PDA

View Full Version : Plicht



Hans Kuddegedrag
23 juli 2004, 18:27
Gitaristen opgelet!

Geld besteden aan een overgewaardeerde en uit de handgelopen hobby is ok. Maar vanwaar dat kuddegedrag? Elkaar achterna lopen door dezelfde merken te schreeuwen...Divided by 13 woowww, super!! Guytron/Bogner combinaties. Natúúrlijk een Haarstrat! Allemaal topinstrumenten maar luister:

HET IS JE PLICHT OM VERNIEUWEND TE ZIJN.

Je mag nu antwoorden met: 'Mwa, dat vind ik niet....'
Dat is dan jou fout dat je het nog niet inziet.

Sorry daarvoor. Ik bedoel het goed.....

RRRobin
23 juli 2004, 18:44
mwa dat vind ik niet


















:lol: :lol: :lol:

Fuhgawz
23 juli 2004, 18:44
Nou, ik denk dat de mensen die hier een Divided by 13 amp hebben op één hand te tellen zijn. Ik zie in je profiel dat je een Ibanez door een Mesa speelt. Er zijn veel meer mensen die dat ook doen dan er mensen zijn die een haarstrat door een Guytron/Bogner combinatie spelen, dus ik vind dat je niet moet oordelen.
De door jou genoemde artikelen zijn goede instrumenten waar (bijna) iedere gitarist jaloers op zou zijn. Bovendien zou het lichtelijk asociaal zijn om iemand die net €3.000+ aan een amp heeft uitgegeven te gaan vertellen dat het KUT is.
Daarnaast vind ik het laf dat je een nieuwe account aanmaakt om dit te melden.
Dit is slechts mijn bescheiden mening en je hoeft je er niks van aan te trekken. Het is goed bedoeld... :)

RRRobin
23 juli 2004, 18:47
neej maar ff zonder grappe :P ik vind het geen plicht, waarom zou je vernieuwend MOETEN zijn?

als iets goed is is het tog goed, en als meerdere mensen dezelfde mening delen maakt het toch niet uit? vind het geen prioriteit om vernieuwend te zijn, wel om goed geluid te hebben, maar dat kan ik ook uit niet-vernieuwende dingen hale :P

en trouwenz, noem zelf eens wat vernieuwends :P

The Flying Dutchman
23 juli 2004, 18:54
Ik zal dan maar vernieuwend zijn:

ik speel op een akoestische gitaar (tot mijn eerste elektrische yamaha geleverd wordt :)) en ben een totale nieuweling in het vak

prijs van gitaar: 26 € (in de winkel)

er staat geen merk op en ze speelt rampzalig,

MAAR ZE IS F***ING ORIGINEEL!

Hempo
23 juli 2004, 19:06
sorry, maar wat een zwamtopic

Harry
23 juli 2004, 20:05
ik ben ook vernieuwend, ben voor het eerst een nummer van the Ventures aan het uitzoeken.......







juist!! een lulkoek-post in een lulkoek-topic!

ieme
23 juli 2004, 20:08
mensen zijn die een haarstrat door een Guytron/Bogner combinatie spelen:)

Ja, k ken dr nog zo 1! vreselijk figuur!

Mr.Bluesbreaker
23 juli 2004, 20:10
neej maar ff zonder grappe :P ik vind het geen plicht, waarom zou je vernieuwend MOETEN zijn?

als iets goed is is het tog goed, en als meerdere mensen dezelfde mening delen maakt het toch niet uit? vind het geen prioriteit om vernieuwend te zijn, wel om goed geluid te hebben, maar dat kan ik ook uit niet-vernieuwende dingen hale :P

en trouwenz, noem zelf eens wat vernieuwends :P

1. Dit lijkt wel offtopic. Daarom: stfu oid.
2. neej, tog, hale, blaat blaat, wat is dat joh, kijk mij expresz typfouten scoren jah oid?

