PDA

View Full Version : OKKO Diablo



oddman
22 juli 2004, 13:00
test

oddman
22 juli 2004, 13:03
Hoi,

even om te polsen ...
Zou er iemand geintresseerd zijn in een OKKO diablo met extra boost functie voor 160 euro?

Niet dat ik er 1 verkoop, maar kan er 1 kopen voor deze prijs maar ben beetje aan't het twijfelen of ik em dan wel weer weg krijg...
Krijg binnenkort ook een red snapper te leen, vandaar ...

Het probleem bij de OKKO is dat die persoon naar Italie vertrekt en hem dringend wil verkopen ...

Quink
22 juli 2004, 13:25
Mmm, nieuw geloof ik zo'n 215. Dus tweedehands plus dringend (raar is dat, drukt de prijs altijd behoorlijk :D ) = 140-145 euro.

Bonjour
22 juli 2004, 13:38
Mmm, nieuw geloof ik zo'n 215. Dus tweedehands plus dringend (raar is dat, drukt de prijs altijd behoorlijk :D ) = 140-145 euro.

volume of gain boost is idd 215

Quink
22 juli 2004, 13:42
volume of gain boost is idd 215

Bedrag heb ik ook uit jouw topic gepikt. :oops:



:-D

oddman
22 juli 2004, 14:38
ik heb ooit eens een mailtje gekregen van Heiko OKKO,
hij vertelde me dat die 250 euro kost.

Het dringende ligt eigenlijk meer aan mijn kant denk ik.
Hij zei me dat ik hem snel iets moest laten weten want anders ging hij hem meepakken naar Italie en als iemand van zen vrienden van daar hem goed vond hij hem daar dan zou verkopen ...

Bonjour
22 juli 2004, 14:59
ik heb ooit eens een mailtje gekregen van Heiko OKKO,
hij vertelde me dat die 250 euro kost.

Het dringende ligt eigenlijk meer aan mijn kant denk ik.
Hij zei me dat ik hem snel iets moest laten weten want anders ging hij hem meepakken naar Italie en als iemand van zen vrienden van daar hem goed vond hij hem daar dan zou verkopen ...

dan is dat een superdupercustomdiablo, die kost 250 :)

das eentje met booster achter het diablo circuit die je kan afstellen met een volume knop (external) en nog 3 dip switches voor bass, gain en treble.