste van deze programma's kun je gewoon krijgen via Kazaa oid.

Ik ben het echter wel met de eerste reactie eens. Alvorens je gaat tekenen op de pc moet je eerst goede schetsen maken gewoon iddd met pen en papier.

Succes

basje25
11 januari 2007, 21:21
hey gast...

als ik jou was zou ik zorgen dat je aan solid works komt... het enige probleem is dat je een licentie nodig hebt... en die kost heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld.....

gr. bas :rockon:

b_240
12 januari 2007, 12:18
--> http://www.nymphusa.com/kisekae/kisekaeE1.asp <-- (dit is wat javaca bedoeld)

scroll naar onder en kies het type gitaar dat je wil ontwerpen.

Waarom geeft iedereen hier zo een belachelijke antwoorden? Iedereen weet toch over welk programma hij het heeft zoniet hou toch gewoon je mond.

G.G.
12 januari 2007, 12:22
Waarom geeft iedereen hier zo een belachelijke antwoorden? Iedereen weet toch over welk programma hij het heeft zoniet hou toch gewoon je mond.

CHill, je hebt het over een onderwerp van 2 1/2 jaar oud. Het staat toevallig bovenaan omdat iemand het een schopje heeft gegeven. Gebeurd wel vaken wanneer iemand zich net aangemeld heeft. Zie je ineens weer onderwerpen van eeuwen geleden.

b_240
12 januari 2007, 12:25
http://www.akrobat.hu/forum/emoticon/blush.gif

G.G.
12 januari 2007, 12:26
http://www.akrobat.hu/forum/emoticon/blush.gif


Geeft niets, dat dacht ik ook toen ik het topic voor het eerst zag, toevallig zag ik de data.

no 1 hops
12 januari 2007, 14:03
CHill, je hebt het over een onderwerp van 2 1/2 jaar oud. Het staat toevallig bovenaan omdat iemand het een schopje heeft gegeven. Gebeurd wel vaken wanneer iemand zich net aangemeld heeft. Zie je ineens weer onderwerpen van eeuwen geleden.aan de andere kant loopt iemand die hier net omstruint weer de kans dat men hem de zoekfunctie om de oren knalt.

blimb
12 januari 2007, 14:42
is er eigenlijk ook zoeits voor basgitaren?

Javaca
13 januari 2007, 00:27
rotringeneenkalkje.exe ?

Ehm
Volgens mij bestaat er geen kisekae voor bassen.