ieme
23 juli 2004, 20:11
is dit nou afgunst? Luister ik ben ik steeds betere spullen gaan kopen, ik heb ze omdat ik ze goed vind klinken!
Ik ben begonnen op een doorsnee marshall en fender strat...
Maar deze spullen klinken gewoon beter en daardoor speel ik met meer plezier!! :razz:

Ik weet niet wat je met deze topic wil maar ik vind het een BEETJE jammer...

andoni
23 juli 2004, 20:22
ik ben begonnen op een Squier Strat en een Squier 10 Watt oefencombo :)

maar goed, je hebt gelijk :D (niet de topic starter, die is uiteraard gefrustreerd en heeft geen gelijk :razz: )

ieme
23 juli 2004, 20:39
beste Hans Kutgedrag,

Dit is jou lijstje:
-Ibanez RG K7, 1500 euro
-ESP EMG superhotturbo pickups zegt me niets,
-2x Peavey 5150, gokje 2000 euro?
-2x messa boogie triple rectifiers 2300 euro p stuk
-mesa 4X12 cabs 1000 p stuk
-boss metal zone €60
-boss hyper metal €60






















-Jaloezie: ONBETAALBAAR!

ieme
23 juli 2004, 20:40
ik ben begonnen op een Squier Strat en een Squier 10 Watt oefencombo :)

maar goed, je hebt gelijk :D (niet de topic starter, die is uiteraard gefrustreerd en heeft geen gelijk :razz: )
Waarom gefrustreerd? als hij daadwerkelijk die 2 triple recto's heeft, heeft ie niet te klagen!

ieme
23 juli 2004, 20:41
ja toch?

robzilla
23 juli 2004, 20:49
ja toch?

Ja hoor

Offtopic: Heb je al een Haar strat neck met reversed Headstock? Of weet je wat dat gaat kosten?

Jeroenvanhulsteijn
23 juli 2004, 21:38
ik heb geen gitaarversterkers voor mn elektrische gitaar. das vernieuwend :razz: om eerlijk te zijn...nooit gehad ook. mn torque was een mengversterker voor verschillende instrumenten, mn bassmann was eiglijk een basversterkerk, mn fender PA100 was een pa versterker. en nu...? speel ik weer over PA. maja, vast wel meer gasten die dat doen.

Javaca
23 juli 2004, 21:52
Beste Hans,
Zwak dat je een nieuwe account aanmaakt om dit soort dingen te posten. Als je dan zo dapper bent om iedereen de les te lezen heb dan ook de kloten om er gewoon voor uit te komen wie je werkelijk bent. Je lijkt zo wel erg op het jongetje op het schoolplein wat vanaf een veilige afstand staat te schelden. Grote jongen! :satisfie:

lennartengel
23 juli 2004, 22:08
Ik begin na alle goede berichten over de "iedereen heeft em al" van de Haar strat toch jeuk te krijgen. Ik wil ook heel graag een strat in m'n collectie op nemen en weet je waarom? Omdat ik wil kunnen klinken zoals men verwacht dat een electrische gitaar klinkt! Dus lijkt het me goed om eens niet origineel te zijn maar de massa's strat bezitters te volgen (alhoewel mijn trots me verbied een echte fendur te kopen :evil: )

Als je origineel wilt zijn prima, maar ga niet een ander iets opdringen... Je lijkt wel een Jehova man :angry:

RRRobin
23 juli 2004, 23:29
neej maar ff zonder grappe :P ik vind het geen plicht, waarom zou je vernieuwend MOETEN zijn?

als iets goed is is het tog goed, en als meerdere mensen dezelfde mening delen maakt het toch niet uit? vind het geen prioriteit om vernieuwend te zijn, wel om goed geluid te hebben, maar dat kan ik ook uit niet-vernieuwende dingen hale :P

en trouwenz, noem zelf eens wat vernieuwends :P

1. Dit lijkt wel offtopic. Daarom: stfu oid.
2. neej, tog, hale, blaat blaat, wat is dat joh, kijk mij expresz typfouten scoren jah oid?

