PDA

View Full Version : kleine herstellinkjes



Iced Dragon
23 juli 2004, 10:20
Ik wil de jack-input van mijn ESP Horizon. Welk merk raden jullie mij aan en waar is dit te verkrijgen.

Ook nog: paar jaar geleden de schroef van het zadel van de hoge E van de Schaller FR van mijn Dinky te hard aangespannen=> draad kapot waardoor het zadel niet bevestigd kan worden (schroef draait zot). Als oplossing een originele FR gekocht omdat men mij had gezegd dat er voor de Schaller FR's geen vervangstukken verkrijgbaar waren, maar die past niet perfect. Ondertussen is gebleken dat er wel vervangstukken te verkrijgen zijn.
kan die draad hertrokken worden of is dit de moeite niet? Direct een nieuwe plaat kopen (daar waar de zadels op bevestigd zijn)? Hoe heet dit precies? Zijn er hier ook verschillende maten of zijn het al dezelfde?

Nog een probleempje: soms willen de geselecteerde elementen van mijn gitaren met een 3-wegsschakelaar niet 'geselecteerd' worden :roll: . Waarschijnlijk slecht contact. Gewoon op te lossen met contactspray of zo?

Dankt u

Negative K3 fan
23 juli 2004, 16:12
Nog een probleempje: soms willen de geselecteerde elementen van mijn gitaren met een 3-wegsschakelaar niet 'geselecteerd' worden :roll: . Waarschijnlijk slecht contact. Gewoon op te lossen met contactspray of zo?

slechjt contact door een slechte of versleten schakelaar, vervangen door een degelijk model dus, liever iets meer betalen en iets meer kwaliteit dan zon kankerdingetje, al vind ik 15 euro voor zon LP 3 stand schakelaar wel wat veel, maarja.

Harry
23 juli 2004, 16:26
Ik wil de jack-input van mijn ESP Horizon. Welk merk raden jullie mij aan en waar is dit te verkrijgen.

.................................................. ..........

ehh???

bert k
23 juli 2004, 17:19
Nieuwe jack-output zo te koop bij iedere gitaarboer of elektronikawinkel. Bijvoorbeeld Vox Humana: http://cgi.voxhumana.nl/vox_store/vox_store.cgi?product=OUTPUT JACKS&cart_id=7028007_87729

AART
23 juli 2004, 17:19
zijn jack was kapot en hij wil waarschijnlijk een nieuwe....

RRRobin
23 juli 2004, 18:39
Ik wil de jack-input van mijn ESP Horizon. Welk merk raden jullie mij aan en waar is dit te verkrijgen.

.................................................. ..........

ehh???

lol dat dacht ik ook :D


gewoon bij de lokale gitaarboer lijkt mij ook idd :P

Sir Peckerkäse
23 juli 2004, 20:28
gewoon naar radio-onderdelen winkel toegaan

Iced Dragon
23 juli 2004, 22:03
Ik wil de jack-input van mijn ESP Horizon. Welk merk raden jullie mij aan en waar is dit te verkrijgen.

.................................................. ..........

ehh???

vervangen dus... :)

Harry
24 juli 2004, 13:40
okee, duidelijk 8-)