wtf?
en wat is jouw probleem nu ineens :???:

RRRobin
23 juli 2004, 23:31
beste Hans Kutgedrag,

Dit is jou lijstje:
-Ibanez RG K7, 1500 euro
-ESP EMG superhotturbo pickups zegt me niets,
-2x Peavey 5150, gokje 2000 euro?
-2x messa boogie triple rectifiers 2300 euro p stuk
-mesa 4X12 cabs 1000 p stuk
-boss metal zone €60
-boss hyper metal €60






















-Jaloezie: ONBETAALBAAR!

:lol: :lol: :lol:

Javaca
23 juli 2004, 23:40
Hansje is gebanned. Niets meer om je druk over te maken.

AART
23 juli 2004, 23:54
beste Hans Kutgedrag,

Dit is jou lijstje:
-Ibanez RG K7, 1500 euro
-ESP EMG superhotturbo pickups zegt me niets,
-2x Peavey 5150, gokje 2000 euro?
-2x messa boogie triple rectifiers 2300 euro p stuk
-mesa 4X12 cabs 1000 p stuk
-boss metal zone €60
-boss hyper metal €60






















-Jaloezie: ONBETAALBAAR!


+1

Mithrandir
24 juli 2004, 00:01
Gebanned!!!?? :o Was het een kloon?

AART
24 juli 2004, 00:10
lijkt me logisch.....

ieme
24 juli 2004, 00:33
weltrusten allemaal!!!

Thijssie
24 juli 2004, 18:21
Gitaristen opgelet!

Geld besteden aan een overgewaardeerde en uit de handgelopen hobby is ok. Maar vanwaar dat kuddegedrag? Elkaar achterna lopen door dezelfde merken te schreeuwen...Divided by 13 woowww, super!! Guytron/Bogner combinaties. Natúúrlijk een Haarstrat! Allemaal topinstrumenten maar luister:

HET IS JE PLICHT OM VERNIEUWEND TE ZIJN.



Hahaha LOL :D

Je speelt het meest uitgekauwde muziekinstrument wat er bestaat en je wilt nog vernieuwend zijn?


Hmmm, ff charcheren dan maar :wink:

Persoonlijk vind ik dat er na Hank B Marvin, Les Paul en Jimi Hendrix er eigenlijk niemand meer echt iets nieuws met de electrische gitaar heeft gedaan.

Maar mocht je net zo veel talent hebben als een van de bovenstaande 3 (of een klein beetje minder), dan ben je natuurlijk altijd vrij om het te proberen :D

ieme
24 juli 2004, 19:10
How about Brian May vind ik ook venieuwend

Nocki
26 juli 2004, 08:10
Carlos Snatan is ook erg vernieuwend. is al een oude lul. speelt al 40 jaar hetzelfde dingetje. verziekt zn live optredens. zingt niet. zegt alleen maar boogie boogie en is boos als Mesa en PRS neit naar m luisteren...

en dan nu nog eens met kleine rap artiestjes op hun albums spelen...

vind ik erg knap en vernieuwend... :-)

Nocki

KYUSS
26 juli 2004, 21:53
Leuk, een rel!


Carlos Snatan is een oude lul.
Klopt


How about Brian May vind ik ook venieuwend
Klopt ook!


Als je origineel wilt zijn prima, maar ga niet een ander iets opdringen... Je lijkt wel een Jehova man
Eén of andere janlul met een zwetsverhaal bannen is terecht, maar discrimeren vind ik zelf een beetje...'Mwoa...'

ieme
26 juli 2004, 21:56
Nee nick, dat gelul over t vrouwlijk geslachtsdeel op msn, das geen discriminatie! muhhahaha

KYUSS
26 juli 2004, 22:01
OK. Dat vanaf nu ook geen kut en piemels meer zeggen....das nie lief